Виконком 16.01.2014 р.

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від "16" січня 2014 року №

Про внесення змін у рішення виконкому

Заслухавши інформацію секретаря селищної ради Гончаренко З.Г., яка проінформувала про необхідність внести зміни до складу громадських постійно-діючих комісій при виконкомі Новогуйвинської

селищної ради, керуючись пп.2 п.а ст. 30, пп.1 п.а ст.33, пп..4 п.б.ст 38 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та обговоривши дане питання, виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Внести зміни у рішення виконкому №117 від 19.09.2013року «Про внесення змін у рішення виконкому», а саме:

1.1. житлової комісій, а саме:

1.1 .1 ввести в члени комісії:

- Паньківа О.Б. та призначити головою комісії

1.1.2 Даниленка В.О., призначити заступником голови комісії

1.2. адміністративної комісії, а саме:

1.2.1. ввести в члени комісії:

- Паньківа Олега Богдановича та призначити заступником голови комісії;

1.3. комісії в справах неповнолітніх, а саме:

1.3.1. вивести із складу членів комісії:

- Каменську Інну Іллівну

1.3.2. ввести в члени комісії:

- Даниленка Володимира Олексійовича та призначити головою комісії

1.4.опікунської ради, а саме:

1.4.1. вивести із складу членів комісії:

- Каменську Інну Іллівну.

1.4.2. ввести в члени комісії:

- Даниленка Володимира Олексійовича та призначити заступником голови опікунської ради

2. Контроль за виконанням покласти на заступника селищного голови Даниленка В.О.

Селищний голова В.О.Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року №

Про уточнення квартирної черги

Заслухавши інформацію голови житлової комісії Паньківа О.Б. про результати перевірки особових справ квартирного обліку, а саме:

- Курачевську Тетяну Євгеніївну рішенням виконкому №42 від 22.04.2013року знято з квартирних черг у зв'язку з отриманням житла.

- Воронцова Сергія Михайловича рішенням виконкому №143 від 17.10.2013р знято з квартирної черги у зв'язку з його смертю.

Обговоривши дане питання, керуючись пп.7 п.б ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради

В И Р І Ш И В:

І. Затвердити список черговості квартирного обліку загальної черги, а саме:

1. Кузнєцова (Ліхотворик) Лідія Миколаївна

2. Мартинюк Наталія Миколаївна

3. Підсобей Надія Василівна

4. Смірнова Надія Миколаївна

5. Сигле Зінаїда Василівна

6. Смірнов Олег Михайлович

7. Шолківський Леонід Вікторович

8. Бондар Олена Вікторівна

9. Невмержицький Андрій Андрійович

10. Ярош Фелікс Вікторович

11. Котенко Михайло Аркадійович

12. Пікулов Михайло Семенович

13. Сахнєвич Андрій Григорович

14. Домбровський Володимир Григорович

15. Самарець Сергій Володимирович

16. Бердичівський Павло Петрович.

17. Мельник Станіслав Іванович

18. Пилипчук Олександр Васильович

19. Торянік Тетяна Федорівна

20. Синицький Володимир Йосипович

21. Єпіфанов Олег Іванович

22. Орлова Інна Вікторівна

23. Ісаєва Ірина Миколаївна

24. Никитюк Валерій Анатолійович

25. Склярук Тетяна Феофілівна

26. Полухіна Олена Адамівна

27. Ізосимовський Сергій Валерійович

28. Гаврилюк Сергій Михайлович

29. Ніколайчук Микола Іванович

30. Мельничук Світлана Геннадіївна

31. Мельничук Ігор Євгенович

32. Ясногородський Вадим Петрович

33. Будько Олександр Іванович

34. Хачатрян Олена Володимирівна

35. Діденко Світлана Василівна

36. Гомерська Юлія Валеріївна

37. Кілімінський Сергій Васильович

38. Кучер Ігор Леонідович

39. Островська Наталія Миколаївна

40. Яковенко Олена Вікторівна

41. Бойко Наталія Михайлівна

2. У відповідності п.44 "Правил обліку громадян, які потребують покращення житлових умов" затвердити список першочергового отримання жилої площі:

1. Підсобей Надія Василівна

2. Смірнова Надія Миколаївна

3. Сігле Зінаїда Василівна

4. Бондар Олена Вікторівна

5. Пікулов Михайло Семенович

6. Торянік Тетяна Федорівна

7. Орлова Інна Вікторівна

8. Ісаєва Ірина Миколаївна

9. Будько Олександр Іванович

10. Хачатрян Олена Володимирівна

11. Яковенко Олена Вікторівна

3. У відповідності п.45 "Правил обліку громадян, які потребують покращення житлових умов" та керуючись Законом України п.22.3 ст.22 затвердити список першочергового отримання жилої площі для військовослужбовців звільнених у запас:

1. Пікулов Михайло Семенович

2. Сахнєвич Андрій Григорович

3. Домбровський Володимир Григорович

4. Самарець Сергій Володимирович

5. Невмержицький Андрій Андрійович

6. Бердичівський Павло Петрович

7. Мельник Станіслав Іванович

8. Пилипчук Олександр Васильович

9. Торянік Тетяна Федорівна

10. Єпіфанов Олег Іванович

11. Никитюк Валерій Анатолійович

12. Ізосимовський Сергій Валерійович

13. Ніколайчук Микола Іванович

14. Котенко Михайло Аркадійович

15. Мельничук Ігор Євгенович

16. Ясногородський Вадим Петрович

17. Будько Олександр Іванович

18. Ярош Фелікс Вікторович

19. Кучер Ігор Леонідович

4. У відповідності п.46 "Правил обліку громадян, які потребують покращення житлових умов" затвердити список позачергового отримання жилої площі:

1. Ізосимовський Сергій Валерійович

2. Пікулов Михайло Семенович

5. У відповідності ст. 43,45 Житлового кодексу України та ст. 29 Закону України про основи соціального захисту інвалідів, затвердити список окремої черги першочергового отримання житла для інвалідів сліпих та інвалідів глухих:

1.Полухіна Олена Адамівна

2. Смірнова Надія Миколаївна

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2013 року №

Про закріплення відповідальних по догляду

за памятками культури та Братською могилою

Заслухавши інформацію заступника селищного голови Новогуйвинської селищної ради Даниленка В.О. про порядок організації догляду за памятками культури та Братською могилою, з метою постійного їх підтримання у взірцевому стані та військово-патріотичного виховання населення, керуючись пп.11 п. а ст.30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

Закріпити шефство по наведенню належного санітарного стану на:

1.1 Братській могилі в смт Гуйва за військовою частиною А- (командир частини – __________);

1.2 Меморіалі «Танк» в смт.Новогуйвинське за ЖБТЗ ( директор С.Г.Бутенко);

1.3 Меморіалі «Літак» в смт.Озерне за військовою частиною А- 2038 ( командир частини )

1.4 Пам'ятному знаку (хресті) жертвам Голодомору 1932-1933 років в Україні в смт.Новогуйвинське за будинком культури селищної ради ( директор – Сидорук Н.Ф.)

Перевірку стану на території селищної ради за памятками культури та Братською могилою покласти на Даниленка В.О., заступника селищного голови Новогуйвинської селищної ради та працівників військово-облікового столу.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ

від 16 січня 2014 року №

Про призначення відповідальної особи

за зберігання бланків свідоцтв про реєстрацію

актів цивільного стану

1. Відповідно до ст. 6 п.3 Закону України "Про державну реєстрації актів цивільного стану" та п. 6.2.4. Інструкції з обліку, зберігання та витрачання бланків свідоцтв, що видаються державними органами реєстрації актів цивільного стану на підтвердження юридичних фактів в Україні, затвердженої наказом Міністерства юстиції України 03.09.2002р. № 81/5 призначити відповідальним за зберігання бланків свідоцтв, секретаря селищної ради Гончаренко Зою Григорівну

Зразок підпису відповідальної особи

2. На час відсутності секретаря селищної ради, відповідальність за зберігання бланків свідоцтв, згідно до п. 6.3 Інструкції покласти на заступника селищного голови – Даниленка Володимира Олексійовича

Зразок підпису відповідальної особи _____________

2. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконкому №85 від 17.05.2012р.

Селищний голова В.О.Гарбуз

ПОГОДЖЕНО:

Начальник відділу ДРАЦС

Житомирського РУЮ Л.В.Данчук

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ

від 16 січня 2014 року №

Про надання дозволу на розміщення об'єкту торгівлі

Ознайомившись із заявами, щодо надання дозволу на здійснення торгівлі , обговоривши дане питання та керуючись пп.1 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Надати дозвіл:

2. Зобов'язати заявників вчасно сплачувати податки і збори та дотримуватись правил торгівлі.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від ____ січня 2014 року №

Про розгляд заяви мешканців

щодо вирізки аварійних дерев

Розглянувши звернення мешканців смт Озерне, Новогуйвинське, смт гуйва щодо вирізки аварійних дерев, які створюють небезпеку для життя людей, керуючись вимогами постанови КМУ від 1 серпня 2006 року №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах", ст. 31 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Комісії спільно з представниками Державного Управління охорони навколишнього середовища зробити обстеження на предмет видалення аварійних дерев.

2. Голові комісії скласти акти обстеження даних дерев, що підлягають видаленню та погодити акти обстеження із Державним Управлінням охорони навколишнього середовища.

3. Голові комісії підготувати проект рішення виконавчого комітету про видалення дерев.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника селищного голови Паньківа О.Б.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ

Від __ січня 2014 року №

Про роботу Новогуйвинського

відділення міліції.

Заслухавши дільничого Новогуйвинського відділення міліції про роботу Новогуйвинського відділення міліції, обговоривши дане питання та керуючись пп..а п.4 ст.29 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Доповідь дільничого Новогуйвинського відділення міліції про роботу Новогуйвинського відділення міліції – прийняти до відому.

2. Рекомендувати Новогуйвинському відділенню міліції ефективніше реагувати на звернення жителів селищної ради.

3. Звернутись до начальника Житомирського РВУМВС з проханням закріпити на постійному чергуванні дільничих у смт.Новогуйвинське та смт.Озерне та не відривати їх кожен день на виклики Житомирського РВУМВС.

Селищний голова В.О.Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 25 вересня 2012 року № 140

Про внесення змін до складу комісії з

обстеження стану зелених насаджень

на території Новогуйвинської селищної ради

Заслухавши інформацію секретаря селищної ради Гончаренко З.Г. щодо внесення змін до складу комісії з обстеження стану зелених насаджень на території Новогуйвинської селищної ради та керуючись вимогами постанови КМУ від 1 серпня 2006 року №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах", виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Внести зміни у рішення виконкому №140 від 25.09.2012р. а саме:

1.1 замінити голову комісії з обстеження стану зелених насаджень на території Новогуйвинської селищної ради Даниленка Володимира Олексійовича на Паньківа Олега Богдановича.

2. Рекомендувати Паньківу О.Б. при складанні актів обстежень стану зелених насаджень керуватись вимогами постанови КМУ від 1 серпня 2006 року №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах".

3. Контроль даного рішення покласти на заступника селищного голови Паньківа О.Б.

Селищний голова В.О.Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року №

Про виконання комплексної Програми

профілактики злочинності по

Новогуйвинській селищній раді

на 2011-2015 роки

Заслухавши інформацію заступника голови з виконавчої роботи Новогуйвинської селищної ради Даниленка В.О. про хід виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки, в ході якої було висвітлено виконання профілактичних заходів по попередженню злочинності на території селищної ради.

Обговоривши дане питання, та керуючись пп.7 п.б ст. 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію заступника селищного голови з виконавчої роботи Новогуйвинської селищної ради Даниленка В.О. про хід виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки – прийняти до відому (інформація додається).

2. Доручити Даниленку В.О., заступнику селищного голови з виконавчої роботи постійно тримати на контролі виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки.

3. Виконавчому комітету регулярно виносити на розгляд виконкомів питання по виконанню заходів, передбачених Програмою.

4. Рекомендувати селищній раді, в межах фінансової можливості, передбачити в бюджеті селищної ради можливе фінансування витрат, пов'язаних з виконанням Програми.

5. Рекомендувати правоохоронним органам посилити роботу по обмеженню продажу спиртних напоїв у нічний час на території селищної ради.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року №

Про стан виконання Прогарами забезпечення

пожежної безпеки на території селищної ради

Заслухавши інформацію заступника селищного голови з виконавчої роботи Даниленка В.О., відповідальної особи за виконання навчання населення, працівників апарату щодо запобігання виникнення пожежно небезпечних ситуацій та проведення заходів щодо попередження виникнення пожеж, який повідомив, що всі вимоги згідно приписів, які складаються інспектором ВНПД Житомирського РВ, виконано, за винятком усунення недоліків, які потребують великих фінансових затрат, а саме: проведення пожежної сигналізації.

Керуючись ст..40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Роботу заступника селищного голови з виконавчої роботи Даниленка В.О. щодо виконання навчання населення, працівників апарату, запобігання виникнення пожежно небезпечних ситуацій та проведення заходів щодо попередження виникнення пожеж – прийняти до відома.

2. Всім організаціям, установам, підприємствам та учбовим закладам, які знаходяться на території селищної ради дотримуватись протипожежної безпеки.

3. Виконавчому комітету, працівникам селищної ради та депутатському корпусу селищної ради проводити роз'яснювальну роботу серед населення по забезпеченню пожежної безпеки на території селищної ради.

4. Виконавчому комітету (Даниленко В.О.) звернутися до Житомирської райдержадміністрації з питанням цільового виділення коштів на проведення пожежної сигналізації в приміщенні селищної ради, а також в приміщеннях бюджетних установ.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року №

Про призначення особи, відповідальної за

ведення військового обліку та призначення

особи, яка буде виконувати ці обов'язки в період

відпустки або хвороби основної особи.

Заслухавши інформацію секретаря Новогуйвинської селищної ради Гончаренко З.Г. про порядок організації військового обліку військовозобов'язаних і призовників, згідно з Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про загальний військовий обов'язок і військову службу" та Положенням про військовий облік військовозобов'язаних і призовників, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 377 від 09.06.94р., виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Призначити відповідального за облік військовозобов'язаних і призовників, проживаючих на території Новогуйвинської селищної ради начальника військово-облікового столу Шелест Р.В. На час її відпустки або хвороби призначити відповідального інспектора військово-облікового столу Колесник Л.М.

2. В практичній роботі з питань військового обліку керуватися:

- Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про загальний військовий обов'язок і військову службу" від 04.04.2006р.

- Положенням про військовий облік військовозобов'язаних і призовників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №377 від 09.06.94р.

- Наказом Міністра Оборони України № 660 від 15.12.2010 р. "Про затвердження інструкції з організації ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників в органах місцевого самоврядування, затвердженої наказом від 27.06.1995р. № 166.

- Іншими нормативними актами з питань організації та ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника військово-облікового столу Шелест Р.В.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ

Від 16 січня 2014 року №

Про графік прийому громадян

Заслухавши інформацію секретаря селищної ради Гончаренко З.Г. про організацію прийому громадян посадовими та службовими особами Новогуйвинської селищної ради, керуючись ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш ИВ:

1. Затвердити дні прийому громадян з особистих питань:

- в адмінприміщенні виконавчого комітету – понеділок, четвер з 9.00 до 18.00, обідня перерва – з 13.00 до 14.00.

- в смт Озерне(приміщення будинкоуправління №3) – вівторок – з 9.30 до 12.30.

2. Вжити невідкладних заходів для вдосконалення відповідно до вимог законодавства організації особистого прийому громадян.

3. Своєчасно надавати якісну інформацію громадянам по запитам, які надходять від райдержадміністрації і облдержадміністрації, що стосується звернень громадян.

4. Посилити персональну відповідальність посадових осіб селищної ради за належне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях громадян.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від __ січня 2014 року №

Про надання статусу службового житла

квартирі фонду Міністерства оборони України

в смт Озерне.

Заслухавши інформацію Паньківа О.Б. заступника селищного голови, який ознайомив з листом №5940 від 27.11.2013року щодо звернення ТВП начальника КЕВ м.Житомир С.В. Сус щодо надання статусу службового житла 2-м кімнатам ( житловою площею 12 кв.м. та 24 кв.м.) в комунальній квартирі №4 буд.№8 по вул.Авіаційній в смт.Озерне, яка рішенням комісії з контролю за розподілом житла в гарнізонах Збройних Сил України ( протокол №158 від 14.11.2013року) була розподілена військовослужбовцю Озерненського гарнізону капітану Климчуку В.В.

Обговоривши дане питання, керуючись ст. 118 Житлового кодексу України та Порядком надання службових приміщень і користування ними, ст.__ Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Включити 2-ві кімнати ( житловою площею 12 кв.м. та 24 кв.м.) в комунальній квартирі №4 буд.№8 по вул.Авіаційній в смт.Озерне до числа службових жилих приміщень.

2. Контроль даного питання покласти на О.Б.Паньківа, заступника селищного голови.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року №

Про встановлення планової вартості

харчування дітей в дошкільних закладах.

Заслухавши начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В. щодо встановлення планової вартості харчування дітей в дошкільних закладах селищної ради з І-го кварталу 2014р., та виконання ст.35 Закону України „Про дошкільну освіту", виконком Новогуйвинської селищної ради

ВИРІШИВ:

1. Встановити з І-го кварталу 2014 року планову вартість харчування однієї дитини на день:

по Новогуйвинській дитячій установі „Дзвіночок"

16,00 грн. – для дітей дошкільного віку

15,00 грн. - для дітей ясельного віку;

по Озерненській дитячій установі „Сонячний теремок"

20,00 грн. – для дітей дошкільного віку

17,00 грн. - для дітей ясельного віку.

2. Щоквартально робити перерахунок по фактичних витратах на харчування.

3. Дане рішення підлягає затвердженню на черговій сесії селищної ради

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В.

Селищний голова В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року №

Про затвердження середнього фактичного

розміру вартості харчування одного дітодня

в дошкільних навчальних закладах

Новогуйвинської селищної ради на грудень 2013р.

Заслухавши та обговоривши інформацію селищного голови Гарбуз В.О.., щодо затвердження середнього фактичного розміру вартості харчування одного дітодня в дошкільних навчальних закладах Новогуйвинської селищної ради на грудень 2013р., керуючись Постановою КМУ №1591 від 22.11.2004року "Про затвердження норм харчування у навчальних закладах", виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1. Затвердити слідуючу вартість харчування одного дітодня в

Новогуйвинському дитячому закладі „Дзвіночок":

- у віці до 3-х років:

грудень 2013р. – 10 грн.54 коп.

- у віці від 3-х до 8 років:

грудень 2013р. – 13 грн. 37 коп.

2. Затвердити слідуючи вартість харчування одного дітодня в Озерненському дитячому закладі „Сонячний теремок"

- у віці до 3-х років:

грудень 2013р. – 10 грн. 94 коп.

- у віці від 3-х до 8 років:

грудень 2013р. – 15 грн. 86 коп.

3. Дане рішення підлягає затвердженню на черговій сесії селищної ради.

Селищний голова В.О.Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

проект

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року №

Про організацію виконання розпорядження

голови Житомирської райдержадміністрації

№433 від 06.11.2013 року «Про стан

здійснення виконавчим комітетом Новогуйвинської

селищної ради делегованих повноважень органів

виконавчої влади, визначених Законом України

«Про місцеве самоврядування в Україні»

Розглянувши розпорядження голови Житомирської райдержадміністрації, №433 від 06.11.2013 року «Про стан здійснення виконавчим комітетом Новогуйвинської селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», обговоривши дане питання та керуючись ст.___ Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні, виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:

1.Розпорядження голови Житомирської райдержадміністрації, №433 від 06.11.2013 року «Про стан здійснення виконавчим комітетом Новогуйвинської селищної ради делегованих повноважень органів виконавчої влади, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»- прийняти до відома.

2. Проаналізувавши недоліки виявлені робочою групою по підсумках колегії Житомирської РДА, яка відбулась 31.10.2013р. вжити заходи, спрямовані на покращення соціально-економічної ситуації Новогуйвинської селищної ради ( додаток №1 додається)

3. Контроль даного питання покласти на заступників селищного голови.

Селищний голова В.О. Гарбуз


Додаток
до рішення виконкому
 №__ від___

п/п Заходи запропоновані робочою групою по підсумках колегії Житомирської РДА Термін виконання Виконавець
1.  постійно   проводити   зустрічі   з   керівниками   підприємств   з   питань дотримання ними зобов'язань щодо платежів до місцевого бюджету; постійно Селищний голова, заступники
2.  спільно   з   ДП   у   Житомирському   районі   забезпечувати   стягнення   з орендарів несвоєчасно і не в повному обсязі сплачену орендну плату за землю; постійно землевпорядник
3.  забезпечити   покриття   недостатності   по   захищених   статтях   видатків дошкільних навчальних закладів; Постійно сесія
4.  забезпечити використання у 2013 році субвенції з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах; виконано 
5.  зобов'язати   власників   та   землекористувачів   земельних   ділянок,   які отримали  земельні  ділянки  в  межах  населеного  пункту, до  переукладання договорів оренди у випадку закінчення терміну договору та до проведення нормативно-грошової оцінки, отримати в управлінні   Держземагенства   у Житомирському районі виписку з даної документації на земельну ділянку, якою користуються, з метою встановлення реальної плати за землю та орендної плати; До 01.06.2014р Сесія,
землевпорядник
6.  вишукувати   можливість   на  фінансування  робіт   з  розробки  технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах населених пунктів та технічної документації із землеустрою щодо проведення робіт з інвентаризації земель (визначення земельних ділянок водного, лісового фондів, земель запасу, резерву, землевласників, землекористувачів та ін.); До кінця 2014року Сесія,
Землевпорядник
7.  спільно з КУ «ЦРЛ» (Литвинець О.К.) до 01.02.2014р. здійснити вичерпні заходи для переведення Озерненської амбулаторії загальної практики сімейної медицини   в   приміщення,   яке   відповідає   санітарно-гігієнічним вимогам для лікувальних установ; 01.02.2014р сесія
8.  вирішити до 01.02.2014р. питання виділення коштів з бюджету розвитку; для проведення капітальних ремонтів дахів Новогуйвинської та Озерненської гімназій ( 180 та 200 тис.грн. відповідно); 01.02.2014р сесія
9.  поповнити до 01.02.2014р. матеріально-технічну базу Новогуйвинського та Озерненського дошкільних навчальних закладів на суму 36000 грн.; 01.02.2014р сесія
10.  запланувати виділення в 2014 році Іншої субвенції відділу освіти для проектування автономних котелень для Новогуйвинської і Озерненської гімназії, з метою заощадження коштів на енергоносії; 2014рік сесія
11.  винести до 01.12.2013р. на розгляд громади питання щодо вирішена подальшого   використання   приміщення   Гуйвинської   ЗОШ  І-ІІ   ст.,   яке є комунальною власністю, у відповідності до нормативної бази; виконано Ріш.зборів від
_______
12.  на виконання Програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 рок затвердженої розпорядженням голови райдержадміністрації від 21.12.11 № 1251 та рішенням одинадцятої сесії шостого скликання Житомирської районної ради від 23.02.2012 р № 214 в 2014 році створити до 01.12.2014р. на базі Озерненсько дошкільного закладу Центр розвитку дитини; до 01.12.2014р сесія
13.  на черговому засіданні сесії селищної ради розглянути питання виділення  коштів у розмірі не менше  180 тис.грн. для відновлення роботи санвузлу і ремонту даху та фойє в Новогуйвинському будинку культури, придбання комп'ютерної техніки та підключення до мережі Інтернет бібліотеки смт Новогуйвинське; до 01.12.2014р Сесія
Заступник сел..голови
14.  вжити вичерпних заходів для погашення до 01.12.2013р. заборгованості за спожитий природний газ ВЖРЕКП смт Новогуйвинське та КП «Озерне» та недопущення таких боргів у подальшому, у тому числі шляхом покращення співпраці з Державною виконавчою службою;  ВЖРЕКП
15.  забезпечити до 01.06.2014р. вирішення питання передачі військового містечка смт Озерне та військового майна в комунальну власність Новогуйвинської селищної ради; до 01.06.2014р Сесія
заступник
16.  здійснити  організаційне  забезпечення  щодо  надання  населенню адміністративних послуг виконкомом ради у відповідності до вимог пп. 4, п. б ст. 27 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" та Закону України „Про адміністративні послуги"; Виконано
 
17.  на виконання пп. 1, п. б ст. 27 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" привести у відповідність до вимог Закону України  „Про  засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" процедуру оприлюднення, прийняття та перегляду регуляторних актів; Існує веб-сайт 
18.  спільно з міським центром зайнятості сприяти залученню до підприємницької  діяльності   осіб,   з   числа  незайнятого   населення.   Залучати безробітних до участі у громадських роботах щодо упорядкування території селищ; постійно заступник
19.  продовжити роботу по виконанню на території ради програм „Тепле вікно" та „Сільська вулиця"; До кінця 2014р 
20.  оновити до 01.06.2014р. містобудівну документацію населених пунктів відповідно вимогам діючого Закону України «Про регулювання   містобудівної діяльності»; 01.06.2014р Сесія
Заступник
21.  розробити та затвердити до 01.02.2014р.  місцеву  комплексну  цільову соціальну Програму забезпечення житлом дітей-сиріт,  дітей,  позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 роки; 01.02.2014р. виконком
22.  періодично, не рідше 1 разу в рік, вносити на розгляд сесії  та  засіданні виконкому селищної ради питання стану виконання районної та власної Програми щодо виконання  заходів  Загальнодержавної програми «Національний план дії щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на 2011-2016 роки» та про хід реалізації заходів з профілактики злочинності та запобігання дитячої бездоглядності. При прийнятті рішень передбачати персональну відповідальність посадових осіб за їх здійснення та механізм контролю за виконанням; 01.06.2014р заступник
23.  з метою попередження незаконного продажу неповнолітнім та особам віком до 21 року спиртних напоїв та тютюнових виробів розглянути на засіданні виконкому за участю керівників торгівельних закладів питання стану реалізації державної політики у сфері боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території селищної ради; 01.06.2014р. виконком
24.  активізувати роботу по залученню молоді до занять фізкультурою та спортом шляхом введення при селищній раді посади інструктора по фізичній культурі та спорту. До кінця 2014р сесія

Секретар                           З.Г.Гончаренко

 НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ,  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
  ВИКОНАВЧОГО  КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року      №

Про затвердження актів обстеження
зелених насаджень, що підлягають
видаленню


 Заслухавши інформацію   заступника селищного голови Паньківа О.Б. щодо затвердження актів обстеження зелених насаджень, які підлягають видаленню згідно заяв:

Обговоривши дане питання та керуючись вимогами постанови КМУ від 1 серпня 2006 року №1045 “Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах”, виконком Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И В:
1. Акти обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню – затвердити.
2. Надати ордери на видалення зелених насаджень:

3. Відновну вартість зелених насаджень, що підлягають видаленню згідно постанови КМУ від 01.08.2006 р. №1045 п.6 – не проводити.
4.Організацію видалення зелених насаджень доручити заявникам. Видалення зелених насаджень виконувати з дотриманням встановлених заходів безпеки.
5. Видалені зелені насадження передати Новогуйвинському ВЖРЕКП та ___________________для внутрішніх потреб в якості дров.
6. Контроль за виконанням покласти на заступника селищного голови Паньківа О.Б.


Селищний  голова    Гарбуз В.О.


 НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ,  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ 
ВИКОНАВЧОГО  КОМІТЕТУ

Від __січня  2014року      №

Про розгляд заяв щодо надання юридичної адреси

 Розглянувши заяви: щодо присвоєння юридичної адреси, обговоривши дане питання та керуючись  пп. 8 п.а  ст. 31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Присвоїти юридичну адресу:
2. Заявникам оформити документи згідно чинного Законодавства

Селищний голова     В.О. Гарбуз

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ

ПРОЕКТ

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

Від 16 січня 2014 року №

Про розгляд програми соціально-

економічного розвитку населених

пунктів Новогуйвинської селищної

ради на 2014р.

Заслухавши інформацію селищного голови Гарбуза В.О. про Програму соціально-економічного розвитку населених пунктів селищної ради на 2014 рік, керуючись п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія Новогуйвинської селищної ради

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити програму соціально-економічного розвитку населених пунктів Новгуйвинської селищної на 2014 рік (програма додається)

2. Контроль за виконанням покласти заступника селищного голови Паньківа О.Б.

Селищний голова В.О. Гарбуз

ПРОГРАМА

СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ

НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

На 2014 рік.

№ Основні завдання Термін виконання (місяць) Орієнтов-на вартість, тис.грн. Обсяги та джерела фінансування Відповідальний за виконання

Державний бюджет Обласний бюджет Районний бюджет Селищний бюджет Інші джерела фінансування

смт НОВОГУЙВИНСЬКЕ

1. Продовження реконструкції тепломереж та ЦТП під котельню 12 1720,0 1720,0 Начальник ВЖРЕКП

2. Вирізка сухих та аварійних дерев, облаштування прибудинкових дитячих майданчиків та майданчиків під контейнери для сміття , облаштування автобусної зупинки на «вимогу» 10 30,0 30,0 Начальник ВЖРЕКП Заступник

3. Ремонт дахів багатоповерхових будинків. 10 250,0 100,0 150,0 Начальник ВЖРЕКП.

4 Будівництво місцевого стаціонарного ринку 12 120,0 120,0 Заступник

5 Розширення меж населеного пункту 12 60,0 60,0 Заступник

6. Розширення території, будівництво огорожі та всіх канонічних елементів кладовища смт Новогуйвинське на загальній площі 4 га. (виготовлення проектно-кошторисної документації) 10 60,0 50,0 10,0 Начальник ВЖРЕКП Землевпорядник

7. Реконструкція мереж вуличного освітлення (вул . 9 П'ятирічки, Комуністична) 12 434,0 338,0 96,0 Заступник

8. Ремонт доріг та тротуарів 10 200,0 200,0 Заступник

9. Капітальний ремонт центрального входу ДНЗ 12 60,0 60,0 Заступник

10. Реконструкція освітлення алеї біля приміщення селищної ради 4 37,0 37,0 Заступник

11. Реконструкція зовнішнього освітлення території Новогуйвинського ДНЗ 5 42,0 42,0 Заступник

10 Капітальний ремонт фойє Будинку культури та санвузла 150,0 150,0 Заступник

Директор БК

11. Реконструкція каналізаційної мереж по вул . 9 П'ятирічки: буд. 12,13, 13-а, 11-а 12 668,8 602,0 66,8 Начальник ВЖРЕКП

12. Розробка проектно-кошторисної документації по облаштуванню свердловин питної води. 12 200,0 200,0 Заступник

13. Знесення аварійних балконів на будинку № 18 по вул. . Комуністичній 3 50,0 50,0 Начальник ВЖРЕКП

14 Відновлення гарячого водопостачання в ДНЗ 10 60, 60,0 Заступник

15. Капітальний ремонт спортивного залу 11 500 250 250 Заступник

16 Реконструкція каналізаційно-насосної станції 12 595,0 536,0 59,0 Начальник ВЖРЕКП

17. Капітальний ремонт пожежних гідрантів 12 10,0 10,0 Начальник ВЖРЕКП

18 Заміна огорожі в ДНЗ 12 10,0 10,0 Заступник

19 Відновлення дренажу на центральній алеї від зупинки 10 10,0 10,0 Заступник

20 Реконструкція площадок для збирання сміття 10 20,0 20,0 Заступник

Відпрацювання Генерального плану забудови смт Новогуйвинське 12 200,0 200,0

смт Озерне

1. Прийом цілісного майнового комплексу військового містечка №84 смт Озерне у власність громади:

- ремонт дахів житлових будинків (згідно дефектного акту)

- ремонт та реконструкція водонасосної станції

- заміна водо-каналізаційних мереж. 12 43000 43000 Гарбуз В.О.

Заступник

2. Капітальний ремонт (або будівництво) очисних споруд 12 3000 3000 Горпенюк В.І.

3. Обладнання майданчика для виїзної торгівлі 5 30,0 30,0 Заступник

4. Розбивка та облаштування паркової зони в районі дитячого садка та стадіону. 11 20,0 20,0 Заступник

5. Реконструкція мережі зовнішнього освітлення по вулиці Авіаційна 12 600,0 500,0 100,0 Заступник

6. Вирубка сухих дерев, облаштування при будинкових дитячих майданчиків, ремонт місць збору сміття біля буд.53. 6 50,0 10,0 40,0 Нач. Гарнізону

Нач. БУ№3

7. Вирішення питання по виділенню земельної ділянки під кладовище та облаштування кладовища в смт Озерне. 11 50,0 50,0 Гарбуз В.О.

Заступник

8. Встановлення на в'їзді в смт.Озерне знаку назви селища. 12 20,0 20,0 Заступник

9. Проведення робіт по технічному переоснащенню котелень в смт Озерне з переведенням на альтернативні види палива 10 4000 4000,0 Горпенюк В.І.

10. Капітальний ремонт і реконструкція центральної котельні з заміною котлів. 10 7500,0 7500,0 Горпенюк В.І.

11. Ремонт та реконструкція доріг та тротуарів. 10 300,0 300,0 Заступник

Відпрацювання Генерального плану забудови смт Озерне 12 200,0 200,0 Заступник

Створення на базі озерненського ДНЗ «Центру розвитку дитини» 12 240,0 240,0 Сесія

смт Гуйва

1. Ремонт доріг та тротуарів 11 50,0 50,0 Заступник

2. Вирубка сухих дерев, ремонт місць збору сміття, облаштування паркової зони біля Братської могили. 10 25,0 25,0 Заступник

3. Облаштування дитячого майданчика біля буд.№3 10 15,0 15,0 Заступник

4. Відпрацювання Генерального плану забудови смт Гуйва 12 150,0 150,0 Заступник

5. Реконструкція водо-каналізаційних систем смт. Гуйва. 12 5000 5000 Заступник

Начальник ВЖРЕКП

6. Роботи по попередженню підтоплення території селища (згідно проекту) 11 340,0 340,0 Заступник

7. Облаштування прибудинкової території буд. №1,2 12 15,0 15 Заступник

8. Відновити огорожу навпроти буд.6 та частково біля буд.1,2 12 40 Заступник

9 Облаштування під'їзду для спеціальних автомобілів до буд.37,38,39 12 10 Заступник

10 Ремонт дахів буд.№1,2 10 300 300 Заступник

11 Вирішити питання по передачі водоканалізаційних мереж на баланс та обслуговування водоканалу м.Житомир 12 Гарбуз В.О.

Заступник

12 Ремонт мереж вуличного освітлення по вул..Армійській 6 5 5 Заступник

Секретар ради Гончаренко З.Г.

 ПРОЕКТ

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГОЛ РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
                                     ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від                                        2014року     №

Про Програму щодо протидії поширенню
наркоманії, боротьби і незаконним обігом
наркотичних засобів, психотропних речовин
і прекурсорів на території Новогуйвинської
селищної ради на 2014-2015 роки

 Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2010 року № 2140-р «Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2012-2015 роки» та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 19.04.2012 року №128 «Про схвалення Програми щодо протидії поширенню наркоманії боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів в області на 2012 - 2015 роки», розпорядження голови районної державної адміністрації від 01.06.2012 р. № 471 «Про схвалення Програми щодо протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у Житомирському районі на 2012 - 2015 роки», розглянувши проект Програми щодо протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у Житомирському районі на 2013 - 2015 роки, поданий районною державною адміністрацією, рішення Житомирської районної ради №405 від 27.11.2013р. «Про Програму щодо протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у Житомирському районі на 2013-2015 роки», керуючись ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком Новогуйвинської селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Програму щодо протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів на території Новогуйвинської селищної ради на 2014-2015 роки (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови Даниленка В.О.

 Селищний голова     Гарбуза В.О.

Додаток
до рішення виконкому
№___ від ___________________

Програма
щодо протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним
обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів
на території Новогуйвинської селищної ради на 2014-2015 роки

1. Прийняти участь:
1.1.  В комплексних   оперативно-профілактичні    операції    «Мак»    з    метою виявлення і знищення незаконних посівів маку та конопель, недопущення їх незаконного витоку та перекриття каналів збуту наркосировини з легальних посівів.
Депутати селищної ради,
виконавчий комітет,
комунальні підприємства

1.2. Періодичні перевірки розважальних закладів та місць дозвілля (кафе, дискотеки тощо) з метою припинення фактів торгівлі або вживання наркотичних засобів чи психотропних речовин, а також профілактичні рейди «Вулиця», «Канікули» з метою запобігання виникненню негативних явиш серед молоді.
Селищний голова,
заступники селищного голови,
члени виконкому

2. Створити розпорядженням селищного голови селищну громадську раду з питань профілактики і протидії поширенню наркоманії, з залученням керівників медичних. Навчальних закладів, ветеранських організацій, спортивних товариств, соціальних служб, тощо.
Заступник селищного голови

3. Розповсюджувати інформаційно-просвітницькі матеріали щодо формування у дітей і молоді негативного ставлення до вживання наркотичних засобів та психотропних речовин.
Директор Будинку культури,
керівники бібліотек,
фахівці соціальної служби

4. Організувати   та   провести   із   залученням   громадськості   інформаційно-просвітницькі    та    культурно-мистецькі    акції,    спрямовані    на    протидію поширенню наркоманії, боротьбу з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів.
Заступник селищного голови,
директор Будинку культури,
завідуючі бібліотек
5. Проводити профілактичну роботу у навчальних закладах, розміщених на території Новогуйвинської селищної ради.
Селищний голова,
заступники селищного голови,
депутати селищної ради,
члени виконкому

6. Періодично на сесіях селищної ради та засіданнях виконкому розглядати питання щодо протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. На які запрошувати керівників медичних та навчальних закладів, працівників міліції та соціальної служби.
Селищний голова,
секретар селищної ради 

 Заступник селищного голови    Даниленко В


НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ,  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ 
ВИКОНАВЧОГО  КОМІТЕТУ

Від 16 січня  2014 року     №
 
Про затвердження Програми «Забезпечення
 житлом дітей-сиріт,  дітей,  позбавлених
 батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 роки»


Заслухавши заступника селищного голови Даниленка В.О., який ознайомив з програмою «Забезпечення житлом дітей-сиріт,  дітей,  позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 роки», обговоривши дане питання, та керуючись пп.4 п.б ст. 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,  виконавчий  комітет

В И Р І Ш И В:
1. Затвердити Програму Новогуйвинської селищної ради «Забезпечення житлом дітей-сиріт,  дітей,  позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 роки
2. Рекомендувати селищній раді найти джерела фінансування даної програми.
3. Контроль даного питання покласти на заступника селищного голови Даниленка В.О.

                                                
                                                                                     Додаток
                                                                                     до рішення виконкому
                                                                                     від _____________р. № _________


СЕЛИЩНА (КОМПЛЕКСНА)
ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
           забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 роки


                                                                             2

I. Загальна характеристика селищної (комплексної) цільової соціальної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт,  дітей,  позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 р.


 1. Ініціатор розроблення Програми Селищна рада

2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми Указ Президента України від 16.12.2011 № 1163 «Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні», доручення Президента України від 16.03.2013 №1-1/579, рішення Житомирської обласної ради від  12.06.2013 р. №896 «Про регіональну (комплексну) цільову соціальну Програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа  на 2013-2017 роки», рішення Житомирської                                                                                    районної ради від 20.08.2013р. № 387 «Про районну (комплексну) цільову соціальну Програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа  на 2013-2017 роки»
3. Розробник Програми Виконавчий апарат селищної ради
4. Співрозробники Програми Виконавчий апарат селищної ради
5. Відповідальний
виконавець Програми Виконавчий апарат селищної ради
6. Учасники Програми Виконавчий апарат селищної ради
7. Термін реалізації Програми  2014 – 2017 роки
8. Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми  Районний бюджет, селищний  бюджети
9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього тис.грн.: у т. числі:  
100
9.1. коштів державного бюджету У межах фінансового забезпечення
 Коштів обласного бюджету 70
 коштів районного бюджету 25
 коштів селищного бюджету 5


2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

Селищну (комплексну) цільову соціальну Програму забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, розроблено на виконання Указу Президента України від 16 грудня 2011 року № 1163/2011, доручення Президента України від 16 березня 2013 року № 1-1/579, рішення Житомирської обласної ради від  12.06.2013 р. №896 «Про регіональну (комплексну) цільову соціальну Програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа  на 2013-2017 роки», рішення Житомирської районної ради від 20.08.2013р. № 387 «Про районну (комплексну) цільову соціальну Програму забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа  на 2013-2017 роки» та з метою реалізації державної політики щодо забезпечення житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа.
Законодавчим підґрунтям для розроблення Програми є Житловий кодекс Української РСР, закони України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про місцеві державні адміністрації», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про житловий фонд соціального призначення», «Про охорону дитинства», указ Президента України «Про питання щодо забезпечення реалізації прав дітей в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 23 липня 2008 року № 682 «Про деякі питання реалізації Закону України «Про житловий фонд соціального призначення», від 24 вересня  2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини».
Значна частина житла, що належить дітям на праві власності або користування, потребує проведення ремонтних робіт.
Основною метою прийняття таких рішень  є надання соціальних послуг, створення умов для соціальної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа віком від 18 до 23 років, допомога у набутті навичок самостійного життя у громаді, підготовка до виконання відповідних соціальних функцій у суспільстві та забезпечення тимчасовим житлом до 3 років.
Разом з тим, можливості місцевих бюджетів є досить обмеженими порівняно із потребами соціальної сфери, що сьогодні існують,  тому є необхідність виділення субвенції з обласного та районного бюджетів у з метою співфінансування витрат, пов’язаних із формуванням фонду  житла для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
Програма передбачає також вжиття заходів із забезпечення дотримання житлових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.
3. Мета Програми

Основні положення Програми спрямовані на вирішення пріоритетних завдань державної політики у сфері забезпечення житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа.
Виконання Програми сприятиме реалізації права дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на упорядкування житла, що належить їм на праві власності та на позачергове забезбечення упорядкованим соціальним житлом після завершення їх перебування у відповідних інтернатних установах, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім’ях, закінчення терміну піклування над такими дітьми.

4. Шляхи і засоби реалізації положень Програми

 Реалізація Програми можлива шляхом виконання таких завдань:
1. Ведення обліку нерухомого майна, право власності на яке мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.
2. Вивчення технічного стану житлових приміщень, що знаходяться у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
 3. Упорядкування житла, що знаходиться у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
           4. Вирішення питань передачі вільних приміщень (при наявності), що належать до власності територіальної громади селищної ради, фактично не використовуються та можуть бути використані під житло, до комунальної власності сільських, селищної рад (за їх зверненням) для забезпечення ними житлом дітей-сиріт, дітей,  позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.
5. Вивчення потреб для забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа  упорядкованим соціальним житлом.
6. Ведення обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, які мають право на отримання соціального житла.
7. Формування житлового фонду соціального призначення для забезпечення потреб дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.
8. Розвиток мережі соціальних гуртожитків для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.

            5. Прогнозовані обсяги і джерела фінансування Програми

Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету, місцевих бюджетів,  можуть також залучатись кошти з інших джерел, відповідно до чинного законодавства.
Підґрунтям для розрахунку коштів, необхідних на придбання або упорядкування житла, є кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які досягнуть повноліття за період виконання Програми, прогнозовані показники опосередкованої вартості спорудження житла у регіонах України на 2013 рік (4325 грн. за 1 кв.м. в Житомирський області) та норми жилої площі, передбачені ст.47 Житлового кодексу Української РСР (13,65 кв. метрів на одну особу)( додаток 1).
тис. гривень
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми      Усього витрат на  виконання Програми У тому числі за роками
  2014 2015 2016 2017
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі:     
Державний бюджет У межах фінансового забезпечення    
Обласний бюджет 70 10 10 25 25
Районний  бюджет 25 5 5 7 8
Селищний  бюджет 5 1 1 1 2
Усього: 100 16 16 33 35


6. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 Координацію із виконання Програми здійснює апарат виконавчого комітету.
 Контроль за дотриманням житлових прав  дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, цільовим та ефективним використанням коштів субвенції здійснюють виконком селищної рад.
                              
                                    7. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання селищної (комплексної) цільової соціальної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 роки

№ з/п Назва напряму діяльності
(пріоритетні завдання) Очікуваний результат

   1. Ведення обліку нерухомого майна, право власності на яке мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування Забезпечення збереження житла, що є власністю дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування


2. 


Вивчення технічного стану житлових приміщень, що знаходяться у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування   Проведення обстеження стану житлових приміщень, що знаходяться у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та оцінка   вартості упоряджувальних робіт з урахуванням встановлених санітарних і технічних вимог, складання проектно-кошторисної документації на  проведення вказаних робіт.

3. 
Упорядкування житла, що знаходиться у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування   Реконструкція чи капітальний ремонт житла, куди будуть повертатись діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування 

4. Ведення обліку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, які мають право на отримання житла із житлового фонду соціального призначення Вирішення питання про взяття дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у яких відсутнє житло, або  повернення у яке неможливе, на облік громадян, які мають право на отримання соціального житла.


5. Формування житлового фонду соціального призначення для забезпечення потреб дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа Забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа впорядкованим соціальним житлом


6. Продовжувати роботу по відведення не використовуваних приміщень на території селищної ради під соціальне житло для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа.
 Надання тимчасового житла дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа


7. 
Захист житлових та майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування Запобігання незаконному відчуженню житла, право власності чи право користування яким мають діти-сироти чи діти, позбавлені батьківського піклування

8. ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ,
спрямовані на виконання  селищної (комплексної) цільової соціальної Програми забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2014-2017 роки

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) Перелік заходів програми Виконавці Строк  виконання заходу  Джерела фінансу вання  Орієнтовні обсяги фінансува ння, (вартість тис. грн.) У тому числі (тис. грн.)
       2014 2015 2016 2017
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

1. Ведення обліку нерухомого майна, право власності на яке мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування
 1) Ведення реєстру нерухомого майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
 виконком селищної ради  

2014-2017 
Не потребує фінансу-
вання      
 2) Встановлення опіки над житлом та майном, право власності на яке мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування,  контроль  виконання опікунами обов’язків щодо  належного збереження житла і майна 
виконком селищної ради


2014-2017 
Не потребує фінансу-
вання      
 3) Сприяння виготовленню правовстановлюючих
документів на житло та майно, право власності на яке мають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування
 Державна реєстраційна служба
виконком селищної ради 

2014-2017 


Не потребує фінансу-
вання      
2. Вивчення технічного стану житлових приміщень, що перебувають у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування   1) Створення комісій,  проведення обстеження стану житлових приміщень, що перебувають  у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та оцінка   вартості упоряджувальних робіт з урахуванням встановлених санітарних і технічних вимог
 
Відділ житлово-комунального
господарства та цивільного захисту населення
виконком селищної ради згодою) 


2014-2017 

Не потребує фінансу-
вання      

3.Упорядкування житла, що перебуває у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.  1) Реконструкція чи капітальний ремонт житла, що перебуває у власності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування,  які у наступному році повернуться у  нього після завершення перебування у відповідних закладах для дітей  зазначених категорій  

Відділ житлово-комунального
господарства та цивільного захисту населення

виконком селищної ради 

2014-2017 

Державний бюджет
 

Обсяг фінансування визначається у межах фінансового забезпечення
    Обласний бюджет 12  3 3 3 3
    Районний
бюджет  4  1 1 1 1
    Селищний бюджет 
2  



1
4. Вивчення потреб для  забезпечення дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа  упорядкованим соціальним житлом 1) Аналіз контингенту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які у наступному році завершують перебування у відповідних закладах для  дітей, зазначених категорій, щодо
наявності чи відсутності у них права на житло та визначення потреб у забезпеченні їх соціальним житлом
 

виконком селищної ради


2014-2017 


Не потребує фінансу-
вання      
 2) Аналіз контингенту осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклу-вання, які завершують навчання у професійно-технічних, вищих навчальних закладах І-ІУ рівнів акредитації, строкову службу у Збройних Силах України або повертаються з установ, де відбувають покарання у вигляді позбавлення волі,  щодо наявності чи відсутності у них права на житло та визначення потреб у забезпеченні їх соціальним житлом
 


Районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді  

2014-2017 


Не потребує фінансу-
вання      

5. Ведення обліку дітей-сиріт,  дітей,
позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа, які мають право на отримання житла із житлового фонду соціального призначення

 1) Вирішення та моніторинг взяття дітей-сиріт та дітей, позбавле-них батьківського піклу-вання, у яких відсутнє житло, або повернення у яке неможливе, на облік громадян, які мають право на отримання соціального житла 
виконком селищної ради 


2014-2017 
Не потребує фінансу-
вання      

6. Формування житлового фонду соціального призначення для забезпечення потреб дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа


 

1) Придбання житла 
виконком селищної ради 


2014-2017 Державний
бюджет


 Обсяг фінансування визначається у межах фінансового забезпечення
    Обласний бюджет 58  10 13 15  20
    Районний
бюджет  21  2 5 5   9
    
Селищний бюджет 

     0  

 0
7. Введенння до житлового фонду соціального призначення  житлові будинки для дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа 

 1) Забезпечення функціонування соціального житла для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування 


виконком селищної ради 

2014-2017 

Селищний та сільські бюджети 



 





  1
8. Захист житлових та майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування 1) Вжиття заходів щодо передачі у власність дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, житла, щодо якого вони мають право користування

 виконком селищної ради 


2014-2017 

Не потребує фінансу-
вання      
 2) Призначення особи, яка буде представляти інтереси дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування на  здійснення права  спадкування, у випадках, коли така дитина є спадкоємцем житла чи майна 
виконком селищної ради 

2014-2017 

Не потребує фінансу-
вання      
 3) Взяття дітей-сиріт,  дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов виконком селищної ради 
2014-2017 Не потребує фінансу-
вання      
Усього, тис.грн.     100  16 23 26 35
         

                              Заступник  селищного голови                                                                               В.О.Даниленко
          
                                                                                                                                                                                                                             

ДОПОВНЕНО 09.01.2013 р.
ОПРИЛЮДНЮВАЛОСЬ 27.11.2013 р. у проектах рішень сесії "33-тя сесія"

НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ,  ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ

від  _______ 2013 року

Про розгляд заяви КЕВ м. Житомира
за №5427 від 28.10.2013р., щодо  відміни
рішення виконавчого комітету
Новогуйвинської селищної ради від
18 січня 2010 року №24

 Розглянувши листа КЕВ м. Житомира за №5427 від 28.10.2013р., щодо  відміни рішення виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради від 18 січня 2010 року №24 «Про розгляд листа КЕВ м. Житомир щодо присвоєння юридичної та надання статусу сімейного гуртожитку будівлі №84/20 в смт. Озерне» в частині  п.1 «Зареєструвати будівлю №84 як гуртожиток сімейного типу», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2006 року №1081 «Про затвердження Порядку забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей житловими приміщеннями» та з метою вдосконалення порядку забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей житловими приміщеннями, та керуючись наказом Міністра оборони України №322 від 17.05.2013 року «Про затвердження Змін до Інструкції про організацію забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями», з метою збереження службового фонду Міністерства оборони України, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
 1. Відмінити рішення виконавчого комітету Новогуйвинської селищної ради від 18 січня 2010 року №24 року «Про розгляд листа КЕВ м. Житомир щодо присвоєння юридичної та надання статусу сімейного гуртожитку будівлі №84/20 в смт. Озерне» в частині п.1 «Зареєструвати будівлю №84 як гуртожиток сімейного типу».
2. Зареєструвати будівлю №84/20 як казарму поліпшеного планування.