< | Лютий 2021 | > | ||||
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
ОСТАННІ ПРОЕКТИ РІШЕНЬ
|
Виконком 19.12.2013 р.
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від «____» ____________ 2013 року №
Про розгляд заяви КЕВ м. Житомира
за №5427 від 28.10.2013р., щодо відміни
рішення виконавчого комітету
Новогуйвинської селищної ради від
18 січня 2010 року №24
Розглянувши листа КЕВ м. Житомира за №5427 від 28.10.2013р., щодо відміни рішення виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради від 18 січня 2010 року №24 «Про розгляд листа КЕВ м. Житомир щодо присвоєння юридичної та надання статусу сімейного гуртожитку будівлі №84/20 в смт. Озерне» в частині п.1 «Зареєструвати будівлю №84 як гуртожиток сімейного типу», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2006 року №1081 «Про затвердження Порядку забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей житловими приміщеннями» та з метою вдосконалення порядку забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей житловими приміщеннями, та керуючись наказом Міністра оборони України №322 від 17.05.2013 року «Про затвердження Змін до Інструкції про організацію забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями», з метою збереження службового фонду Міністерства оборони України, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Відмінити рішення виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради від 18 січня 2010 року №24 року «Про розгляд листа КЕВ м. Житомир щодо присвоєння юридичної та надання статусу сімейного гуртожитку будівлі №84/20 в смт. Озерне» в частині п.1 «Зареєструвати будівлю №84 як гуртожиток сімейного типу».
2. Зареєструвати будівлю №84/20 як казарму поліпшеного планування.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від _____ грудня 2013 року №
Про затвердження актів обстеження
зелених насаджень, що підлягають
видаленню
Заслухавши інформацію першого заступника селищного голови Даниленка В.О. щодо затвердження актів обстеження зелених насаджень, які підлягають видаленню згідно заяв:____________________________________ .
Обговоривши дане питання та керуючись вимогами постанови КМУ від 1 серпня 2006 року №1045 “Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Акти обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню – затвердити.
2. Надати ордери на видалення зелених насаджень:
-
3. Відновну вартість зелених насаджень, що підлягають видаленню згідно постанови КМУ від 01.08.2006 р. №1045 п.6 – не проводити.
4.Організацію видалення зелених насаджень доручити заявникам. Видалення зелених насаджень виконувати з дотриманням встановлених заходів безпеки.
5. Видалені зелені насадження передати Новогуйвинському ВЖРЕКП для внутрішніх потреб в якості дров.
6. Контроль за виконанням покласти на першого заступника селищного голови Даниленка В.О.
Селищний голова Гарбуз В.О.
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від ____ грудня 2013 року №
Про розгляд заяви мешканців
щодо вирізки аварійних дерев
Розглянувши звернення мешканців смт Озерне, Новогуйвинське, смт гуйва щодо вирізки аварійних дерев, які створюють небезпеку для життя людей, керуючись вимогами постанови КМУ від 1 серпня 2006 року №1045 “Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах”, ст. 31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Комісії спільно з представниками Державного Управління охорони навколишнього середовища зробити обстеження на предмет видалення аварійних дерев.
2. Голові комісії скласти акти обстеження даних дерев, що підлягають видаленню та погодити акти обстеження із Державним Управлінням охорони навколишнього середовища.
3. Голові комісії підготувати проект рішення виконавчого комітету про видалення дерев.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника селищного голови Даниленка В.О.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від __ грудень 2013 року №
Про розгляд заяв щодо надання дозволу
прибудову балкону
Розглянувши заяви щодо надання дозволу на прибудову до квартири балкону, керуючись пп..9 п.а ст.31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В :
1. Надати дозвіл:
- __________жителю смт_______, на прибудову до квартири № балкону в смт.Новогуйвинське по вул.___ буд
- жителю смт_______, на прибудову до квартири № балкону в смт.Озерне по вул.Авіаційна буд.
2. Проводити будь-які будівельні роботи без оформлення необхідних документів категорично заборонено.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
від __ грудня 2013 року №
Про надання дозволу на розміщення об’єкту торгівлі
Ознайомившись із заявами, щодо надання дозволу на здійснення торгівлі , обговоривши дане питання та керуючись пп.1 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Надати дозвіл:
2. Зобов’язати заявників вчасно сплачувати податки і збори та дотримуватись правил торгівлі.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від __грудня 2013року №
Про розгляд заяв щодо надання юридичної адреси
Розглянувши заяви: щодо присвоєння юридичної адреси, обговоривши дане питання та керуючись пп. 8 п.а ст. 31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Присвоїти юридичну адресу:
2. Заявникам оформити документи згідно чинного Законодавства
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
від __ грудня 2013 року №
Про надання дозволу на оформлення
права власності на об’єкти нерухомого майна.
На підставі заяв:_________ та керуючись нормами Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання витягів з Державного реєстру прав на нерухоме майно», затвердженого постановою КМУ від 22.06.2011р №703, та у відповідності пп.10 п.б ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради не заперечує проти оформлення права власності на:
2. Заявникам звернутися до територіального органу державної реєстрації прав на нерухоме майно за оформленням права власності на:
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від __грудня 2013 року №
Про затвердження середнього фактичного
розміру вартості харчування одного дітодня
в дошкільних навчальних закладах
Новогуйвинської селищної ради на листопад 2013р.
Заслухавши та обговоривши інформацію селищного голови Гарбуз В.О.., щодо затвердження середнього фактичного розміру вартості харчування одного дітодня в дошкільних навчальних закладах Новогуйвинської селищної ради на листопад 2013р., керуючись Постановою КМУ №1591 від 22.11.2004року "Про затвердження норм харчування у навчальних закладах", виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити слідуючу вартість харчування одного дітодня в
Новогуйвинському дитячому навчальному закладі „Дзвіночок":
- у віці до 3-х років:
листопад 2013р. – 11 грн.10 коп.
- у віці від 3-х до 8 років:
листопад 2013р. – 15 грн. 94 коп.
2. Затвердити слідуючу вартість харчування одного дітодня в Озерненському дитячому навчальному закладі „Сонячний теремок"
- у віці до 3-х років:
листопад 2013р. – 13 грн. 80 коп.
- у віці від 3-х до 8 років:
листопад 2013р. – 18 грн. 62 коп.
3. Дане рішення підлягає затвердженню на черговій сесії селищної ради.
Селищний голова В.О.Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
від __ грудня 2013 року №
Про встановлення ліміту каси
Новогуйвинської селищної ради на 2014р
Заслухавши інформацію секретаря селищної ради Гончаренко З.Г. щодо встановлення ліміту каси Новогуйвинської селищної ради, у відповідності до Постанови від 15.12.2004 року №637 „Про затвердження Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Встановити ліміт каси Новогуйвинської селищної ради в розмірі 1500 (одна тисяча п’ятсот) грн. на 2014 рік
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В.
Селищний голова В.О.Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
Від грудня 2013 року №
Про план роботи виконавчого комітету
селищної ради на перший квартал 2014 року
Заслухавши інформацію секретаря селищної ради Гончаренко З.Г. про план роботи виконавчого комітету селищної ради на перший квартал 2014 року, керуючись пп.1 п.а ст.27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
Затвердити план роботи виконавчого комітету селищної ради на перший квартал 2014 року (план роботи додається).
Селищний голва В.О. Гарбуз
ПЛАН РОБОТИ
виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради
на перший квартал 2014 року
1. Перелік питань на розгляд виконавчого комітету.
Січень - 16.01.2014р
1. Про графік прийому громадян
2. Про виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки
3. Про стан виконання Прогарами забезпечення пожежної безпеки на території селищної ради
4. Про призначення особи за ведення військового обліку
5. Про уточнення квартирної черги.
6. Про розгляд заяв громадян
Лютий – 20.02.2014р.
1. Про стан роботи комунальних підприємств селищної ради, щодо ліквідації заборгованості за комунальні послуги.
2. Про підсумки роботи бібліотек селищної ради в 2013р та плану роботи на 2014р
3. Про підсумки роботи будинку культури смт.Новогуйвинське в 2013р та плану роботи на 2014р.
4. Про розгляд заяв громадян
Березень – 20.03.2014р.
1. Про організацію роботи дитячих закладів селищної ради
2. Про упорядкування кладовища
3. Про план роботи виконкому на 2-й квартал 2014р.
4. Про розгляд заяв громадян
2. План роботи громадських формувань
Третя середа місяця-засідання опікунської ради
Лютий-засідання адміністративної комісії
Березень- засідання комісії у справах неповнолітніх
3. Перелік основних заходів організаційно-масової роботи
1.Про організацію заходів по підтриманню громадського порядку під час проведення Новорічних та Різдвяних святкувань
2.Організація та проведення святкування Дня Захисника Вітчизни
3. Організація та проведення святкування 8-го Березня
4. Організація та проведення святкування Дня комунального господарства
Секретар З.Г.Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
Від __ грудня 2013 року №
Про роботу Новогуйвинського будинку
культури по підготовці Різдвяних та Новорічних свят
Заслухавши директора Новогуйвинського будинку культури Сидорук Н.Ф., про роботу Новогуйвинського будинку культури по підготовці Різдвяних та Новорічних свят в смт.Новогуйвинське, обговоривши дане питання та керуючись пп..а п.3 ст.29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Доповідь директора Новогуйвинського будинку культури Сидорук Н.Ф., про роботу Новогуйвинського будинку культури по підготовці Різдвяних та Новорічних свят – прийняти до відому.
2. Зобов’язати директора Новогуйвинського будинку культури Сидорук Н.Ф. організувати вбрання Новорічної ялинки біля будинку культури та народні гуляння в Новорічну ніч.
2. Контроль щодо підготовки Новогуйвинського будинку культури до святкування Різдвяних та Новорічних свят покласти на заступника селищного голови з виконавчої роботи
Селищний голова В.О.Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
Від __ грудняня 2013 року №
Про роботу Новогуйвинського
відділення міліції.
Заслухавши дільничого Новогуйвинського відділення міліції про роботу Новогуйвинського відділення міліції, обговоривши дане питання та керуючись пп..а п.4 ст.29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Доповідь дільничого Новогуйвинського відділення міліції про роботу Новогуйвинського відділення міліції – прийняти до відому.
2. Рекомендувати Новогуйвинському відділенню міліції ефективніше реагувати на звернення жителів селищної ради.
3. Звернутись до начальника Житомирського РВУМВС з проханням закріпити на постійному чергуванні дільничих у смт.Новогуйвинське та смт.Озерне та не відривати їх кожен день на виклики Житомирського РВУМВС.
Селищний голова В.О.Гарбуз
ДОПОВНЕНО 13.12.2013 р.
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
проект
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 19 грудня 2013 року №
Про визначення переліку об’єктів
та видів громадських робіт для
порушників, на яких судом накладено
адміністративне стягнення
Розглянувши запит № 1997 від 1112.2013року Житомирського районного підрозділу Житомирського міжрайонного відділу кримінально-виконавчої інспекції управління державного департаменту України з питань виконання покарань у Житомирській області щодо визначення переліку об’єктів та видів громадських робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення, керуючись ст.40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст.301, 3213 Кодексу України про адміністративні правопорушення, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити перелік підприємств та установ на яких порушникі будуть відбувати призначене адміністративне покарання, а саме:
- Новогуйвинська селищна рада
- Дитячі навчальні заклади
- Будинок культури, бібліотеки
- Новогуйвинське ВЖРЕКП;
- БУ №3 смт.Озерне, КП «Озерне»
2. Затвердити перелік об’єктів на яких засуджені будуть відпрацьовувати адміністративне покарання, а саме: територія населених пунктів Новогуйвинське, Гуйва, Озерне та об’єкти селищної ради.
3. Затвердити перелік громадських робіт, які будуть виконувати засуджені адміністративного покарання, а саме:
- приведення в належний стан об’єктів селищної ради;
- санітарна очистка території населених пунктів селищної ради;
- проведення ремонтних робіт у бюджетних установах селищної ради.
4. Контроль даного питання покласти на В.О.Даниленка, заступника селищного голови
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
проект
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 19 грудня 2013 року №
Про визначення переліку об’єктів
та видів громадських робіт, на яких
засуджені будуть відбувати покараня.
Розглянувши лист № 1996 від 11.12.2013року Житомирського районного підрозділу Житомирського міжрайонного відділу кримінально-виконавчої інспекції управління державного департаменту України з питань виконання покарань у Житомирській області щодо визначення переліку об’єктів та видів громадських робіт на 2014 рік, на яких засуджені будуть відбувати призначене покарання, керуючись ст.40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та п.1 ст.36, п.1 ст.39 Кримінально-виконавчого кодексу України, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити на 2014 рік перелік підприємств та установ на яких засуджені будуть відбувати призначене покарання, а саме:
- Новогуйвинська селищна рада
- Дошкільні навчальні заклади
- Будинок культури, бібліотеки
- Новогуйвинське ВЖРЕКП
- БУ №3 смт.Озерне, КП «Озерне»
2. Затвердити перелік громадських робіт, які будуть виконувати засуджені, а саме:
- впорядкування, благоустрій та озеленення територій населених пунктів, зон відпочинку, паркових зон, скверів, придорожніх смуг, територій, прилеглих до пам'ятників культури, цвинтарів;
- упорядження меморіалів, пам'ятників, братських могил, місць
поховання загиблих захисників Вітчизни та інших пам'яток
культурної спадщини;
- проведення ремонтних робіт в установах селищної ради
3. Контроль даного питання покласти на В.О. Даниленка, заступника селищного голови з виконавчої роботи
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
проект
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
Від ___ грудня 2013 року №
Про організацію загальнодержавних
оплачувальних громадських робіт в 2013 році
на території Новогуйвинської селищної ради
Для виконання Постанови КМУ від 17.06.2009р. №610 «Про затвердження Порядку організації загальнодержавних оплачуваних громадських робіт» та з метою вжиття заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття та залучення безробітних громадян, що проживають на території селищної ради до участі у оплачу вальних громадських роботах, керуючись ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст.23 Закону України « Про зайнятість населення », виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити перелік видів робіт, що мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам селищної ради та сприяють її соціальному розвитку, які можуть застосовуватись для організації оплачуваних громадських робіт згідно з додатком 1.
2. Визначити пріоритетні види оплачуваних громадських робіт, які б забезпечували тимчасову зайнятість населення, передусім осіб, зареєстрованих в центрі зайнятості, як безробітні, та затвердити їх перелік згідно з додатком 2.
3.Скласти план першочергових громадських робіт.
4. Організувати проведення оплачуваних громадських робіт на підприємствах, установах та організаціях селищної ради, на підставі заключених договорів відповідно до затвердженого переліку видів оплачуваних громадських робіт.
5. Здійснювати фінансування оплачуваних громадських робіт за рахунок центру зайнятості.
6. На оплачувальні громадські роботи направляти безробітних за їх згодою.
7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника селищного голови з виконавчої роботи.
Селищний голова В.О. Гарбуз
Додаток 1
до рішення виконкому
від _________ № __
ПЕРЕЛІК
видів робіт, що мають суспільно корисну спрямованість, відповідають
потребам селищної ради та сприяють її соціальному розвитку, які можуть
застосовуватись для організації оплачуваних громадських робіт:
- прибирання території;
- робота з документами;
- заготівля та продаж сільськогосподарської продукції, продовольчих та
непродовольчих товарів;
- впорядкування придорожніх смуг, посадка насаджень вздовж шляхів
та догляд за ними;
- посадка і догляд за лісовими культурами, санітарна чистка лісу:
- роботи на будівництві при проведенні ремонту та реконструкції, в
тому числі на об'єктах комунальної форми власності у сфері
спортивної, транспортної, медичної, що пов'язані з підготовкою та проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу;
- благоустрій територій після закінчення будівництва;
- прибирання будівельного сміття та інші види підсобних робіт;
- впорядкування, благоустрій та озеленення територій населених
пунктів, зон відпочинку і туризму, паркових зон, скверів, територій,
прилеглих до пам'ятників культури, архітектури та цвинтарів;
- впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації
наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних рішеннями органів
виконавчої влади;
- підсобні роботи при ремонті приватних житлових будинків одиноких
осіб з числа ветеранів війни та інвалідів, що проводяться за рішеннями
органів виконавчої влади;
- збір, сортування, транспортування сміття та вторинної сировини;
- проведення упереджувальних протипаводкових робіт;
- соціальна допомога та надання побутових послуг особам похилого віку, інвалідам (у тому числі інвалідам по зору), одиноким та пристарілим громадянам;
- ремонт закладів культури, пам'ятників історії та архітектури;
- підсобні роботи з відновлення заповідників, пам'яток архітектури, історії та культури;
- впорядкування експозицій в музеях, їх художнє оформлення;
- упорядження меморіалів, пам'ятників, братських могил, місць поховання загиблих захисників Вітчизни та інших пам'яток культурної спадщини;
- підсобні роботи з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках;
- підсобні роботи з документацією в архівах;
- догляд за особами похилого віку та інвалідами, одинокими та пристарілими громадянами;
- роботи при проведенні ремонту або реконструкції закладів охорони здоров'я, дитячих дошкільних закладів, шкіл, будинків-інтернатів (пансіонатів) для громадян похилого віку, інвалідів та дітей, дитячих оздоровчих таборів, шкіл-інтернатів, притулків для неповнолітніх тощо, впорядкування та наведення санітарного порядку прилеглих до них територій;
- роботи з оформлення виборчих дільниць, підготовці та проведенню виборів, виконання обов'язків члена виборчої комісії з оплатою праці в комісії;
- участь у соціологічних опитуваннях, тимчасових масових дослідженнях та анкетуваннях населення;
- інші види кваліфікованих робіт на підприємствах, установах та організаціях
Секретар ради З.Г. Гончаренко
Додаток 2
до рішення виконкому
від 19.12.2013р. №
ПЕРЕЛІК
пріоритетних видів оплачуваних громадських робіт, які б забезпечували тимчасову зайнятість населення, передусім осіб, зареєстрованих в центрі
зайнятості, як безробітні:
- впорядкування, благоустрій та озеленення територій населених пунктів, зон відпочинку і туризму, паркових зон, скверів, придорожніх смуг, територій, прилеглих до пам'ятників культури, архітектури та цвинтарів;
- упорядження меморіалів, пам'ятників, братських могил, місць
поховання загиблих захисників Вітчизни та інших пам'яток
культурної спадщини;
- впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідації
наслідків надзвичайних ситуацій, визнаних рішеннями органів
виконавчої влади;
- роботи на будівництві, при проведенні ремонту та реконструкції, в
тому числі на об'єктах комунальної форми власності у сфері
спортивної, транспортної, медичної інфраструктури, що пов'язані з підготовкою та проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року футболу;
- підсобні роботи при ремонті приватних житлових будинків
одиноких осіб з числа ветеранів війни та інвалідів, що проводяться
за рішеннями органів виконавчої влади;
- соціальна допомога та надання побутових послуг особам похилого
віку, інвалідам (у тому числі інвалідам по зору), одиноким та
пристарілим громадянам;
- догляд за особами похилого віку та інвалідами, одинокими та
пристарілими громадянами;
- підсобні роботи з відновлення заповідників, пам'яток архітектури,
історії та культури;
- підсобні роботи з відновлення бібліотечного фонду в бібліотеках;
- підсобні роботи з документацією в архівах;
- роботи при проведенні ремонту або реконструкції закладів охорони
здоров'я, дитячих дошкільних закладів, шкіл, будинків-інтернатів
(пансіонатів) для громадян похилого віку, інвалідів та дітей, дитячих
оздоровчих таборів, шкіл-інтернатів, притулків для неповнолітніх та
інших закладів, впорядкування та наведення санітарного порядку
прилеглих до них територій.
Секретар ради З.Г. Гончаренко
< Попередня | Наступна > |
---|