< | Квітень 2021 | > | ||||
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
ОСТАННІ ПРОЕКТИ РІШЕНЬ
|
18-та сесія
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ №
17-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ____________ року
Про скасування рішень ради
та розірвання договору оренди землі
Заслухавши голову комісії з питань правопорядку та законності Закшевського О.С., про необхідність розірвання договору оренди землі від 30.12.2009р. укладеного між Новогуйвинською селищною радою та ПП "Ушкон" та члена рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища постійної комісії Остапчука П.І. щодо необхідності скасування попередніх рішень селищної ради №148 від 26.05.2016р. та № 241 від 20.10.2016р. стосовно розірвання договору оренди землі з 1111 "Ушкон" та прийняття з цього проводу нового рішення, з метою виконання рішення № 98 6-ої сесії селищної ради 7-го скликання від 30.03.2016р. у зв'язку з відмовою ПП "Ушкон" у вирішенні питання зміни умов договору оренди землі в добровільному порядку, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись положеннями і вимогами п.34 ст.26 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", ч.ч.1,5 ст.415, п.4 ч.І ст.416 Цивільного Кодексу України, ЗУ "Про землеустрій", ст.ст. 12,39,93,126, п.п."б,г"ст.141, п.п."а,г"ст.143, ч.ч.1,2,3,10 ст.149 Земельного Кодексу України, ст.ст. 24,32,35 ЗУ "Про оренду землі", Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення №148 9-ої сесії селищної ради 7 скликання від 26.05.2016р. "Про розірвання договору оренди землі" та рішення № 241 14-ої сесії селищної ради 7 скликання від 20.10.2016р. "Про розірвання договору оренди землі".
2. Розірвати договір оренди землі від 30.12.2009р. (кадастровий номер земельної ділянки 1822055600:03:002:0044), укладений між Новогуйвинською селищною радою і ПП "Ушкон" в судовому порядку з підстав визначених п.4 ч.І ст.416 ЦК України "невикористання земельної ділянки для забудови протягом трьох років підряд", порушення вимог ч.ч.1,5 ст.415 ЦК України ".
3. Зобов'язати виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради, в особі селищного голови Гончаренко З.Г., звернутися до господарського суду з по позовною заявою про розірвання договору оренди землі з ПП "''Ушкон", у зв'язку з необхідністю вилучення земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності та для суспільних потреб у відповідності до п."б"ч.1 ст.146 ЗК України з метою замовлення та виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 0,36 га у постійне користування під будівлі, споруди та інші виробничі об'єкти комунальної власності для забезпечення селища дешевою питною водою належної якості.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності, правопорядку та протидії корупції (голова комісії - Закшевський О.С.).
Селищний голова З. Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
Р І Ш Е Н Н Я №
___-та сесія селищної ради сьомого скликання
від 2017 року
Про внесення змін в штатний розпис
Новогуйвинського дошкільного
навчального закладу «Дзвіночок».
Заслухавши інформацію економіста селищної ради Шпильової О.А, щодо внесення змін до штатного розпису Новогуйвинського дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» у зв'язку з формуванням інклюзивної групи, враховуючи висновки постійної депутатської комісії з питань планування, бюджету та фінансів, керуючись ст.32 п.а пп.1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні сесія Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни з 01.__.2017р в штатний розпис Новогуйвинського дошкільного навчального закладу «Дзвіночок»., а саме:
1.1 ввести до штатного розпису таку посаду
- асистент вихователя – 1 ст.
2. Спеціалісту 1-ї кат. економісту селищної ради Шпильовій О.А. внести відповідні зміни в штатний розпис Новогуйвинського дошкільного навчального закладу «Дзвіночок».
Селищний голова З.Г.Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
Р І Ш Е Н Н Я №
___-та сесія селищної ради сьомого скликання
від 2017 року
Про внесення змін в штатний розпис
Озернянського дошкільного
навчального закладу «Центр розвитку дитини».
Заслухавши економіста селищної ради Шпильову О.А., щодо внесення змін до штатного розпису Озернянського дошкільного навчального закладу Центру розвитку дитини «Сонячний теремок», враховуючи висновки постійної депутатської комісії з питань планування, бюджету та фінансів, керуючись ст.32 п.а пп.1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні сесія Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни з 01.___.2017р в штатний розпис дошкільного навчального закладу Центр розвитку дитини «Сонячний теремок»., а саме:
1.1 ввести до штатного розпису таку посаду
- вихователя - 1 ст.
2. Спеціалісту 1-ї кат. економісту селищної ради Шпильовій О.А. внести відповідні зміни в штатний розпис Озернянського дошкільного навчального закладу Центр розвитку дитини «Сонячний теремок».
Селищний голова З.Г.Гончаренко
Р І Ш Е Н Н Я № 29 Про розгляд та затвердження програми соціально-економічного розвитку населених пунктів Новогуйвинської селищної ради на 2016р.
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
Р І Ш Е Н Н Я №
___-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ___ січня 2017 року
Про розгляд та затвердження програми
соціально-економічного розвитку населених
пунктів Новогуйвинської селищної
ради на 2017р.
Заслухавши інформацію селищного голови про Програму соціально-економічного розвитку населених пунктів селищної ради на 2017 рік, обговоривши проект програми, беручи до уваги висновки депутатських комісій, керуючись п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити програму соціально-економічного розвитку населених пунктів Новгуйвинської селищної на 2017 рік (програма додається).
2.Контроль за виконанням програми покласти на заступників селищного голови.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
ПРОГРАМА
соціально-економічного розвитку
Новогуйвинської селищної ради
на 2017рік
І. Мета та основні завдання Програми соціально-економічного розвитку Новогуйвинської селищної ради.
Основною метою Програми соціально-економічного розвитку Новогуйвинської селищної ради на 2017 рік є забезпечення умов соціально-економічного зростання в усіх сферах діяльності; модернізація інфраструктури, підвищення життєвого рівня населення селищної ради.
Досягнути вищезазначеного можна вирішивши наступні основні завдання:
- забезпечення наповнюваності бюджету селищної ради шляхом дотримання фінансової дисципліни, підвищення результативності (ефективності) бюджетних видатків;
- створення якомога більш вигідних умов для розвитку підприємницької діяльності;
- залучення вітчизняних та іноземних інвестицій;
- розвиток муніципальної інфраструктури шляхом реформування житлово-комунального господарства, раціонального використання енергоресурсів;
- створення середовища, комфортного для проживання населення шляхом покращення стану навколишнього природного середовища;
ІІ. Надходження до бюджету, фінансова та інвестиційна політка, політика в сфері торгівлі та ресторанного господарства.
Основні проблеми:
- погіршення господарської діяльності більшості підприємств;
- наявність не легалізованої оплати праці, тіньової економічної діяльності;
- зниження купівельної спроможності споживачів.
Основні напрямки діяльності.
- Дотримання фінансової дисципліни;
- вивчення та запровадження передового досвіду реалізації інвестиційно-інноваційних проектів;
- співпраця з відповідними органами в проведенні контрольно-перевірочної роботи щодо легалізації робочих місць;
- контроль за сплатою земельного податку та орендної плати за землю;
- використання вільних земельних ділянок;
- сприяння розширенню мережі, модернізації реконструкції об'єктів торгівлі.
Заходи по виконанню:
№ п/п |
Перелік |
Термін вик.-ня |
Орієнтовні обсяги та джерела фінансування |
Відповідальні за виконання |
|||||
Всього |
Держ. бюджет |
Обл. бюджет |
Район. бюджет |
Селищн. бюджет |
Інші джерела |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Розробка та постійне оновлення інвестиційної сторінки на веб-сайті Новогуйвинської селищної ради |
|
В межах коштів поточного фінансувння |
Заступник |
|||||
2 |
Інвентаризація земель населених пунктів Гуйва, Новогуйвинське, Озерне та за межами населених пунктів |
|
500,0 |
- |
- |
300,0 |
200,0 |
- |
Заступник Землевпоряд. |
3 |
Розширення меж смт.Новогуйвинське |
|
160.0 |
- |
- |
- |
80,0 |
80,0 |
Заступник Землевпоряд. |
4 |
Оновлення генплану смт.Гуйва |
|
250,0 |
- |
- |
150,0 |
|
100,0 |
Заступник Землевпоряд. |
5 |
Виконати проект генерального плану смт.Новогуйвинське, смт.Озерне та погодження меж з усіма суб’єктами господарювання. |
|
900,0 |
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Соціальні стандарти та рівень життя населення
Основні проблеми:
- низький рівень заробітної плати, високий рівень безробіття;
- недостатня кількість коштів на поточний та капітальний ремонт, оновлення матеріальної бази дошкільних навчальних закладів, закладів культури;
- значна кількість дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах;
- недостатня робота по підготовці резерву спортивних кадрів, залучення широких кіл молоді до занять спортом.
Основні напрями діяльності:
- підвищення ефективних існуючих та створення нових робочих місць на підприємствах, організаціях різних форм власності за рахунок сприяння впровадженню інвестиційних та інноваційних проектів.
- забезпечення потреб пільгових категорій населення;
- поновлення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, установ культури;
- активізація діяльності громади щодо вирішення проблем сім'ї, дітей та молоді;
- допомога у працевлаштуванні сім'ям, які прибули з зони анти терористичної операції;
- забезпечення підготовки та участі спортсменів, спортивних команд Новогуйвинської селищної ради у спортивно-масових заходах, змаганнях районного, обласних рівнів.
№ п/п |
Перелік |
Термін вик.-ня |
Орієнтовні обсяги та джерела фінансування |
Відповідальні за виконання |
|||||
Всього |
Держ. бюджет |
Обл. бюджет |
Район. бюджет |
Селищн. бюджет |
Інші джерела |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Капітальний ремонт групових приміщень Новогуйвинського ДНЗ |
12 |
900,0 |
- |
- |
900,0 |
|
|
Заступник сел..голови
|
2 |
Капітальний ремонт музичної зали Новогуйвинського ДНЗ |
12 |
350,0 |
|
|
350,0 |
|
|
|
3 |
Капітальний ремонт пральні Новогуйвинського ДНЗ |
12 |
175,0 |
|
|
|
175,0 |
|
|
4 |
Поточний ремонт медичного кабінету Новогуйвинського ДНЗ |
12 |
80,0 |
|
|
|
80,0 |
|
|
5 |
Капітальний ремонт коридорів Новогуйвинського ДНЗ |
12 |
280,0 |
|
|
280,0 |
|
|
|
6 |
Капітальний ремонт методичного кабінету Новогуйвинського ДНЗ |
12 |
80,0 |
|
|
|
80,0 |
|
|
7 |
Відновлення гарячого водопостачання в Новогуйвинському ДНЗ |
12 |
140,0 |
|
|
140,0 |
|
|
|
8 |
Встановленя огорожі в Новогуйвинському ДНЗ |
12 |
450,00 |
|
|
450,0 |
|
|
|
9 |
Заміна вікон в Новогуйвинському ДНЗ |
12 |
250,0 |
|
|
250,0 |
|
|
|
10 |
Капітальний ремонт кабінетів працівників та коридору Озерненського ЦРД |
12 |
700,0 |
- |
- |
700,0 |
|
|
Заступник сел..голови
|
11 |
Капітальний ремонт спортзалу Озерненського ЦРД |
12 |
300,0 |
|
|
|
300,0 |
|
|
12 |
Капітальний ремонт кабінетів селищної ради |
12 |
300,0 |
|
|
|
300,0 |
|
|
13 |
Поточний ремонт підлоги приміщень селищної ради |
12 |
100,0 |
|
|
|
100,0 |
|
|
14 |
Капітальний ремонт водо стокової системи Будинку культури в смт.Новогуйвинське |
12 |
220,0 |
|
|
220,0 |
|
|
Заступник сел..голови
|
15 |
Капітальний ремонт зали Будинку культури смт.Новогуйвинське |
12 |
200,0 |
|
|
200,0 |
|
|
Заступник сел..голови
|
16 |
Капітальний Ремонт приміщення БК в смт.Новогуйвинське |
12 |
400,0 |
400,0 |
|
|
|
|
|
17 |
Залучення населення до занять фізичною культурою і спортом на базі спортивного комплексу в смт.Новогуйвинське |
12
|
Фінансування не потребує Заступник сел..голови
|
||||||
18 |
Оформлення документації на земельну ділянку спортивного комплексу та реконструкція самого спортивного комплексу в смт.Гуйва. |
12 |
20,0 |
- |
- |
- |
- |
20,0 |
Заступник сел..голови
землевпорядник |
19 |
Оформлення документації на земельну ділянку пл..2.35га (трикутник) в лісопаркову зону комунальної власності територіальної громади |
12 |
10,0 |
|
|
|
10,0 |
|
Заступник сел..голови
землевпорядник |
20 |
Оформлення документації на земельну ділянку під обеліском та братською могилою в комунальну власність територіальної громади |
12 |
10,0 |
|
|
|
10,0 |
|
Заступник сел..голови
землевпорядник |
21 |
Капітальний ремонт житла, що перебуває у власності дитини Марчук О. (кв.43, буд.19 по вул.Др.народів в смт.Новогуйвинське |
8 |
50,0 |
- |
- |
- |
50,0 |
|
Заступник Начальник Новогуйвинсь. ВЖРЕКП |
22 |
Виготовлення документації на земельні ділянки під Новогуйвинський ДНЗ, Озерненський ЦРД, БК смт.Новогуйвинське та котельні комунальних підприємств |
12 |
|
|
|
|
20,0 |
|
Заступник сел..голови, землевпорядник
|
23 |
Утеплення фасаду Озерненського ЦРД |
12 |
4000,0 |
|
|
200,0 |
200,0 |
|
|
24 |
Поточний ремонт приміщень Озерненського ЦРД |
12 |
120,0 |
|
|
120,0 |
|
|
|
25 |
Поточний ремонт зовнішнього освітлення Озерненського ЦРД |
12 |
12,0 |
|
|
|
12,0 |
|
|
26 |
Протипожежна обробка даху Озерненського ЦРД |
12 |
58,0 |
|
|
58,0 |
|
|
|
27 |
Протипожежна обробка даху Новогуйвинського ДНЗ |
12 |
65,0 |
|
|
65,0 |
|
|
|
28 |
Промивка опалювальної системи Озерненського ЦРД |
6 |
250,0 |
|
|
250,0 |
|
|
|
29 |
Встановлення блисковозахисту в Озерненському ЦРД |
6 |
50,0 |
|
|
50,0 |
|
|
|
30 |
Встановлення пожежної сигналізації в Новогуйвинському ДНЗ |
12 |
70,0 |
|
|
70,0 |
|
|
|
31 |
Встановлення громовідводу в Новогуйвинському ДНЗ |
6 |
12,0 |
|
|
12,0 |
|
|
|
ІУ. Розвиток інфраструктури, сфера житлово-комунального господарства. Політка у сфері житлово-комунального господарства.
Основні проблеми.
- зростання цін на енергоносії;
- відсутність належного фінансування впровадження енергозберігаючих технологій;
- зношеність основних матеріальних засобів комунальних підприємств, невідповідність експлуатаційним вимогам мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення.
Основні напрямки діяльності:
- вирішення питання передачі у комунальну власність територіальної громади м.Житомира системи водопостачання та водовідведення смт.Гуйва та Новогуйвинське;
- розробка та впровадження інвестиційно-інноваційних проектів енергозбереження;
- реорганізація сфери надання комунальних послуг;
Заходи по виконанню:
№ п/п |
Перелік |
Термін вик.-ня |
Орієнтовні обсяги та джерела фінансування |
Відповідальні за виконання |
|||||
Всього |
Держ. бюджет |
Обл. бюджет |
Район. бюджет |
Селищн. бюджет |
Інші джерела |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Передача у комунальну власність територіальної громади м. Житомира системи водопостачання та водовідведення смт.Гуйва та Новогуйвинське |
6 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови
Начальник Новогуйвинсь. ВЖРЕКП |
2 |
Прийом цілісного майнового комплексу військового містечка №84 (смт.Озерне) з інфраструктурою у власність тер. громади Новогуйвинської с/р |
12 |
|
|
|
|
|
|
Селищний голова Заступник сел..голови
|
3 |
Розширення та облаштування території кладовища в смт.Новогуйв.-ке |
10 |
30,0 |
- |
- |
- |
30,0 |
|
Начальник Новогуйвинсь. ВЖРЕКП |
4 |
Вирішення питання по виділенню земельної ділянки під кладовище та облаштування кладовища для смт.Озерне в с.Скоморохи |
12 |
80,0 |
- |
- |
80,0 |
- |
|
Заступник сел...голови Землевпоряд. |
5 |
Обладнати автобусну зупинку (на вимогу) по вул. Червоноармійській в смт.Новогуйвинське та біля буд.51 в смт.Озерне |
8 |
|
|
20,0 |
|
|
|
Заступник сел..голови
|
6 |
Здійснення ремонту та будівництва доріг: в смт.Новогуйвинське: - пішохідний тротуар від буд.8а по вул..9-ї П’ятирічки до буд.21 по вул..Др.народів; - по вул..Приозерна та вул..Моторна за залізною дорогою; - вул..Ветеранів від буд.2 до 6а смт.Озерне: - пішохідного тротуару від магазину «Віка» до буд. №47 та буд.№41-42; - виконати пішохідну доріжку до амбулаторії; - розширення дороги та облаштування тротуару від КПП 2 до момеріалу «Літак» |
6 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови
|
7 |
Відновлення функціонування системи відвідних каналів в смт.Гуйва |
8 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови
|
8 |
Облаштування водовідведення в смт.Озерне від буд.56 та буд.61 під дорогою до КПП 2 |
8 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови
|
9 |
Відведення стічних вод в смт.Гуйва від буд.1 по вул.. Бердичівській |
6 |
|
|
|
|
10,0 |
|
Заступник сел..голови
|
10 |
Виготовлення проекту та виконання робіт по водовідведенню і каналізації від буд.3, 3а по вул..Новогуйвинській в смт.Гуйва |
12 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови
|
11 |
Облаштування сходинок до буд.№1 в смт.Озерне |
6 |
|
|
|
|
2,0 |
|
Заступник сел..голови
|
12 |
Ямковий ремонт доріг в смт.Гуйва, смт.Озерне, смт. Новогуйвинське |
8 |
300,0 |
|
|
|
300,0 |
|
Заступник сел..голови
|
13 |
Виготовлення проекту водопостачання житлового фонду смт.Новогуйвинське на існуючі свердловини |
6 |
200,0 |
|
|
|
200,0 |
|
Заступник сел..голови
|
14 |
Очищення водойми та прилеглої приозерної території, що розташована за буд.11а та буд.11 в смт.Новогувинськ |
6 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови
|
15 |
Облаштування автобусних зупинок в смт. Озерне смт.Гуйва смт.Новогуйвинське по маршруту №115 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Освітлення (відновлення): смт.Новогуйвинське: - по вул.Др.Народів в - по вул..9-ї Миру буд.8 та 8а; - по вул..Ветеранів від буд.2 до буд.6а
смт.Гуйва по вулиці _____ буд.№1, №2, №3, №6; - вул.Армійська
смт.Озерне -від будинку №51 до амбулаторії - від ринку між будинками №60, №60а, №9, 10; - між буд.2 та буд.56; - між буд.57 та буд.48; - дороги по маршруту автобуса №115 |
12 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови
|
17 |
Облаштування територій розміщення сміттєвих баків в смт.Озерне (встановлення непрозорої огорожі) |
12 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови |
18 |
Облаштування з’їздів з тротуарів/пандусів у місцях перетину вулиць/тротуарів де розташовані соціальні об’єкти в смт. Новогуйвинське, смт.Озерне, смт.Гуйва |
10 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови |
19 |
Капітальний ремонт теплових мереж смт.Новогуйвинське |
8 |
7038,623 |
|
|
3519 31 |
351931 |
|
Заступник сел..голови Нач. ВЖРЕКП |
20 |
Встановлення вузлів обліку електричної енергії сходових клітин та підвалів в буд.смт.Новогуйвинське |
6 |
201,516 |
|
|
181,366 |
20,15 |
|
|
21 |
Модернізація (реконструкція) котельні з переведенням на альтернативні види палива в смт.Озерне |
12 |
15388, 452 |
13849, 607 |
|
1538, 845 |
|
|
Заступник сел..голови |
22 |
Технічне переоснащення котла КВГ-7,56 (6,5) в котельні №1 в смт.Озерне |
12 |
859,7 45 |
773,771 |
|
|
85,974 |
|
Заступник сел..голови |
23 |
Капітальний ремонт ділянки тепломережі КП «Озерне» смт.Озерне |
6 |
600,0 |
|
|
540 |
60,0 |
|
Заступник сел...голови |
24 |
Капітальний ремонт даху котельні №1 в смт.Озерне |
6 |
500,0 |
500,0 |
|
|
|
|
Заступник сел...голови |
25 |
Встановлення теплових лічильників в смт. Озерне буд.50,52,56,57,62,54,47,48,49 |
6 |
700,0 |
|
|
630,0 |
70,0 |
|
|
26 |
Заміна катіону та сульфовугілля на ХВО котельні №1 на КП «Озерне» |
6 |
43,0 |
|
|
|
43,0 |
|
|
27 |
Придбання вантажно-грузового автомобілю для КП Озерне» |
12 |
300,0 |
|
|
|
|
|
|
28 |
Будівництво КНС біля б.12 по вул..9-ї Пятирічки в смт Новогуйвинське |
12 |
|
|
|
|
|
|
Заступник сел..голови |
29
|
Капітальний ремонт покрівлі буд.18 по вул..Перемоги в смт.Новогуйвинське |
6 |
200,0 |
|
|
100,0 |
100,0 |
|
|
30 |
Капітальний ремонт вентиляційних каналів буд.19А по вул.Дружби народів в смт.Новогуйвинське |
8 |
145,0 |
|
|
|
145,0 |
|
|
У. Безпека життєдіяльності.
Основні проблеми:
- забрудненість навколишнього середовища;
- зростання кількості злочинів, що відносяться до кримінальної спрямованості.
Основні напрямки діяльності:
- організація прибирання території населенням та підприємствами і організаціями усіх форм власності;
- видалення аварійно-небезпечних дерев на території населених пунктів селищної ради;
- протидія організованій злочинності, корупції та хабарництву;
- попередження дитячої злочинності, безпритульності та бездоглядності.
Заходи по виконанню:
№ п/п |
Перелік |
Термін вик.-ня |
Орієнтовні обсяги та джерела фінансування |
Відповідальні за виконання |
|||||
Всього |
Держ. Бюджет |
Обл. бюджет |
Район. Бюджет |
Селищн. Бюджет |
Інші джерела |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Організація толок, суботників по прибиранню довкілля. |
12 |
В межах коштів поточного фінансування |
Депутатський корпус с/р виконавчий комітет с/р. |
|||||
2 |
Видалення аварійних сухостійних дерев та пошкоджених омелою в населених пунктах Новогуйвинської селищної ради |
10 |
50,0 |
|
|
|
45,0 |
5,0 |
Комісія по обст. Зел. Нас. Начальник Новогуйв.-го ВЖРЕКП |
3 |
Встановлення камер відео спостереження на території селищної ради |
12 |
100,0 |
|
|
100,0 |
|
|
Заступник сел.голови
|
4 |
Протидія хабарництву та корупції |
12 |
Фінансування не потребує |
Юрист селищної ради Заступник сел.голови
|
|||||
5 |
Озеленення території Новогуйвинської селищної ради |
6 |
|
Зас. сел..голови |
|||||
7 |
Відлов бродячих собак в смт Озерне, смт Новогуйвинське смт.Гуйва, переміщення їх в притулки та стерилізація |
12 |
|
Заступник сел..голови
|
Секретар І.І.Каменська
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
Р І Ш Е Н Н Я №
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від 2016 року
Про затвердження детального
плану території
Заслухавши голову постійної комісії Остапчука П.І., який ознайомив із заявою Бондаренко В.В. та детальним планом території земельної ділянки під будівництво індивідуального житлового будинку, враховуючи рекомендації громадських слухань, враховуючи рекомендації комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища та обговоривши дане питання, керуючись п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 19, 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про землеустрій», ст. 12, 35, 40, 118, 121 Земельного Кодексу України, Новогуйвинська селищна рада
ВИ РІШИЛА:
Затвердити містобудівну документацію «Детальний план території земельних ділянок під розміщення обрядового кафе в смт. Новогуйвинське вул. Дружби Народів 3а Житомирського району» гр. Бондаренко Валентині Василівні.
Селищний голова З. Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
Р І Ш Е Н Н Я №
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від 2016 року
Про розгляд зави директора
ПП «Ушкон»
Заслухавши голову постійної комісії Остапчука П.І., який ознайомив із заявою директора ПП «Ушкон» Пасечного С.І., враховуючи рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про землеустрій", ст. 12, 38, 39, 116, 118, 121 Земельного Кодексу України, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
Скасувати рішення селищної ради № 148 від 26.05.2016 р. та №241 від 20.10.2016 р. «Про розірвання договору оренди землі».
Селищний голова З. Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
Р І Ш Е Н Н Я №
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від 2016 року
Про розгляд колективної заяви підприємців
Заслухавши голову постійної комісії Остапчука П.І., який ознайомив із колективною заявою приватних підприємців щодо визнання ринку торгівельними рядами, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",ст. 12, 38, 39, 116, 118, 121 Земельного Кодексу України, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
Визначити (відмовити) ринок в смт. Новогуйвинське по вул. Миру торгівельними рядами.
Селищний голова З. Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ___________ 2017 року
Про надання дозволу на
розробку проекту землеустрою
щодо відведення земельної
ділянки у власність
Розглянувши заяву: Маліновського Д.Т., Магдича В.М, щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про землеустрій", ст. 12, 38, 39, 116, 118, 121 Земельного Кодексу України, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати (відмовити у наданні) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянину:
- Маліновському Денису Геннадійовичу, жителю смт. Гуйва, вул. Бердичівська, 6, кв. 30, орієнтовною площею 0,0100 га для ведення садівництва в смт. Гуйва на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району;
- Магдичу Василю Михайловичу, жителю смт. Новогуйвинське, вул. Миру,8б, кв. 22, орієнтовною площею 0,1500 га для будівництва і обслуговування житлового будинку і споруд в смт. Гуйва масив Великий Шумськ на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району;
2. Виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є комерційним ризиком замовника.
3. Замовникам надати до селищної ради погоджені проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для затвердження його на сесії селищної ради та подальшого оформлення права власності на земельну ділянку.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ___________ 2017 року
Про виділення коштів
Заслухавши інформацію голови постійної комісії з питань соціально - економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів Громового О.В. та розглянувши кошторис топографо-геодезичних вишукувань, обговоривши дане питання, керуючись п.23 ст.26, п.2 ст.64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновки депутатської комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Виділити кошти з вільного залишку загального (спеціального) фонду в сумі 6851,22 грн. (шість тисяч вісімсот п'ятдесят одна гривня 22 копійки) для виконання топографічної зйомки для будівництва кладовища на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області та затвердити зведений кошторис на виконання топографічної зйомки для будівництва кладовища на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області на суму 6851,22 грн. ( шість тисяч вісімсот п'ятдесят одна гривня 22 копійки).
2. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В. провести відповідні уточнення до селищного бюджету на 2016 рік.
Селищний голова З. Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
проект
Р І Ш Е Н Н Я №
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ________ 2017 року
Про преміювання селищного голови
та заступників селищного голови
Заслухавши інформацію голови комісії з питань соціально - економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів.Громового О.В., щодо преміювання селищного голови та заступників селищного голови, керуючись Постановою КМУ №268 п.6 від 09.03.2006р. „Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів ", беручи до уваги висновки депутатської комісії з питань соціально - економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1.Здійснювати преміювання селищного голови та заступників селищного голови щомісячно у розмірі посадового окладу за фактично відпрацьований час, а також до державних і професійних свят в межах коштів передбачених у кошторисі видатків на утримання апарату селищної ради та економії фонду оплати праці.
Виплачувати щорічно матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та допомогу для оздоровлення при наданні щорічної відпустки (її частини) у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати.
2.Завідуючій відділом бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В. щомісячно виконувати відповідні нарахування.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ №
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ____________ року
Про звітування голів постійних
депутатських комісій
Заслухавши звітування голів постійних депутатських комісій:_____________ керуючись п.11 ст..26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Звіт голів постійних депутатських комісій – прийняти до відома.
2. Головам комісій надати секретарю селищної ради протоколи рішень комісій за 2017 рік для впорядкування номенклатури справ за 2017рік.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ___________ 2017 року
Про встановлення розмірів
орендної плати за земельні
ділянки
У метою забезпечення обчислення та сплати податків, недопущення втрат місцевого бюджету, розглянувши витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, затверджений 3-тьою сесією сьомого скликання від 24.12.2015 р. рішення №20, на підставі Закону України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні»; Податкового Кодексу України, Закону України «Про оренду землі», керуючись ст. ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Встановити розміри орендної плати за рік у слідуючих відсотках орендарям, а саме:
- ПП «Ушкон» в особі директора С.І. Пасечний у розмірі 3-12% від нормативно грошової оцінки земель;
2. Зобов'язати орендарів земельних ділянок надати новий витяг з нормативно грошової оцінки орендованої земельної ділянки згідно договору оренди.
3. Зобов'язати орендарів земельних ділянок у місячний термін з дати прийняття даного рішення укласти з Новогуйвинською селищною радою в особі селищного голови Гончаренко З.Г., додаткові угоди до договорів оренди земельних ділянок щодо зміни орендної плати у відповідності до даного рішення.
4. Орендарям у тижневий термін після реєстрації додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок, подати їх копії в Житомирську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Житомирській області.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на землевпорядника.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ №
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ____________ року
Про зменшення статутного фонду,
внесення змін та затвердження Статуту
Комунального підприємства "Озерне"
Новогуйвинської селищної ради у новій редакції
Заслухавши інформацію селищного голови З.Г. Гончаренко, розглянувши лист КП "Озерне" №4 від 04.01. 2017 року стосовно невикористання коштів, враховуючи ст.ст.26,27,28,54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", заслухавши статут Комунального підприємства "Озерне" Новогуйвинської селищної ради у новій редакції та обговоривши дане питання Новогуйвинська селищна рада Житомирського району Житомирської області
ВИРІШИЛА:
1. Зменшити статутний фонд Комунального підприємства "Озерне" Новогуйвинської селищної ради з суми 3 785 140, 78 грн. (три мільйони сімсот вісімдесят п'ять тисяч сто сорок гривень 78 коп.) на суму 3 734 279,80 грн. (три мільйони сімсот тридцять чотири тисячі двісті сімдесят дев'ять гривень 80 коп.) та затвердити розмір статутного фонду на суму 3 734 279, 80 грн. (три мільйони сімсот тридцять чотири тисячі двісті сімдесят дев'ять гривень 80 коп.)
2. Внести зміни в статутний фонд та затвердити Статут Комунального підприємства "Озерне" Новогуйвинської селищної ради у новій редакції абзац 2 п.4.1 розділу 4 "Статутний фонд підприємства сформовано з коштів, що передаються на баланс Підприємству згідно з рішенням Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області, і становить 3 734 279, 80 грн. (три мільйони сімсот тридцять чотири тисячі двісті сімдесят дев'ять гривень 80 коп.)
3. Надати повноваження на внесення змін до відомостей, які містяться в єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, надати статут в новій редакції для державної реєстрації -начальнику Комунального підприємства "Озерне" Новогуйвинської селищної ради Барабашову Г.В.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови Паньківа О.Б.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ №
18-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ____________ року
Про розгляд та затвердження програми
«Інші видатки на соціальний захист та соціальний забезпечення населення Новогуйвинської селищної ради»на 2017рік
Заслухавши інформацію селищного голови про Програму соціально-економічного розвитку населених пунктів селищної ради на 2017 рік, обговоривши проект програми, беручи до уваги висновки депутатських комісій, керуючись п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити програму «Інші видатки на соціальний захист та соціальний забезпечення населення Новогуйвинської селищної ради»на 2017рік (програма додається).
2.Контроль за виконанням програми покласти на заступників селищного голови.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
Додаток
до рішення 18-ї сесії Новогуйвинської
селищної ради VІІ скликання
від ________.2017 року №
Програма
«Інші видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення населення Новогуйвинської селищної ради»
на 2017рік
Загальні положення
Питання соціального захисту та соціального забезпечення незахищених верств населення є надзвичайно актуальними, що зумовлено загальними демографічними процесами та характеристиками умов життя громадян.
Створення умов соціальної захищеності населення, можливість для участі в економічній, політичній і соціальних сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість вести повноцінний спосіб життя, підтримка сімей в похованні близьких (непрацюючих громадянах), надання матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення Новогуйвинської селищної ради, надання матеріальної допомоги з нагоди урочистих подій та свят, надання матеріальної допомоги інвалідам та інше, є основною задачею виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради.
Соціальний захист громадян, соціально-незахищених верст населення, задоволення соціальних потреб з боку Новогуйвинської селищної ради полягає у наданні грошової допомоги та консультацій.
Мета Програми
Метою Програми є розроблення заходів, спрямованих на забезпечення соціального захисту соціально-незахищеним верствам населення Новогуйвинської селищної ради.
Програма розрахована на один рік. Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів, передбачених в загальному фонді бюджету Новогуйвинської селищної ради на 2017 рік.
Основні завдання Програми
Основними завданнями Програми є:
– визначення і задоволення потреб населення Новогуйвинської селищної ради у матеріальній допомозі при зверненні;
– своєчасне надання консультацій по оформленню соціальних допомог громадянам при необхідності;
Порядок реалізації програми соціального захисту окремих категорій населення
1. Надання одноразової матеріальної допомоги на поховання деяким категоріям громадян у випадках передбачених законодавством.
Виплата допомоги на поховання, передбаченої постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 р. № 99 проводиться відповідно до затвердженого Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов'язалася поховати померлого.
Для виплати допомоги на поховання повинні бути подані такі документи:
– заява особи, що здійснила поховання;
– довідка про смерть, видана органами відділу реєстрації актів цивільного стану;
– довідка про місце проживання померлої особи;
– документ, про те що померла особа на день смерті не працювала, навчалась чи перебувала на обліку як отримувач допомоги на дитину відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» або Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»;
– довідка з центру зайнятості про те, що на обліку в центрі зайнятості померла особа не перебувала;
– паспорт чи інший документ, що посвідчує особу виконавця волевиявлення померлого або особи, яка зобов'язалася поховати померлого;
Розмір допомоги на поховання визначається відповідно до Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов'язалася поховати померлого.
Бюджетна комісія Новогуйвинської селищної ради розглядає та виносить відповідні рекомендації щодо надання допомоги на поховання деяких категорій осіб на сесію селищної ради. Рішення сесії є підставою для виплати допомоги на поховання.
Видатки на виплату допомоги на поховання громадянам здійснюються за рішенням сесії Новогуйвинської селищної ради в межах асигнувань, передбачених в селищному бюджеті
2. Надання одноразової матеріальної допомоги соціально-незахищеним верствам населення.
Матеріальна допомога надається згідно рішення сесії при наявності наступних документів:
– заява;
– акт обстеження про житлово-побутові умови заявника;
– медичні документи (у разі потреби);
– довідка з місця проживання про склад сім'ї;
– ідентифікайний код заявника;
– копії пільгових документів (при наявності).
Допомога видається один раз на рік. Розмір допомоги встановлюється бюджетною комісією сім'ям з дітьми та іншим категоріям після всебічного аналізу документів, поданих на комісію, врахування доходів сім'ї, наявності працездатних дітей, які зобов'язані утримувати пенсіонерів, кількості неповнолітніх дітей, які знаходяться на утриманні батьків, та матеріально-побутових умов проживання даної сім'ї.
Повторне звернення із заявою щодо надання одноразової матеріальної допомоги можливе не раніше, ніж через 12 місяців після одержання допомоги (крім виняткових обставин).
Бюджетна комісія Новогуйвинської селищної ради розглядає та виносить відповідні рекомендації на сесію. Видатки на дані виплати здійснюються за рішенням сесії селищної ради в межах асигнувань, передбачених в селищному бюджеті
3. Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам на проведення операцій та лікування.
Одноразова матеріальна допомога на проведення лікування надається за письмовою заявою одержувача, за наявності документа, що підтверджує необхідність проведення операції чи лікування із зазначенням їх вартості та акта обстеження матеріально-побутових умов проживання.
Розмір допомоги встановлюється комісією після всебічного аналізу документів, поданих на комісію, з урахуванням матеріально-побутових умов проживання одержувача допомоги.
Бюджетна комісія Новогуйвинської селищної ради розглядає та виносить відповідні рекомендації на сесію. Видатки на дані виплати здійснюються за рішенням сесії селищної ради в межах асигнувань, передбачених в селищному бюджеті
4. Надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які постраждали від пожежі або стихійного лиха.
Одноразова матеріальна допомога громадянам, які постраждали від пожежі або стихійного лиха, надається за письмовою заявою одержувача, за наявності довідки, підтверджуючої факт пожежі, акту обстеження на предмет збитків від пожежі або стихійного лиха, акту обстеження матеріально-побутових умов проживання.
Бюджетна комісія Новогуйвинської селищної ради розглядає та виносить відповідні рекомендації на сесію. Видатки на дані виплати здійснюються за рішенням сесії селищної ради в межах асигнувань, передбачених в селищному бюджеті
5. Одноразові соціальні виплати до свят окремим категоріям населення.
Відшкодування проводяться згідно розпорядження голови Новогуйвинської селищної ради до наступних свят:
– До Міжнародного жіночого Дня;
– До дня Перемоги;
– До Дня захисту дітей;
_ До Дня незалежності України;
_ До Дня захисника Вітчизни;
– До міжнародного Дня людей похилого віку;
– До міжнародного Дня інваліда;
- До дня працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення.
– Інших свят та знаменних ювілейних дат
У витрати на реалізацію цієї програми включаються:
– видатки на виплату одноразової матеріальної допомоги до свята;
– видатки на придбання подарунків, листівок та квітів для поздоровлення;
– видатки на придбання продуктових наборів;
– інші видатки, визначені за рішенням сесії Новогуйвинської селищної ради.
Видатки на проведення цих витрат здійснюється в межах асигнувань, передбачених в селищному бюджеті
6. Надання одноразової матеріальної допомоги дітям – інвалідам, інвалідам дитинства, інвалідам.
Відповідно до Законів України «Про охорону дитинства», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в України» та «Про реабілітацію інвалідів в Україні» надавати :
– одноразову матеріальну допомогу для проведення лікування, проведення оперативного втручання та вирішення скрутного матеріального становища дітям-інвалідам, інвалідам з дитинства та інвалідам Новогуйвинської селищної ради;
– допомогу в придбанні путівок для оздоровлення дітей - інвалідів, інвалідів дитинства Новогуйвинської селищної ради один раз на рік;
Матеріальна допомога надається згідно рішення сесії Новогуйвинської селищної ради при наявності наступних документів:
1. заява;
2. акт обстеження про житлово-побутові умови заявника;
3. медичні довідки (у разі потреби);
4. довідка з місця проживання про склад сім'ї;
5. документи про доходи всіх дорослих членів сім'ї та інші доходи (аліменти, пенсія, інші);
6. ідетифікаційний код заявника;
7. копії пільгових документів.
Допомога видається один раз на рік після перевірки факту надання допомоги з інших джерел. Розмір допомоги встановлюється бюджетною комісією Новогуйвинської селищної ради після всебічного аналізу документів, поданих на комісію, врахування доходів сім'ї та матеріально-побутових умов проживання дітей – інвалідів, інвалід дитинства та інвалідів.
Повторне звернення із заявою щодо надання одноразової матеріальної допомоги можливе не раніше, ніж через 12 місяців після одержання допомоги (крім виняткових обставин).
Бюджетна комісія Новогуйвинської селищної ради розглядає та виносить відповідні рекомендації на сесію. Видатки на дані виплати здійснюються за рішенням сесії селищної ради в межах асигнувань, передбачених в селищному бюджеті
Крім того сесія Новогуйвинської селищної ради сприяє:
— створенню умов для безперешкодного доступу (обладнання пандусів) інвалідів до жилих громадських і виробничих будинків, споруд, громадського транспорту, для вільного пересування по селищам;
— координуванню роботи громадських організацій, у тому числі громадських організацій інвалідів.
8. Надання роз'яснень населенню стосовно всіх компенсаційних виплат:
— інформування населення щодо призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг;
— інформування населення щодо реєстрації пільг категорій населення, які мають право на пільги згідно діючого законодавства;
— інформування населення щодо виплат одноразової компенсації за невикористані путівки всіх категорій;
— інформування населення про зміни на житлово-комунальні послуги.
Секретар селищної ради І.І.Каменська
< Попередня | Наступна > |
---|