< | Січень 2021 | > | ||||
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
ОСТАННІ ПРОЕКТИ РІШЕНЬ
|
32-га сесія
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від ___ ________________2017 року
Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою
щодо відведення земельної ділянки у власність
Розглянувши заяви: Талько Р.А., Музичко Д.М., Алєєксеєва О.А., щодо надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про землеустрій", ст. 12, 38, 39, 116, 118, 121 Земельного Кодексу України, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати (відмовити у наданні) дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність громадянину:
- Талько Руслану Анатолійовичу, орієнтовною площею 0,0100 га для будівництва індивідуального гаража в смт. Новогуйвинське на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району;
- Музичко Дмитру Миколайовичу, орієнтовною площею 0,1500 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в смт. Гуйва на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району;
- Алєксєєвій Ользі Анатоліївні, орієнтовною площею 0,0100 га для будівництва індивідуального гаража в смт. Новогуйвинське на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району;
2. Виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є комерційним ризиком замовника.
3. Замовникам надати до селищної ради погоджені проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для затвердження його на сесії селищної ради та подальшого оформлення права власності на земельну ділянку.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від __ січня 2018 року
Про розгляд та затвердження програми
соціально-економічного розвитку населених
пунктів Новогуйвинської селищної
ради на 2018р.
Заслухавши інформацію селищного голови про Програму соціально-економічного розвитку населених пунктів селищної ради на 2018 рік, обговоривши проект програми, беручи до уваги висновки депутатських комісій, керуючись п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити програму соціально-економічного розвитку населених пунктів Новгуйвинської селищної на 2018 рік (програма додається).
2. Контроль за виконанням програми покласти на заступників селищного голови.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
Проект
ПРОГРАМА
соціально-економічного розвитку
Новогуйвинської селищної ради
на 2018рік
І. Мета та основні завдання Програми соціально-економічного розвитку Новогуйвинської селищної ради.
Основною метою Програми соціально-економічного розвитку Новогуйвинської селищної ради на 2018 рік є забезпечення умов соціально-економічного зростання в усіх сферах діяльності; модернізація інфраструктури, підвищення життєвого рівня населення селищної ради.
Досягнути вищезазначеного можна вирішивши наступні основні завдання:
- забезпечення наповнюваності бюджету селищної ради шляхом дотримання фінансової дисципліни, підвищення результативності (ефективності) бюджетних видатків;
- створення якомога більш вигідних умов для розвитку підприємницької діяльності;
- залучення вітчизняних та іноземних інвестицій;
- розвиток муніципальної інфраструктури шляхом реформування житлово-комунального господарства, раціонального використання енергоресурсів;
- створення середовища, комфортного для проживання населення шляхом покращення стану навколишнього природного середовища.
ІІ. Надходження до бюджету, фінансова та інвестиційна політка, політика в сфері торгівлі та ресторанного господарства.
Основні проблеми:
- погіршення господарської діяльності більшості підприємств;
- наявність не легалізованої оплати праці, тіньової економічної діяльності;
- зниження купівельної спроможності споживачів.
Основні напрямки діяльності.
- Дотримання фінансової дисципліни;
- вивчення та запровадження передового досвіду реалізації інвестиційно-інноваційних проектів;
- співпраця з відповідними органами в проведенні контрольно-перевірочної роботи щодо легалізації робочих місць;
- контроль за сплатою земельного податку та орендної плати за землю;
- використання вільних земельних ділянок;
- сприяння розширенню мережі, модернізації реконструкції об’єктів торгівлі.
Заходи по виконанню:
№ п/п |
Перелік |
Термін вико-нання |
Орієнтовні обсяги та джерела фінансування |
Відповідальні за виконання |
|||||
Всього |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Районний бюджет |
Селищний. бюджет |
Інші джерела |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Розробка та постійне оновлення інвестиційної сторінки на веб-сайті Новогуйвинської селищної ради |
|
В межах коштів поточного фінансування |
Заступник |
|||||
3 |
Розширення меж смт.Новогуйвинське |
|
160.0 |
- |
- |
- |
80,0 |
80,0 |
Заступник Землевпорядник. |
4 |
Оновлення генплану смт.Гуйва |
|
250,0 |
- |
- |
150,0 |
|
100,0 |
Заступник Землевпорядник. |
5 |
Виконати проект детального плану смт.Новогуйвинське, смт.Озерне та погодження меж з усіма суб’єктами господарювання. |
|
900,0 |
|
|
|
|
|
Заступник Землевпорядник. |
ІІІ. Соціальні стандарти та рівень життя населення
Основні проблеми:
- низький рівень заробітної плати, високий рівень безробіття;
- недостатня кількість коштів на поточний та капітальний ремонт, оновлення матеріальної бази дошкільних навчальних закладів, закладів культури;
- значна кількість дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах;
- недостатня робота по підготовці резерву спортивних кадрів, залучення широких кіл молоді до занять спортом.
Основні напрями діяльності:
- підвищення ефективних існуючих та створення нових робочих місць на підприємствах, організаціях різних форм власності за рахунок сприяння впровадженню інвестиційних та інноваційних проектів.
- забезпечення потреб пільгових категорій населення;
- поновлення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів, установ культури;
- активізація діяльності громади щодо вирішення проблем сім’ї, дітей та молоді;
- допомога у працевлаштуванні сім’ям, які прибули з зони анти терористичної операції;
- забезпечення підготовки та участі спортсменів, спортивних команд Новогуйвинської селищної ради у спортивно-масових заходах, змаганнях районного, обласних рівнів.
№ п/п |
Перелік |
Термін вико- нання |
Орієнтовні обсяги та джерела фінансування |
Відповідальні за виконання |
|||||
Всього |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Районний бюджет |
Селищний. бюджет |
Інші джерела |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Капітальний ремонт групових приміщень Новогуйвинського ДНЗ; |
12 |
900,0 |
- |
- |
900,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
2 |
Капітальний ремонт музичної зали Новогуйвинського ДНЗ; |
12 |
350,0 |
|
|
350,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
3 |
Капітальний ремонт пральні Новогуйвинського ДНЗ; |
12 |
175,0 |
|
|
|
175,0 |
|
Заступник селищного голови
|
5 |
Капітальний ремонт коридорів Новогуйвинського ДНЗ; |
12 |
280,0 |
|
|
280,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
6 |
Капітальний ремонт методичного кабінету Новогуйвинського ДНЗ; |
12 |
80,0 |
|
|
|
80,0 |
|
Заступник селищного голови
|
7 |
Встановлення огорожі в Новогуйвинському |
12 |
450,00 |
|
|
450,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
8 |
Заміна вікон в Новогуйвинському ДНЗ «Дзвіночок» |
12 |
250,0 |
|
|
250,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
9 |
Капітальний ремонт кабінетів працівників та коридору Озерненського ЦРД |
12 |
700,0 |
- |
- |
700,0 |
- |
|
Заступник селищного голови
|
10 |
Капітальний ремонт спортзалу Озерненського ЦРД |
12 |
300,0 |
|
|
|
300,0 |
|
Заступник селищного голови
|
15 |
Капітальний Ремонт приміщення БК в смт.Новогуйвинське |
12 |
750,0 |
750,0 |
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
16 |
Залучення населення до занять фізичною культурою і спортом на базі спортивного комплексу в смт.Новогуйвинське |
12
|
Фінансування не потребує Заступник сел..голови
|
||||||
17 |
Оформлення документації на земельну ділянку стадіону смт Новогуйвинське |
12 |
20,0 |
|
|
|
|
20,0 |
Заступник селищного голови
землевпорядник |
19 |
Оформлення документації на земельну ділянку під обеліском та братською могилою в комунальну власність територіальної громади; |
12 |
10,0 |
|
|
|
10,0 |
|
Заступник селищного голови
землевпорядник |
20 |
Капітальний ремонт житла, що перебуває у власності дитини Марчук О. (кв.43, буд.19 по вул.Др.народів в смт.Новогуйвинське; |
8 |
50,0 |
- |
- |
- |
50,0 |
|
Заступник Начальник Новогуйвинського ВЖРЕКП |
21 |
Виготовлення документації на земельні ділянки під Новогуйвинський ДНЗ, Озерненський ЦРД, БК смт.Новогуйвинське та котельні комунальних підприємств; |
12 |
|
|
|
|
20,0 |
|
Заступник селищного голови землевпорядник
|
22 |
Утеплення фасаду Озерненського ЦРД; |
12 |
4000,0 |
|
|
200,0 |
200,0 |
|
Заступник селищного голови
|
23 |
Поточний ремонт приміщень Озерненського ЦРД; |
12 |
120,0 |
|
|
120,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
24 |
Поточний ремонт зовнішнього освітлення Озерненського ЦРД; |
12 |
12,0 |
|
|
|
12,0 |
|
Заступник селищного голови
|
25 |
Протипожежна обробка даху Озерненського ЦРД; |
12 |
58,0 |
|
|
58,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
26 |
Протипожежна обробка даху Новогуйвинського ДНЗ; |
12 |
65,0 |
|
|
65,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
27 |
Промивка опалювальної системи Озерненського ЦРД; |
6 |
250,0 |
|
|
250,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
28 |
Встановлення блисковозахисту в Озерненському ЦРД; |
6 |
50,0 |
|
|
50,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
29 |
Встановлення пожежної сигналізації в Новогуйвинському ДНЗ; |
12 |
70,0 |
|
|
70,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
30 |
Встановлення громовідводу в Новогуйвинському ДНЗ; |
6 |
12,0 |
|
|
12,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
34 |
Програми розвитку фіз. Культури і спорту |
|
|
|
|
|
100,0 |
|
Заступник селищного голови
|
ІУ. Розвиток інфраструктури, сфера житлово-комунального господарства. Політка у сфері житлово-комунального господарства.
Основні проблеми.
- зростання цін на енергоносії;
- відсутність належного фінансування впровадження енергозберігаючих технологій;
- зношеність основних матеріальних засобів комунальних підприємств, невідповідність експлуатаційним вимогам мереж теплопостачання, водопостачання та водовідведення.
Основні напрямки діяльності:
- вирішення питання передачі у комунальну власність територіальної громади м.Житомира системи водопостачання та водовідведення смт.Гуйва та Новогуйвинське;
- розробка та впровадження інвестиційно-інноваційних проектів енергозбереження;
- реорганізація сфери надання комунальних послуг;
Заходи по виконанню:
№ п/п |
Перелік |
Термін виконання |
Орієнтовні обсяги та джерела фінансування |
Відповідальні за виконання |
|||||
Всього |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Районний бюджет |
Селищний. бюджет |
Інші джерела |
|
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
Передача у комунальну власність територіальної громади м. Житомира системи водопостачання та водовідведення смт.Гуйва та Новогуйвинське |
6 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
Начальник Новогуйвинського ВЖРЕКП |
2 |
Прийом цілісного майнового комплексу військового містечка №84 (смт.Озерне) у власність тер. громади Новогуйвинської с/р |
12 |
|
|
|
|
|
|
Селищний голова Заступник селищного голови
|
3 |
Розширення та облаштування території кладовища в смт.Новогуйвинське |
10 |
30,0 |
- |
- |
- |
30,0 |
|
Начальник Новогуйвинського ВЖРЕКП |
6 |
Здійснення ремонту та будівництва доріг: в смт.Новогуйвинське: - пішохідний тротуар від буд.8а по вул.Миру до буд.21 по вул. Др.народів; - по вул.Приозерна та вул.Моторна за залізною дорогою; - вул.Ветеранів від буд.2 до 6а -по вул. Дружби Народів розширення дороги з облаштуванням тротуару від вул. Ветеранів до вул. Моторної; -Ремонт внутрішнього дворового під’їзду до буд 9-Б по вул. Миру; -Ремонт внутрішнього дворового під’їзду до буд 6 по вул. Дружби Народів; -Улаштування майданчика для стоянки автомобілів в буд 6 по вул. Миру; -Улаштування майданчика для стоянки автомобілів в буд 8 по вул. Миру; -Улаштування майданчика для стоянки автомобілів буд.16;18 по вул. Перемоги; Розширення дороги біля дит.садка з встановленням пристрою примусового зниження (обмеження) швидкості
смт.Озерне: - пішохідний тротуару від буд. №47 до м-н «Віка», від м-н «Віка» до буд. 50 від буд 50 до ринку; - між буд.№41-42; - виконати пішохідну доріжку з твердим покриттям від буд 59,61,62 до центральної зупинки «Літак»; - розширення дороги та облаштування тротуару від КПП 2 до момеріалу «Літак»; - виконати пішохідну доріжку від м-н «Центральний» до гімназії. - пішохідний тротуар в будинку №11 (від під’їздів) - ремонт дороги від буд №51 до буд 4;
|
6 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
7 |
Відновлення функціонування системи відвідних каналів в смт.Гуйва ; Відновлення функціонування системи відвідних каналів в смт.Озерне за буд 59; |
8 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
8 |
Облаштування водовідведення в смт.Озерне від буд.56 та буд.61 під дорогою до КПП 2; |
8 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
9 |
Відведення стічних вод в смт.Гуйва від буд.1 по вул.Бердичівській |
6 |
|
|
|
|
10,0 |
|
Заступник селищного голови
|
10 |
Виготовлення проекту та виконання робіт по водовідведенню і каналізації від буд.3, 3а по вул..Новогуйвинській в смт.Гуйва |
12 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
11 |
Виконати роботи по осушенню підвального приміщення (шляхом відведення її у центральну каналізаційну мережу) в будинку 18-А по вул Перемоги |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Облаштування сходинок до буд.№1 в смт.Озерне |
6 |
|
|
|
|
2,0 |
|
Заступник селищного голови
|
12 |
Поточний ремонт доріг в смт.Гуйва, смт.Озерне, смт. Новогуйвинське |
8 |
300,0 |
|
|
|
300,0 |
|
Заступник селищного голови
|
13 |
Виготовлення проекту водопостачання житлового фонду смт.Новогуйвинське від існуючих свердловини |
6 |
200,0 |
|
|
|
200,0 |
|
Заступник селищного голови
|
14 |
Очищення водойми та прилеглої приозерної території, що розташована за буд.11а та буд.11 в смт.Новогувинськ |
6 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
15 |
Облаштування автобусних зупинок в смт. Озерне смт.Гуйва смт.Новогуйвинське по маршруту №115 |
8 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
16 |
Освітлення (відновлення): смт.Новогуйвинське: - по вул. Миру 6; - по вул. Миру буд.8 та 8а; - по вул. Миру від м-н «Віка» до буд 9-Б; смт. Гуйва по вулиці - вул. Армійська 37-44;
смт.Озерне -кап. рем дороги по маршруту автобуса №115 з примикаючими до нього будинками; - кап. рем. вул. освітлення «Сонячний теремок»; меморіалу «Літак»; - кап. рем освітлення в буд №11,№ 8;№53;№9;№10
|
12 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
18 |
Облаштування з’їздів з тротуарів/пандусів у місцях перетину вулиць/тротуарів де розташовані соціальні об’єкти в смт. Новогуйвинське, смт.Озерне, смт.Гуйва |
10 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови |
19 |
Капітальний ремонт котельні №2 в смт Озерне встановлення нового котла |
|
|
|
|
600 |
700 |
|
Заступник селищного голови
|
19 |
Капітальний ремонт теплових мереж смт. Новогуйвинське; |
8 |
7038,623 |
|
|
3519 31 |
351931 |
|
Заступник селищного голови Начальник Новогуйвинського ВЖРЕКП |
21 |
Модернізація (реконструкція) котельні з переведенням на альтернативні види палива в смт.Озерне; |
12 |
15388, 452 |
13849, 607 |
|
1538, 845 |
|
|
Заступник селищного голови
|
22 |
Технічне переоснащення котла КВГ-7,56 (6,5) в котельні №1 в смт.Озерне; |
12 |
859,7 45 |
773,771 |
|
|
85,974 |
|
Заступник селищного голови
|
23 |
Капітальний ремонт ділянки тепломережі КП «Озерне» смт.Озерне; |
6 |
149,0 |
|
|
149,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
24 |
Закінчення - Капітального ремонту даху котельні №2 в смт.Озерне; |
6 |
|
|
|
|
100 |
|
Заступник селищного голови
|
25 |
Встановлення теплових лічильників в смт. Озерне ; |
6 |
|
|
|
1000,4,0 |
600,0 |
|
Заступник селищного голови
|
26 |
Заміна катіону та сульфовугілля на ХВО котельні №1 на КП «Озерне»; |
6 |
43,0 |
|
|
|
43,0 |
|
Заступник селищного голови
|
29
|
Капітальний ремонт покрівлі буд.18 по вул.Перемоги в смт.Новогуйвинське; |
6 |
200,0 |
|
|
100,0 |
100,0 |
|
Заступник селищного голови
|
30 |
Капітальний ремонт вентиляційних каналів буд.19А по вул.Дружби народів в смт.Новогуйвинське; |
8 |
145,0 |
|
|
|
145,0 |
|
Заступник селищного голови
|
31 |
Капітальний ремонт покрівлі буд. по вул.Дружби народів в смт.Новогуйвинське; |
6 |
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
33 |
Виконати капітальний ремонт тепломереж 2-га черга по вул. Миру; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
34 |
Виконати герметизацію вводів інженерних мереж будинків |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
35 |
Виконати ремонт будинкових відмосток |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
36 |
Виконати поточний ремонт покрівлі в буд №2,№6,№19А по вул. Дружби Народів; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
37 |
Видалити аварійні дерева на території дит. садка «Дзвіночок»; |
|
|
|
|
|
20 |
|
Заступник селищного голови
|
38 |
Замінити наружний паркан дит. садка «Дзвіночок»; |
|
|
|
|
|
150 |
|
Заступник селищного голови
|
39 |
Відремонтувати ганок «спортивної школи»; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
40 |
Відремонтувати сходи в будівлі сел.ради (вхід на пошту); |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
41 |
Заміна стальних аварійних труб в підвалах багатоквартирних будинків смт. Новогуйвинське; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
42 |
Придбати універсальну снігозбиральну техніку з навісним обладнанням; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
43 |
Виготовити генеральний план смт. Новогуйвинське; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
44 |
Погодити межі смт. Новогуйвинське з усіма суб’єктами господарювання ; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
45 |
Закінчити ремонт ділянки дороги з твердим покриттям по вул. Моторній за зал. дорогою; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
48 |
Замінити подові пальники в котелах, котельні №1; |
|
|
|
|
|
600 |
|
Заступник селищного голови
|
54 |
Виконати проектні роботи по монтажу кооголяційної установки на котельні №1(для економії електроенергії) |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
55 |
Прокласти теплову мережу до буд № 28 (медамбул.); |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
56 |
Розширення дороги по вул. Дружби Народів (від зупинки до зупинки); |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
57 |
Завершити розпочате будівництво прибудови до котельні для чергової зміни в смт. Новогуйвинське; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
58 |
Капітальний ремонт мережі водовідведення в буд №12 по вул. Миру; |
|
|
|
|
|
|
|
Заступник селищного голови
|
У. Безпека життєдіяльності.
Основні проблеми:
- забрудненість навколишнього середовища;
- зростання кількості злочинів, що відносяться до кримінальної спрямованості.
Основні напрямки діяльності:
- організація прибирання території населенням та підприємствами і організаціями усіх форм власності;
- видалення аварійно-небезпечних дерев на території населених пунктів селищної ради;
- протидія організованій злочинності, корупції та хабарництву;
- попередження дитячої злочинності, безпритульності та бездоглядності.
Заходи по виконанню:
№ п/п |
Перелік |
Термін викона ння |
Орієнтовні обсяги та джерела фінансування |
Відповідальні за виконання |
|||||||||
Всього |
Державний бюджет |
Обласний бюджет |
Районний бюджет |
Селищний. бюджет |
Інші джерела |
|
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
||||
1 |
Організація толок, суботників по прибиранню довкілля. |
12 |
В межах коштів поточного фінансування |
Селищний голова. |
|||||||||
2 |
Видалення аварійних сухостійних дерев та пошкоджених омелою в населених пунктах Новогуйвинської селищної ради ; |
10 |
50,0 |
|
|
|
45,0 |
5,0 |
Комісія по обстеженню зелених насаджень Начальник Новогуйвинського ВЖРЕКП |
||||
3 |
Встановлення камер відео спостереження на території селищної ради; |
12 |
100,0 |
|
|
100,0 |
|
|
Заступник селищного голови
|
||||
4 |
Протидія хабарництву та корупції ; |
12 |
Фінансування не потребує |
Юрист селищної ради Заступник селищного голови
|
|||||||||
5 |
Озеленення території Новогуйвинської селищної ради; |
6 |
|
Заступник селищного голови
|
|||||||||
7 |
стерилізація бродячих собак в смт Озерне, смт Новогуйвинське смт.Гуйва, переміщення їх в притулки та стерилізація |
12 |
|
|
|
30 |
|
Заступник селищного голови
|
|||||
Секретар І.І.Каменська
ДОПОВНЕНО
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від січня 2018 року
Про виділення коштів на виготовлення технічної
Документації будівлі Озерненського Центру розвитку
дитини «Сонячний теремок»
Заслухавши інформацію голови постійної комісії з питань соціально - економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів Громового О.В. та згідно п.п. «а» пункту 2 ч.1 ст.89 БКУ( утримання навчально-виховних комплексів «дошкільних навчальних закладів - загальноосвітніх навчальних закладів», а також п.п «б» пункту 2 ч.1, ст.89 БКУ, обговоривши дане питання, керуючись п.23 ст.26, п.2 ст.64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновки депутатської комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Виділити кошти з вільного залишку загального фонду згідно п.п. «а» пункту 2 ч.1 ст.89 БКУ (утримання навчально-виховних комплексів «дошкільних навчальних закладів - загальноосвітніх навчальних закладів», а також п.п «б» пункту 2 ч.1, ст.89 БКУ:
- в сумі 18508,43 грн. (вісімнадцять тисяч п’ятсот вісім гривень 43 копійки) на виготовлення технічної документації будівлі Озерненського Центру розвитку дитини «Сонячний теремок»;
2. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В. провести відповідні уточнення до селищного бюджету на 2018 рік.
Селищний голова З. Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від _________2017 року
Про розроблення містобудівної документації
Заслухавши землевпорядника селищної ради Базаренко О.В., щодо необхідності виготовлення детального плану території земельних ділянок, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 8, 19, 20, 21, 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011р.№555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.11.2011 № 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл на розроблення детального плану території:
- квартал №І малоповерхової житлової забудови садибного типу в смт. Гуйва (масив «Великий Шумськ») орієнтовною площею 9,9000 га;
- квартал №ІІ малоповерхової житлової забудови садибного типу в смт. Гуйва (масив «Великий Шумськ») орієнтовною площею 17,5000 га;
- квартал №ІІІ малоповерхової житлової забудови садибного типу в смт. Гуйва (масив «Великий Шумськ»)орієнтовною площею 20,5000 га;
2. Замовником містобудівної документації, вказаної в п.1 визначити виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради.
3. Виконавчому комітету Новогуйвинської селищної ради забезпечити:
3.1. Оприлюднення прийнятого рішення щодо розроблення детального плану території.
3.2.Проведення громадських слухань для розгляду та узагальнення пропозицій громадськості до вищезазначеного проекту.
3.3. Подання завершеного проекту містобудівної документації на засідання сесії Новогуйвинської селищної ради для затвердження.
4.Фінансувавання робіт з розробки детального плану території здійснити за рахунок коштів місцевого бюджету та/або за рахунок коштів інших джерел, не заборонених законом.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я № ____
____ сесія селищної ради сьомого скликання
від «___» _____________ 2018 року
Про розгляд та затвердження
Програми надання шефської допомоги
військовим частинам на 2018 рік
Заслухавши інформацію голови постійної комісії з питань соціально - економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів Громового О.В., враховуючи Указ Президента України №44 від 11.02.2016 року «Про шефську допомогу над військовими частинами Збройних Сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України», беручи до уваги висновки постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів, керуючись п.22 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Програму надання шефської допомоги військовим частинам на 2018 рік (додаток№1).
2.Відділу бухгалтерського обліку та звітності передбачити видатки на фінансування заходів Програми у бюджеті на 2018 рік.
3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань
соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів та заступника селищного голови – Руцьку Л.В.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
Додаток №1
До рішення
Новогуйвинської селищної ради
№____ від «___»_________ 2018р.
ПРОГРАМА
надання шефської допомоги військовим частинам
на 2018 рік
1. Паспорт Програми
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Новогуйвинська селищна рада |
2. |
Розробник Програми |
Виконавчий орган Новогуйвинської селищної ради |
3. |
Співрозробники Програми |
|
4. |
Відповідальний виконавець Програми |
Заступник селищного голови Руцька Л.А. |
5. |
Учасники Програми |
Військові частини, розташовані на території Новогуйвинської селищної ради |
6. |
Термін реалізації Програми |
2018 рік |
7. |
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
місцевий бюджет інші джерела, не заборонені законом |
8. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми |
25 тис. гривень |
2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
У зв’язку із агресією Російської Федерації на частині територій Донецької і Луганської областей України, тимчасова окупація Кримського півострова, створенням незаконних збройних формувань проросійського спрямування, за підтримки військових підрозділів збройних сил Російської Федерації відбуваються бойові дії та загроза захоплення іншої території України.
Відтак, продовжує існувати потреба в матеріально-технічному забезпеченні військових частин Збройних Сил України та інших військових формувань.
Дана програма розроблена відповідно до Указу Президента України від 11 лютого 2016 року № 44/2016 «Про шефську допомогу військовим частинам Збройних сил України, Національної гвардії України, Державної прикордонної служби України та спрямована надати фінансову допомогу військовим частинам, які дислоковані на території Новогуйвинської селищної ради
3. Мета Програми
Метою Програми є здійснення заходів щодо надання шефської допомоги та матеріально-технічного забезпечення потреб особового складу військових частин, дислокованих на території Новогуйвинської селищної ради, продовольством, пально-мастильними матеріалами, матеріально-технічними засобами, допомога у розв'язанні соціально-побутових проблем, а також задоволенні культурних і духовних потреб військовослужбовців, військово-патріотичного виховання молоді та її підготовки до виконання військового обов'язку.
4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки виконання Програми
Програма передбачає комплексне розв’язання проблем матеріально-технічного забезпечення особового складу військових частин Збройних Сил України.
Реалізація Програми відбуватиметься протягом 2018 року.
Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел незаборонених чинном законодавством.
Орієнтовний обсяг коштів, необхідних для виконання Програми, становить 25 тис. грн.
Ресурсне забезпечення Програми
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
Усього (тис. гривень) |
2018 рік ( тис. гривень) |
1 |
2 |
|
Обсяг ресурсів, усього: |
25,0 |
25,0 |
у тому числі: |
|
|
місцевий бюджет |
25,0 |
25,0 |
кошти інших джерел |
- |
-
|
5. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники
У Програмі передбачається здійснити ряд завдань та заходів щодо надання шефської допомоги військовим частинам: А 2038 Збройних сил України
№ з/ п |
Назва структури |
Заходи з матеріально-технічного забезпечення |
2018 рік (тис. гривень) |
1. |
Військова частина А 2038 Збройних сил України |
Відновлення опалювальної системи ТЕЧ авіаційної техніки. Розбудова приміщень для розміщення літаючих екіпажів. |
25,0 |
Разом: |
|
25,0 грн. |
Реалізація заходів Програми дасть змогу забезпечити особовий склад військових частин Збройних сил України допомогою у розв'язанні соціально-побутових проблем, а також задоволенні культурних і духовних потреб військовослужбовців, військово-патріотичного виховання молоді та її підготовки до виконання військового обов'язку.
№ з/п |
Назва завдання |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансу-вання |
Орієнтовні обсяги фінансу-вання (тис. грн.) |
Очікуваний результат |
Військова частина А 2038 |
|||||||
1 |
Надання допомоги у розв'язанні соціально-побутових проблем
|
Відновлення опалювальної системи ТЕЧ авіаційної техніки. Розбудова приміщень для розміщення літаючих екіпажів. |
2018 рік |
Військова частина А 2038 |
Кошти місцевого бюжету |
25,0
|
Відновлення опалювальної системи ТЕЧ авіаційної техніки. Розбудова приміщень для розміщення літаючих екіпажів. |
7. Здійснення контролю за виконанням Програми
Загальний контроль за виконанням Програми надання шефської допомоги військовим частинам Збройних сил України, здійснює Новогуйвинська селищна рада та постійно діюча комісія з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів.
Секретар І.І. Каменська
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я №
30-та сесія селищної ради сьомого скликання
від ----------------- 2017 року
Про розгляд листа директора
КУ « ЦДЮТ»
Заслухавши інформацію голови постійної комісії з питань соціально - економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів Громового О.В. та розглянувши листа директора КУ « ЦДЮТ» від 06.12.2017р. №15 , щодо надання іншої субвенції Житомирській РДА на придбання необхідних матеріалів для авіамодельного гуртку ЦДЮТ, який працює на базі Озерненської гімназії, беручи до уваги висновки депутатської комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів, керуючись ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні ”, Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Направити кошти із збільшення доходної частини селищного бюджету на 2017 рік по ККД 14031900 «Пальне» загального фонду Житомирській РДА :
- в сумі 20053,00 грн. (двадцять тисяч п’ятдесят три гривні 00 копійок) для надання іншої субвенції Житомирській РДА на придбання необхідних матеріалів для авіамодельного гуртку ЦДЮТ, який працює на базі Озерненської гімназії.
2.Начальнику відділу бухгалтерського обліку звітності Тарасюк Т.В. провести відповідні уточнення бюджету на 2017 рік.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від --- січня 2018 року
Про виконання депутатського
запиту депутата Остапчука П.І.
Заслухавши інформацію селищного голови Новогуйвинської селищної ради Гончаренко З.Г., щодо виконання депутатського запиту Остапчука П.І., підтриманого рішенням 30-ї сесії сьомого скликання Новогуйвинської селищної ради № 566 від 11.12.2017 року, розглянувши рішенням 31-ї сесії сьомого скликання Новогуйвинської селищної ради № 580 від 22.12.2017 року та обговоривши дане питання, Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Інформацію щодо виконання запиту депутата Остапчука П.І. відповідно до рішення 30-ї сесії сьомого скликання № 566 від 11.12.2017 року прийняти до відома.
2.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від ---- січня 2018 року
Про встановлення орендної плати
у розмірі 1 грн. на рік
Відповідно п.24 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст.18 Декрету КМУ «Про місцеві податки і збори», рішення сесії 6 скликання селищної ради від 28.04.2012 р.№307 «Про затвердження Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду спільного майна територіальної громади», беручи до уваги висновки депутатської комісії з питань планування, бюджету та фінансів, Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш І Л А:
1. Встановити на 2018 рік річну орендну плату за оренду індивідуально визначеного нерухомого майна, яке належить до спільної власності територіальної громади Новогуйвинської селищної ради та перебуває на балансі Новогуйвинської селищної ради у розмірі 1 грн. на рік:
1.1.ЖРЦСССДМ на орендованій площі в смт Новогуйвинське вул. Дружби Народів,5.
1.2.КУ «Центр первинної медико - санітарної допомого на орендованій площі в смт Новогуйвинське вул. Дружби Народів,5.
1.3.КУ «ТСО» на орендованій площі в смт Новогуйвинське вул. Дружби Народів,5.
1.4.Римсько-католицькій парафії святої Софії м. Житомир на орендованій площі в смт Новогуйвинське вул. Дружби Народів,3.
1.5.УДППЗ «Укрпошта» на орендованій площі під Новогуйвинське відділення в смт Новогуйвинське вул. Дружби Народів,5 та на орендованій площі під відділення смт Гуйва в смт Гуйва вул. Бердичівська ,1.
1.6.КУ «Новогуйвинська КДЮСШ Житомирської районної ради» на орендованій площі в смт Новогуйвинське вул. Дружби Народів,3.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від --- січня 2018 року
Про преміювання селищного голови
та заступників селищного голови
Заслухавши інформацію начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В., щодо преміювання селищного голови та заступника селищного голови, керуючись Постановою КМУ №268 п.6 від 09.03.2006р. „Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів ”, беручи до уваги висновки депутатської комісії з питань соціально - економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Здійснювати преміювання селищного голови Гончаренко З.Г. та заступників селищного голови Руцьку Л.А. та Паньківа О.Б. щомісячно у розмірі 150 % (сто п’ятдесят відсотків ) посадового окладу за фактично відпрацьований час на 2018 року, а також до двох професійних свят в межах коштів передбачених у кошторисі видатків на утримання апарату селищної ради та економії фонду оплати праці.
Виплачувати щорічно матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та допомогу для оздоровлення при наданні щорічної відпустки (її частини) у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати.
2. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В. провести відповідні уточнення до селищного бюджету на 2018 р. та щомісячно виконувати відповідні нарахування.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від ---- січня 2018 року
Про присвоєння рангу селищному голові
Керуючись ст. 14,15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
Присвоїти селищному голові Гончаренко Зої Григорівні -7-й ранг 4-ї категорії особи місцевого самоврядування.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від ---- січня 2018 року
Про створення комісії по вивченню тарифів на послуги
з теплопостачання для споживачів смт Озерне
Заслухавши селищного голову Гончаренко З.Г. та розглянувши рішення виконавчого комітету №135 від 26.12.2017 року, щодо створення комісії по вивченню тарифів на послуги з теплопостачання для споживачів смт Озерне, керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та обговоривши дане питання, виконком Ногуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Створити комісію по вивченню тарифів на послуги з теплопостачання для споживачів смт Озерне, які надаються КП «Озерне» у складі:
Селищний голова З.Г.Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від січня 2018 року
Про виділення коштів
Заслухавши інформацію голови постійної комісії з питань соціально - економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів Громового О.В., керуючись п.27 ст.26, п.2 ст.64 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги висновки депутатської комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Виділити кошти з вільного залишку загального фонду:
- в сумі 6000,00 грн. ( шість тисяч гривень 00 коп.) для виконання комплексу проектно–вишукувальних робіт по розробці робочого проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 2,1000 га, для будівництва та обслуговування об'єктів фізичної культури і спорту в смт. Гуйва на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області;
- в сумі 13650,00 грн. (тринадцять тисяч шістсот п’ятдесят гривень 00 копійки) на виготовлення детального плану території кварталу №І малоповерхової житлової забудови садибного типу в смт. Гуйва (масив «Великий Шумськ») на території Новогуйвинської селищної ради,Житомирського району, Житомирської області .
2. Начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В. провести відповідні уточнення до селищного бюджету на 2018 рік.
Селищний голова З. Г. Гончаренко
Доповнено 09.01.2018 року
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
32-ша сесія селищної ради сьомого скликання
від ___ ________________2018 року
Про внесення змін до рішення 16-ї сесії сьомого скликання №281 від 19.12.2016 року «Про продовження терміну дії дозволу на виготовлення технічної документації»
Розглянувши заяви: Саух С.П., щодо внесення змін до рішення №281 від 19.12.2016 року, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про землеустрій", ст. 12, 38, 39, 40, 116, 118, 121 Земельного Кодексу України, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
Внести зміни в рішення 16-ї сесії сьомого скликання №281 від 19.12.2016 року «Про продовження терміну дії дозволу на виготовлення технічної документації», виклавши його в новій редакції:
« 1. Надати дозвіл гр. Саух Сергію Петровичу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею 0,0100 га для будівництва індивідуального гаража в смт. Гуйва, вул. Новогуйвинська на території Новогуйвинської селищної ради.
2. Виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки є комерційним ризиком замовника.
3. Замовнику надати до селищної ради погоджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для затвердження його на сесії селищної ради та подальшої реєстрації права власності на земельну ділянку».
Селищний голова З.Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від _________2017 року
Про розроблення містобудівної документації
Заслухавши землевпорядника селищної ради Базаренко О.В., яка ознайомила із заявою гр. Мельнічук М.В., враховуючи рекомендації постійної комісії з питань регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 8, 19, 20, 21, 24 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011р.№555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.11.2011 № 290 «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Надати дозвіл на розроблення детального плану території земельної ділянки під будівництво індивідуального гаража орієнтовною площею 0,0100 га
в смт. Гуйва, вул. Новогуйвинська, біля буд. 3, Житомирського району, Житомирської області.
2. Замовником містобудівної документації, вказаної в п.1 визначити виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради.
3. Виконавчому комітету Новогуйвинської селищної ради забезпечити:
3.1. Оприлюднення прийнятого рішення щодо розроблення детального плану території.
3.2.Проведення громадських слухань для розгляду та узагальнення пропозицій громадськості до вищезазначеного проекту.
3.3. Подання завершеного проекту містобудівної документації на засідання сесії Новогуйвинської селищної ради для затвердження.
4.Фінансувавання робіт з розробки детального плану території здійснити за рахунок коштів місцевого бюджету та/або за рахунок коштів інших джерел, не заборонених законом.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від 2017 року
Про затвердження проекту землеустрою
щодо відведення земельної ділянки у власність
Заслухавши заяви: Бойчук Л.С., та проектами землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, враховуючи рекомендації комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища, обговоривши дане питання та керуючись п. 34 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 12, 20, 33, 116, 118, 121 Земельного кодексу України, Новогуйвинська селищна рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність гр.:
- Бойчук Людмилі Станіславівні, площею 0,0524 га для ведення особистого селянського господарства в смт. Гуйва на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (кадастровий номер 1822055600:02:001:0598).
2. Передати безкоштовно у власність земельну ділянку гр.:
- Бойчук Людмилі Станіславівні, площею 0,0524 га для ведення особистого селянського господарства в смт. Гуйва на території Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (кадастровий номер 1822055600:02:001:0598).
3. Громадянам оформити право власності на земельну ділянку відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Селищний голова З. Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я №
32-га сесія селищної ради сьомого скликання
від січня 2018 року
Про розгляд колективного звернення мешканців
товариства «Дачне-2»
Заслухавши голову постійної комісії Остапчука П.І., який ознайомив із колективним зверненням мешканців товариства «Дачне-2», обговоривши дане питання та керуючись ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» та беручи до уваги, Постанову КМУ №321 від 29.04.2015року Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
Відмовити заявникам членам садового товариства «Дачне-2» в розширені меж смт. Гуйва Новогуйвинської селищної ради за рахунок земель садового товариства «Дачне-2» у зв'язку з невідповідністю ДБН 360-92 «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» та недоцільністю.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я №_____
___ -а сесія селищної ради сьомого скликання
від «____» _________ 2018 року
Про селищну цільову соціальну
Програму забезпечення житлом дітей-сиріт,
дітей, позбавлених батьківського піклування
та осіб з їх числа на 2018-2022 роки
Заслухавши заступника селищного голови Руцьку Л.А., яка ознайомила із «Програмою забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на 2018-2022 роки», беручи до уваги висновки комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та фінансів, а також комісії з питань освіти,роботи з молоддю, соціального захисту, медичного забезпечення, розвитку культуру, фізкультури і спорту, керуючись п.22 ст.26, ч.1 ст.73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Новогуйвинська селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на 2018-2022 роки Новогуйвинської селищної ради. (додаток №1)
2.Виконавчому органу Новогуйвинської селищної ради забезпечити виконання даної Програми та щороку до 15 лютого звітувати про хід її виконання.
3.Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок субвенції з обласного та районного бюджету, коштів селищного бюджету у межах фінансового забезпечення, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови – Руцьку Л.А.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
Додаток№1
До рішення ___-ії сесії
Новогуйвинської селищної ради
№____ від «__» _________ 2018 р.
Селищна (комплексна) цільова соціальна Програма
забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2018-2022 роки (далі – Програма)
1.Загальна характеристика Програми
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Районна державна адміністрація
|
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми |
Наказ Міністерства соціальної політики України від 06.11.2015 № 1092 «Про затвердження рішення колегії Міністерства соціальної політики України від 29.10.2015 «Про основні пріоритети державної політики у соціальній сфері з питань забезпечення прав дітей в Україні» |
3. |
Розробник Програми |
Служба у справах дітей райдержадміністрації Новогуйвинська селищна рада |
4. |
Співрозробники Програми |
Служба у справах дітей райдержадміністрації Новогуйвинська селищна рада |
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
Новогуйвинська селищна рада |
6. |
Учасники Програми |
Новогуйвинська селищна рада |
7. |
Термін реалізації Програми |
2018 – 2022 роки |
8. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Обласний, районний, селищний бюджети |
9. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми |
400,0 тис. грн
|
9.1 |
У тому числі бюджетних коштів, з них - районного бюджету - обласного бюжету |
400,0 тис. грн.
200,0 тис. грн.
200,0 тис. грн..
|
10. |
Розпорядник коштів |
Управління фінансів райдержадміністрації
селищна рада
|
11. |
Основні джерела фінансування |
Кошти місцевих бюджетів, інші джерела |
2. Проблеми, на розв’язання яких спрямована Програма
В селищній раді станом на 01.01.2018 року на первинному обліку перебуває 22 дитини, які мають статус дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування. З них 19 дітей - під опікою та піклуванням громадян, 2 дітей виховуються в дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях. В інтернатних та інших закладах області перебуває 1 дитина вищезазначеної категорії.
Стан забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, становить: 16 дітей мають житло на праві користування, 6 дітей – мають частку житла у власності.
Впродовж 2018-2022 років 11 дітей, згідно із законодавством, потребуватимуть постановки на соціальний квартирний облік, а саме: 2 дитини досягне 16-річного віку у 2018 році, 2 дитини - у 2019 році, 1 дитина - у 2020 році, 4 дитина - у 2021 році, 2 дитини - у 2022 році
Деяка частина житла, що належить дітям на праві власності або користування, потребує проведення ремонтних робіт.
Разом з тим, можливість селищного бюджету є досить обмеженою порівняно із потребами соціальної сфери, у зв’язку з чим є необхідність виділення субвенції з обласного та районного бюджетів з метою співфінансування витрат, пов’язаних із формуванням фонду соціального житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, а також проведення капітального ремонту житла, яке належить зазначеним категоріям дітей/осіб на праві власності.
Програма передбачає вжиття заходів із забезпечення дотримання житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.
3. Мета Програми
Метою Програми є вирішення пріоритетних завдань державної політики у сфері забезпечення житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.
4. Шляхи і засоби розв?язання проблеми, обсяг та джерела фінансування,
строки виконання Програми
Шляхами і засобами розв?язання проблеми є:
- ведення обліку нерухомого майна, право власності на яке мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування;
- вивчення технічного стану житлових приміщень, що знаходяться у власності дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа;
- упорядкування житла, що знаходиться у власності дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа шляхом проведення реконструкції чи капітального ремонту житла;
- вивчення питання щодо необхідності забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа упорядкованим соціальним житлом;
- ведення обліку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які мають право на отримання соціального житла;
- вжиття заходів щодо постановки дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які досягли 16-річного віку, у яких відсутнє житло або воно перебуває у непридатному стані, на квартирний облік (облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов) та соціальний квартирний облік;
- формування житлового фонду соціального призначення для забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа житлом шляхом його придбання серед введених в експлуатацію і на вторинному ринку багатоквартирних житлових будинків, житлових будинків, що перебувають у власності фізичних, юридичних осіб та земельних ділянок, на яких вони розміщені.
Ресурсне забезпечення Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів обласного, районного, селищного, сільських бюджетів, а також за рахунок інших джерел, не заборонених законодавством.
Підґрунтям для розрахунку коштів, необхідних на придбання або упорядкування житла, є:
- кількість дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які повернуться з інтернатних, навчальних закладів, від піклувальників, з прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу за період виконання Програми та у яких відсутнє житло або перебуває у непридатному для проживання стані,
- прогнозовані показники опосередкованої вартості спорудження житла, які визначаються Мінрегіоном на відповідний період згідно з Порядком визначення та застосування показників опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України, затвердженим наказом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 27 вересня 2005 року № 174, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 12 жовтня 2005 року за № 1185/11465,
- норми жилої площі, установлені органом місцевого самоврядування, який надає соціальне житло, але не менше мінімальної норми забезпечення соціальним житлом, яка встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
Всього витрат на виконання Програми, тис. грн |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Обсяг ресурсів усього, |
|
|
400,0 |
|
|
400,0 |
у тому числі: обласний бюджет, тис. грн |
|
|
200,0 |
|
|
200,0 |
районий, селищний бюджети, тис. грн |
|
|
200,0 |
|
|
200,0 |
Інші джерела |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Термін дії Програми – п’ять років (2018 - 2022).
Порядок використання коштів районного бюджету на реалізацію Програми
1. Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених в селищному бюджеті на виконання заходів Програми.
2. Головним розпорядником коштів селищного бюджету на забезпечення житлом дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа є виконком селищної ради.
3. Фінансування видатків селищного бюджету здійснюється, як правило, не більше 50 % обсягів фінансування обласного, районного бюджету для придбання або здійснення реконструкції чи капітального ремонту житла в селищах.
4. Фінансування видатків за напрямами Програми здійснюється з відповідних бюджетів в межах затверджених обсягів.
5. Відповідно до Програми розпорядники коштів, селищного, сільських бюджетів визначаються рішенням районної ради (за згодою).
6. Порядок визначає механізм фінансування таких напрямів Програми як:
придбання житла для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які перебувають на соціальному квартирному обліку у відповідних органах місцевого самоврядування і потребують надання позачергового соціального житла після завершення їх перебування у відповідних інтернатних, навчальних закладах, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях, закінчення терміну піклування над такими дітьми;
2) здійснення реконструкції чи капітального ремонту житла, що перебуває у власності дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на праві власності, до якого вони будуть повертатися після завершення їх перебування у відповідних інтернатних, навчальних закладах, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях, завершення терміну піклування над такими дітьми;
7. При купівлі житла враховуються витрати на придбання земельної ділянки.
8. Під час реалізації завдань Програми враховувати, що за рішеннями відповідних районних рад субвенція може передаватись селищному та сільським бюджетам.
9. Придбане житло передається до житлового фонду соціального призначення відповідних органів місцевого самоврядування (за згодою) для подальшого надання його у користування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які перебувають на соціальному квартирному обліку в цих органах у встановленому законом порядку.
10. Інформація щодо обсягу необхідних видатків із підтвердженням наявності необхідних документів надається розпорядниками коштів районного, селищного, сільських бюджетів до служби у справах дітей облдержадміністрації до 20 числа відповідного місяця.
11. Служба у справах дітей облдержадміністрації відповідно до інформацій, поданих головними розпорядниками коштів районного, селищного, сільських бюджетів, та помісячного розпису асигнувань субвенції подає департаменту фінансів облдержадміністрації заявку на фінансування.
12. Служба у справах дітей облдержадміністрації на підставі отриманого фінансування здійснює розподіл коштів субвенції та перераховує її на відповідні рахунки районного, селищного, сільських бюджетів.
13. Отримані районним селищним, сільськими бюджетами субвенції перераховуються на рахунки головних розпорядників коштів, відкриті в органах державної казначейської служби.
14. Розпорядники коштів у межах фактичних надходжень беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють видатки за рахунок коштів субвенції відповідно до порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів. Операції, пов’язані з використанням коштів обласного бюджету, здійснюються відповідно до порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.09.2012 за № 1569/21881.
15. Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється в установленому законом порядку.
16. Не використані на кінець бюджетного періоду відповідно до цього Порядку кошти субвенції підлягають перерахуванню органами Державної казначейської служби до обласного бюджету у порядку встановленому чинним законодавством.
17. Не допускається спрямування бюджетних коштів за напрямами (завданнями та заходами), не передбаченими Програмою, реалізацію завдань і заходів, метою яких є отримання прибутку або виконання яких не може забезпечити ефективну реалізацію державної політики у сфері захисту житлових та майнових прав дітей.
18. Складання та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів здійснюється головним розпорядником коштів, відповідальним виконавцем та виконавцями завдань, заходів Програми в установленому законодавством порядку.
19. Відповідальність за цільове та ефективне використання коштів субвенції несуть розпорядники коштів згідно з чинним законодавством.
20. Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів обласного, районного, селищного та сільських бюджетів здійснюється в установленому законодавством порядку.
Показники продукту Програми
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії Програми |
2018 |
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
Всього витрат на виконання програ-ми, тис. грн
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
1
|
Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа соціальним житлом і благоустроєними житловими приміщеннями для постійного проживання |
Кількість осіб
|
1 |
- |
- |
1 |
- |
- |
400,0 |
2
|
Капітальний ремонт чи реконструкція житла, що перебуває у власності дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа |
Кількість осіб
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5. Напрямки діяльності та заходи Програми
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн, в т.ч.: |
Очікуваний результат |
||||
2018* |
2019* |
2020* |
2021* |
2022* |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1. Збереження житла, що належить на праві власності або праві користування дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування |
1) Забезпечення ведення обліку нерухомого майна дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, його збереження у придатному для проживання стані, встановлення опіки над майном |
2018-2022 |
Служба у справах дітей райдержадміністрації, виконком селищної ради |
Фінансування не потребує |
Контроль за наявністю/відсутністю житла та забезпечення належного його утримання |
|||||
2) Здійснення контролю за своєчасним набуттям дітьми-сиротами, дітьми, позбавленими батьківського піклування, права спадщини на житло за законом та заповітом |
2018-2022 |
Районна державна адміністрація, виконком селищної ради |
Фінансування не потребує |
Захист майнових прав дітей |
||||||
3) Сприяння виготовленню правовстановлюючих документів на житло та майно, право власності на яке мають діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, та особи з їх числа |
2018-2022 |
Районна державна адміністрація, виконком селищної ради |
Фінансування не потребує |
|||||||
4) Створення комісій для проведення обстеження стану житлових приміщень, що перебувають у власності дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, оцінка вартості упоряджувальних робіт з урахуванням встановлених санітарних і технічних вимог |
2018-2022 |
Районна державна адміністрація, виконком селищної ради |
Фінансування не потребує |
Вивчення питання необхідності постановки на соціальний квартирний облік, придбання житла, проведення капітального ремонту |
||||||
5) Капітальний ремонт чи рекон-струкція житла, що перебуває у власно-сті дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа |
2018-2022 |
Районна державна адміністрація, виконком селищної ради |
Обласний бюджет |
150,0 |
- |
- |
- |
- |
Приведення у належний стан житла, яке перебувало у непридатному для проживання стані |
|
Бюджети районного, селищн0го, сільських рад |
150,0 |
- |
- |
- |
- |
|||||
2. Забезпече-ння дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа упорядкованим соціальним житлом, формування житлового фонду соціального призначення |
1) Здійснення аналізу потреби у наданні житла особам з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, після їх повернення з інтернатних, навчальних закладів, від піклувальників, з прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу |
2018-2022 |
Служба у справах дітей райдержадміні-страції, виконком селищної ради |
Фінансування не потребує |
Визначення осіб, які потребують забезпечення житлом |
|||||
2) Ведення соціаль-ного квартирного обліку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які мають право на поза черго-ве отримання житла із житлового фонду соціального призначення |
2018-2022 |
Виконком селищної ради |
Фінансування не потребує |
Облік осіб, які потребують забезпечення житлом |
||||||
3) Сприяння зарахуванню дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, при досягненні ними 16 років, на квартирний та соціальний квартирний облік |
2018-2022 |
Служба у справах дітей райдержадміні-страцій, виконком селищної ради |
Фінансування не потребує |
Зарахування на соціальний квартирний облік |
||||||
4) Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа соціальним житлом |
2018-2022 |
Районна державна адміністрація, виконком селищної ради |
Обласний бюджет |
- |
150,0 |
200,0 |
200,0 |
- |
Придбання житлових приміщень для забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа благоустроєним житлом |
|
Бюджети районних, міських, селищних, сільських рад |
- |
150,0 |
200,0 |
200,0 |
- |
|||||
5) Формування житлового фонду соціального призначення для забезпечення потреб дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа |
2018-2022 |
Виконком селищної ради |
Фінансування не потребує |
Наявність фонду соціального житла для забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа |
6. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію та контроль за виконанням заходів Програми здійснює служба у справах дітей райдержадміністрації шляхом узагальнення оперативної інформації, що подається учасниками Програми.
Контроль за дотриманням житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, цільовим та ефективним використанням коштів субвенції здійснюють органи опіки та піклування районної державної адміністрації та виконкоми , селищної, сільських рад.
Учасники Програми подають звіт про виконання заходів відповідальному виконавцю щорічно до 10 лютого року, наступного за звітним.
< Попередня | Наступна > |
---|