< | Квітень 2021 | > | ||||
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
ОСТАННІ ПРОЕКТИ РІШЕНЬ
|
Виконком 21.06.2018 року
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 21червня 2018 року №
Про переведення дачного (садового)
будинку в житловий будинок
Заслухавши заяви: Шевчук Т.О., щодо переведення дачного (садового) будинку в житловий, обговоривши дане питання, керуючись ст. 31, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та п.2-5 «Порядку переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки», затвердженого Постановою КМУ №321 від 29.04.2015р. виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1.Перевести садовий будинок у жилий, що належить гр.:
- Шевчук Тетяні Олександрівні та розташований за адресою: Житомирська область Житомирський район Новогуйвинська селищна рада
садівницьке товариство «Заводське» № 224.
2. Рекомендувати заявнику звернутися в реєстраційну службу для внесення відповідних змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в порядку, визначеному законодавством.
Селищний голова З. Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 21червня 2018 року №
Про присвоєння адреси об’єктам нерухомого майна
Заслухавши землевпорядника Новогуйвинської селищної ради, яка ознайомила із заявами гр.: Любарець Д.Д., Мороз О.М., щодо присвоєння адреси, враховуючи «Порядок присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна на території Новогуйвинської селищної ради» затверджений рішенням Новогуйвинської селищної ради № 386 від 30.05.2017 р. та керуючись пп.8 п. «а» ст.31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», обговоривши дане питання, виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
Присвоїти адресу:
- садовому будинку, який планується будувати на земельній ділянці площею 0,0952 га, кадастровий номер 1822055600:02:001:0171, яка перебуває у власності гр. Любарець Дмитра Дмитровича, а саме: Житомирська область Житомирський район, смт. Гуйва, вул. Бердичівська, №9-А.
- житловому будинку, який планується будувати на земельній ділянці площею 0,1500 га, кадастровий номер 1822055600:02:001:0111, яка перебуває у власності гр. Мороз Олександра Михайловича, а саме: Житомирська область Житомирський район, смт. Гуйва, вул. Армійська, №6.
Селищний голова З.Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 21червня 2018 року №
Про розгляд заяви голови садово-городницького
товариства «Дачне»
Розглянувши заяву голови садово-городницького товариства «Дачне», щодо присвоєння нумерації будинків по вул. Сосновій, враховуючи «Порядок присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна на території Новогуйвинської селищної ради» затверджений рішенням Новогуйвинської селищної ради № 386 від 30.05.2017 р. та керуючись пп.8 п. «а» ст.31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», обговоривши дане питання, виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Присвоїти будинкам по вул. Сосновій нумерацію відповідно до додатку.
2. Контроль даного рішення покласти на заступника селищного голови Паньківа О.Б., та землевпорядника Базаренко О.В..
Селищний голова З.Г. Гончаренко
Додаток до
рішення виконкому
№___ від _________
Назва вулиці |
№ ділянки |
№ будинку |
Соснова |
1 |
396 |
Соснова |
2 |
409 |
Соснова |
3 |
416 |
Соснова |
4 |
414 |
Соснова |
5 |
402 |
Соснова |
6 |
401 |
Соснова |
7 |
413 |
Соснова |
8 |
410 |
Соснова |
9 |
412 |
Соснова |
10 |
404 |
Соснова |
12 |
398 |
Соснова |
14 |
408 |
Соснова |
16 |
400 |
Соснова |
17 |
390 |
Соснова |
18 |
403 |
Соснова |
19 |
391 |
Соснова |
20 |
392 |
Соснова |
21 |
393 |
Соснова |
22 |
394 |
Соснова |
23 |
395 |
Соснова |
24 |
397 |
Соснова |
25 |
379 |
Соснова |
26 |
379-а |
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 21 червня 2018 року №
Про розгляд заяв
Розглянувши заяви ФОП Ткачової Людмили Валентинівни від 18.04.2018 року та ФОП Реуцькової Олени Олександрівни від 15.05.2018 року та ФОП Лазаренко Василя Михайловича від 21.05.2018 року, враховуючи «Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на ринку споживачів» затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 15.06.2006 року №833, керуючись ч.2 ст. 2, ст.18, пп.4 п. «б» ст.30, ст. 52, ч.6 ст.59, ч.1 ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування» від 21.05.1997 року №280/97-ВР, обговоривши дане питання, виконавчий комітет Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1.Узгодити:
1.1. ФОП Ткачовій Людмилі Валентинівні розміщення лотка (торгівля промтоварами), а саме: біля ринку смт Озерне та торгові ряди ринку смт Новогуйвинського терміном на один рік;
1.2. ФОП Реуцьковій Олені Олександрівні розміщення лотка (торгівля продтоварами), а саме: торгові ряди ринку смт Новогуйвинське терміном на один рік;
1.3. ФОП Лазаренко Василю Михайловичу розміщення магазину за адресою: смт Озерне, вул. Авіаційна, 72 (торгівля промтоварами – одяг, взуття), з графіком роботи з 9.00 – 18.00, вихідний – понеділок.
2. Заявникам здійснювати підприємницьку діяльність на території Новогуйвинської селищної ради у відповідності до вимог чинного законодавства;
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови Паньківа О.Б.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
проект
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від ___ червня 2018 року №
Про затвердження актів обстеження
зелених насаджень, що підлягають
видаленню
Заслухавши інформацію завідувача сектором ЖКГ, благоустрою, інфраструктури та охорони навколишнього середовища Новогуйвинської селищної ради Ловинюка О.Г., щодо затвердження актів обстеження зелених насаджень, які підлягають видаленню. Обговоривши дане питання та керуючись вимогами постанови КМУ від 1 серпня 2006 року №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Акти обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню – №_________ затвердити(акти додаються).
2. Згідно актів обстежень зелених насаджень видати ордери на видалення зелених насаджень.
3. Відновну вартість зелених насаджень, що підлягають видаленню згідно постанови КМУ від 01.08.2006 р. №1045 п.6 – не проводити.
4. Організацію видалення зелених насаджень доручити заявникам. Видалення зелених насаджень виконувати з дотриманням встановлених заходів безпеки.
5. Видалені зелені насадження передати в БУ №3 смт. Озерне та Новогуйвинському ВЖРЕКП для внутрішніх потреб в якості дров.
6. Контроль за виконанням покласти на заступника селищного голови Паньківа О.Б. та завідувача сектором ЖКГ, благоустрою, інфраструктури та охорони навколишнього середовища Новогуйвинської селищної ради Ловинюка О.Г.
Селищний голова З. Г. Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 21 червня 2018 року №
Про стан роботи адміністративної комісії
за 1-ше півріччя 2018 року
Заслухавши голову адміністративної комісії Руцьку Л.А., яка проінформувала про кількість засідань адміністративних комісій за 1-ше півріччя, керуючись пп..4 п.б. ст.38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” виконавчий комітет
В И Р І Ш И В:
1.Інформацію про роботу адміністративної комісії при виконкомі Новогуйвинської селищної ради за 1-ше півріччя 2018 року (інформація додається) - прийняти до відому.
2.Постійний контроль за виконанням покласти на голову адміністративної комісії Руцьку Л.А.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
Інформація про роботу адміністративної комісії при виконкомі
Новогуйвинської селищної ради
за перше півріччя 2018 року
Основним завданням адміністративної комісії є дотримання Кодексу України «Про адміністративні правопорушення».
За перше півріччя 2018 року на розгляд адміністративної комісії при виконкомі Новогуйвинської селищної ради надійшло сім адміністративних протоколів.
Це порушення:
- ч.1 ст.152 КУпАП (правила благоустрою територій);
- ч.2 ст.156 КУпАП (продаж алкогольних напоїв неповнолітнім);
- ч.1 ст.155 КУпАП (рижима роботи закладів)
При розгляді даних справ було винесено постанови про накладання адміністративного стягнення на загальну суму ______ грн.
З метою профілактики правопорушень адміністративного законодавства, серед населення проводиться роз’яснювальна та попереджувальна робота.
Голова адміністративної комісії Руцька Л.А.
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 21 червня 2018 року №
Про організацію роботи Будинку
культури на літніх канікулах.
Заслухавши директора Новогуйвинського будинку культури Капеліст М.М., щодо організації роботи Будинку культури на літніх канікулах., керуючись пп.3 п.а ст.29 та пп.4,пп.9 п.а, ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1.Затвердити організацію роботи Новогуйвинського будинку культури на літніх канікулах 2018 року (план додається).
2.Контроль щодо виконання роботи Новогуйвинського будинку культури на літніх канікулах покласти на заступника селищного голови Руцьку Л.А.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від __________ 2018 року №
Про встановлення тарифів на послуги
з централізованого водовідведення смт Гуйва
Розглянувши лист начальника Новогуйвинського ВЖРЕКП №146 від 21.05.2018 року Корзуна В.Г. щодо затвердження тарифу на послуги з централізованого водовідведення смт Гуйва (за відсутності системи централізованого водовідведення та за наявності централізованого водопостачання і вигрібних ям), керуючись п.2 п. «а», ст. 30 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та пп.2 п. «а» ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Встановити тариф на послуги з централізованого водовідведення смт Гуйва (за відсутності системи централізованого водовідведення та за наявності централізованого водопостачання і вигрібних ям) у розмірі:
- вул. Новогуйвинська буд 3, 3-а – 44,16 грн/м3 з ПДВ;
- вул. Житомирська, буд 11 – 54,20 грн/м3 з ПДВ;
- вул. Армійська, буд 37, 38, 39 - 54,20 грн/м3 з ПДВ.
2. Дане рішення набирає чинності не раніше ніж через 15 днів після повідомлення про це споживачів через засоби масової інформації.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови Паньківа О.Б.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
УКРАЇНА
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 21червня 2018 року №
Про переведення дачного (садового)
будинку в житловий будинок
Заслухавши заяви: Шиманської Н.О., щодо переведення дачного (садового) будинку в житловий, обговоривши дане питання, керуючись ст. 31, 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та п.2-5 «Порядку переведення дачних і садових будинків, що відповідають державним будівельним нормам, у жилі будинки», затвердженого Постановою КМУ №321 від 29.04.2015р. виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1.Перевести садовий будинок у жилий, що належить гр.:
- Шиманській Наталії Олександрівні та розташований за адресою: Житомирська область Житомирський район Новогуйвинська селищна рада, садово-городницьке товариство «Дачне», вул. Абрикосова, буд. 15 (земельна ділянка № 232).
2. Рекомендувати заявнику звернутися до державного реєстратора для внесення відповідних змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в порядку, визначеному законодавством.
Селищний голова З. Г. Гончаренко
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від _________ 2018 року № _____
Про затвердження переліку об'єктів та
видів робіт для залучення осіб, до яких
застосоване адміністративне стягнення
у вигляді суспільно - корисних
громадських робіт на території
Новогуйвинської селищної ради
Відповідно до подання Житомирського районного сектору Житомирського міського відділу з питань пробації Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції від 14 травня 2018 року № 575 щодо переліку об'єктів та видів суспільно – корисних робіт для відбування стягнення особами, на яких судом накладено адміністративне стягнення у виді громадських робіт, керуючись ст. 41 та ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 30-1, ст. 321-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення виконком селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити перелік об'єктів та видів робіт для залучення осіб, до яких застосовано адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт на території селищної ради у 2018 році, згідно з додатком.
2. Керівникам підприємств Новогуйвинського ВЖРЕКП (керівник Корзун В.Г.) та БУ №3 (керівник Шпаківський Л.Т.) відповідно до «Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських робіт та виправних робіт» затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.03.2013 року № 474/5 вести контроль, за місцем відбування порушниками громадських робіт, щодо виконання визначених для них робіт.
3.Заступнику селищного голови Руцькій Л.А. забезпечити погодження переліку об'єктів та видів суспільно – корисних робіт на території Новогуйвинської селищної ради з Житомирський районним сектором Житомирського міського відділу з питань пробації Центрального міжрегіонального управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції.
4. Призначити заступника селищного голови Руцьку Л.А. відповідальною за стан виконання кримінального покарання та адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника селищного голови Руцьку Л.А.
Селищний голова З.Г.Гончаренко
ПОГОДЖЕНО ДОДАТОК
Начальник Житомирського до рішення
районного сектору виконавчого комітету
Житомирського міського відділу з Новогуйвинської
питань пробації селищної ради
Центрального міжрегіонального управління з від _________ 2018р.
питань виконання кримінальних покарань та №__________
пробації Міністерства юстиції
_____________________ Л.В. Бабич
ПЕРЕЛІК
об'єктів та видів робіт для залучення осіб, до яких застосовано адміністративне стягнення у вигляді суспільно – корисних робіт на території Новогуйвинської селищної ради у 2018 році
№ п/п |
Назва об'єкту |
Види робіт |
Відповідальні |
1 |
Територія селищної ради, на якій розташовані будівлі, які обслуговуються комунальним підприємством |
- обрізка кущів; - прибирання сміття на територіях, що не відносяться до прибудинкових; - знищення бур'янів на прибудинкових територіях; - побілка стовпів та бордюрів; - перекопування території клумб та газонів; - збирання та навантаження на технічні засоби негабаритного та будівельного сміття; - благоустрій дитячих та спортивних майданчиків; - підсобні роботи по ремонту будівель та споруд комунального господарства; - очищення від об'яв та малюнків фасади будинків та стовпи; - інші роботи, пов'язані з підтримкою належного благоустрою та санітарного стану території району, які не включені в тариф на оплату мешканцями житлових будинків, підприємцями та інше; |
- Новогуйвинське ВЖРЕКП (керівник Корзун В.Г.); - відповідальний за організацію, проведення робіт та оформлення документів, інженер - Лутков І.М.;
|
2 |
Територія селищної ради, на якій розташовані будівлі, які обслуговуються комунальним підприємством |
- обрізка кущів; - прибирання сміття на територіях, що не відносяться до прибудинкових; - знищення бур'янів на прибудинкових територіях; - побілка стовпів та бордюрів; - перекопування території клумб та газонів; - збирання та навантаження на технічні засоби негабаритного та будівельного сміття; - благоустрій дитячих та спортивних майданчиків; - підсобні роботи по ремонту будівель та споруд комунального господарства; - очищення від об'яв та малюнків фасади будинків та стовпи; - інші роботи, пов'язані з підтримкою належного благоустрою та санітарного стану території району, які не включені в тариф на оплату мешканцями житлових будинків, підприємцями та інше; |
- БУ №3 смт. Озерне (керівник Шпаківський Л.Т.); - відповідальний за організацію, проведення робіт та оформлення документів, інженер – Соболь В.П.;
|
Секретар ради І.І. Каменська
< Попередня | Наступна > |
---|