< | Лютий 2021 | > | ||||
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
ОСТАННІ ПРОЕКТИ РІШЕНЬ
|
Виконком 17.01.2013 р.
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
Від 17 січня 2013 року №
Про графік прийому громадян
Заслухавши інформацію секретаря селищної ради Гончаренко З.Г. про організацію прийому громадян посадовими та службовими особами Новогуйвинської селищної ради, керуючись ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш ИВ:
1. Затвердити дні прийому громадян з особистих питань:
- в адмінприміщенні виконавчого комітету – понеділок, четвер з 9.00 до 18.00, обідня перерва – з 13.00 до 14.00.
- в смт Озерне(приміщення будинкоуправління №3) – вівторок – з 9.30 до 12.30.
2. Вжити невідкладних заходів для вдосконалення відповідно до вимог законодавства організації особистого прийому громадян.
3. Своєчасно надавати якісну інформацію громадянам по запитам, які надходять від райдержадміністрації і облдержадміністрації, що стосується звернень громадян.
4. Посилити персональну відповідальність посадових осіб селищної ради за належне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях громадян.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про призначення особи, відповідальної за
ведення військового обліку та призначення
особи, яка буде виконувати ці обов’язки в період
відпустки або хвороби основної особи.
Заслухавши інформацію секретаря Новогуйвинської селищної ради Гончаренко З.Г. про порядок організації військового обліку військовозобов’язаних і призовників, згідно з Законом України “Про внесення змін до Закону України “Про загальний військовий обов’язок і військову службу” та Положенням про військовий облік військовозобов’язаних і призовників, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 377 від 09.06.94р., виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Призначити відповідального за облік військовозобов’язаних і призовників, проживаючих на території Новогуйвинської селищної ради начальника військово-облікового столу Шелест Р.В. На час її відпустки або хвороби призначити відповідального інспектора військово-облікового столу Колесник Л.М.
2. В практичній роботі з питань військового обліку керуватися:
- Законом України “Про внесення змін до Закону України “Про загальний військовий обов’язок і військову службу” від 04.04.2006р.
- Положенням про військовий облік військовозобов’язаних і призовників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №377 від 09.06.94р.
- Наказом Міністра Оборони України № 660 від 15.12.2010 р. “Про затвердження інструкції з організації ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників в органах місцевого самоврядування, затвердженої наказом від 27.06.1995р. № 166.
- Іншими нормативними актами з питань організації та ведення військового обліку військовозобов’язаних і призовників.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника військово-облікового столу Шелест Р.В.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про встановлення планової вартості
харчування дітей в дошкільних закладах.
Заслухавши начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В. щодо встановлення планової вартості харчування дітей в дошкільних закладах селищної ради з І-го кварталу 2013р., та виконання ст.35 Закону України „Про дошкільну освіту”, виконком Новогуйвинської селищної ради
ВИРІШИВ:
1. Встановити з І-го кварталу 2013 року планову вартість харчування однієї дитини на день:
по Новогуйвинській дитячій установі „Дзвіночок”
16,00 грн. – для дітей дошкільного віку
15,00 грн. - для дітей ясельного віку;
по Озерненській дитячій установі „Сонячний теремок”
18,00 грн. – для дітей дошкільного віку
20,00 грн. - для дітей ясельного віку.
2. Щоквартально робити перерахунок по фактичних витратах на харчування.
3. Дане рішення підлягає затвердженню на черговій сесії селищної ради
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності Тарасюк Т.В.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Проект
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про затвердження середнього фактичного
розміру вартості харчування одного дітодня
в дошкільних навчальних закладах
Новогуйвинської селищної ради на січень 2013р.
Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря селищної ради Гончаренко З.Г., щодо затвердження середнього фактичного розміру вартості харчування одного дітодня в дошкільних навчальних закладах Новогуйвинської селищної ради на березень 2012р., керуючись Постановою КМУ №1591 від 22.11.2004року "Про затвердження норм харчування у навчальних закладах", виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити слідуючу вартість харчування одного дітодня в
Новогуйвинському дитячому навчальному закладі „Дзвіночок":
- у віці до 3-х років:
січень 2013р. – 10 грн.58 коп.
- у віці від 3-х до 8 років:
січень 2013р. – 13 грн. 97 коп.
2. Затвердити слідуючи вартість харчування одного дітодня в Озерненському дитячому навчальному закладі „Сонячний теремок"
- у віці до 3-х років:
січень 2013р. – 11 грн. 67 коп.
- у віці від 3-х до 8 років:
січень 2013р. – 16 грн. 25 коп.
3. Дане рішення підлягає затвердженню на черговій сесії селищної ради.
Селищний голова В.О.Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про виконання комплексної Програми
профілактики злочинності по
Новогуйвинській селищній раді
на 2011-2015 роки
Заслухавши інформацію в.о.заступника голови з виконавчої роботи Новогуйвинської селищної ради Каменської І.І.. про хід виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки, в ході якої було висвітлено виконання профілактичних заходів по попередженню злочинності на території селищної ради.
Обговоривши дане питання, та керуючись пп.7 п.б ст. 32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію в.о.заступника селищного голови з виконавчої роботи Новогуйвинської селищної ради Каменської І.І.. про хід виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки – прийняти до відому.
2. Доручити заступнику селищного голови з виконавчої роботи постійно тримати на контролі виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки.
3. Виконавчому комітету регулярно виносити на розгляд виконкомів питання по виконанню заходів, передбачених Програмою.
4. Рекомендувати селищній раді, в межах фінансової можливості, передбачити в бюджеті селищної ради можливе фінансування витрат, пов’язаних з виконанням Програми.
5. Рекомендувати правоохоронним органам посилити роботу по обмеженню продажу спиртних напоїв у нічний час на території селищної ради.
Селищний голова В.О. Гарбуз
Інформація
про виконання Комплексної програми профілактики злочинності
на території Новогуйвинської селищної ради
в 2012 році
Систематично інформується громадськість про заходи, які вживаються з метою профілактики злочинів та правопорушень у дитячому середовищі, а зокрема на постійному контролі стоїть рішення 31-ї сесії селищної ради від 10.06.2009р. «Про обмеження перебування дітей у закладах дозвілля, та інших громадських місцях»
Забезпечується проведення з населенням, керівниками підприємств, установ, організацій роз’яснювальної роботи щодо необхідності вжиття додаткових заходів зі збереження та охорони майна, з метою недопущення злочинних посягань та вчинення його крадіжок. Систематично аналізується на засіданнях виконкомів стан протидії дитячій злочинності, правопорушень серед неповнолітніх та бездоглядності в кожному населеному пункті, навчальних закладах, дитячих установах.
Забезпечується створення позитивного інформаційного поля та запобігання впливу на свідомість дітей інформації негативного спрямування з елементами жорстокості, насильства та сексуальної розпусти.
На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї» забезпечується чітка взаємодію та обмін інформацією із зацікавленими державними органами про факти вчинення насильства в сім’ї. Виявляються причини та умови, що сприяють цьому явищу та вживаються заходи щодо їх усунення. Забезпечується профілактичний облік осіб, які вчиняють насильство в сім’ї.
Активізована профілактична робота з «кризовими сім’ями», забезпечити систематичну перевірку умов проживання та виховання в них дітей. Надається таким сім’ям соціальну підтримку у вирішенні життєвих проблем. З метою попередження випадків загибелі дітей внаслідок пожеж, здійснюються спільні перевірки дотримання Правил пожежної безпеки в будинках, в яких проживають неблагополучні сім’ї.
З метою запобігання пияцтва, наркоманії, безпритульності та бездоглядності забезпечується виявлення дітей, які жебракують, вчиняють протиправні дії або втягуються в злочинну діяльність дорослими особами. За участю представників зацікавлених органів організовуються спільні оперативно-профілактичні операції. Із залученням членів громадських формувань, представників органів виконавчої влади виконується заходи щодо обмеження перебування дітей у закладах дозвілля, громадського харчування, комп’ютерних клубах, залах ігрових автоматів, на вулицях та інших громадських місцях та вимог Кодексу України про адміністративне правопорушення в частині заборони продажу пива дітям віком до 18 років.
Проводиться постійний контроль за поведінкою дітей і молоді, які відбули покарання та звільнилися з місць позбавлення волі, запровадити методики їх соціального супроводу.
Здійснюються заходи щодо удосконалення механізмів міжвідомчого співробітництва у сфері протидії поширення наркоманії шляхом обміну інформацією та досвідом роботи, проведення спільних заходів. Організовується проведення роз’яснювальної кампанії серед населення щодо недопущення вирощування нарковмісних рослин та настання передбаченої відповідальності за порушення норм чинного законодавства.
Проводяться спільно з представниками зацікавлених органів перевірки розважальних закладів та місць дозвілля молоді. Виходити з клопотанням щодо припинення діяльності тих закладів, де виявлено неодноразові факти або вживання наркотичних засобів чи психотропних речовин. Здійснюються комплексні перевірки та узагальнювати результати виконання Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі».
В.о.заступника селищного голови І.І..Каменська
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про стан виконання Прогарами забезпечення
пожежної безпеки на території селищної ради
Заслухавши інформацію в.о.заступника селищного голови з виконавчої роботи Каменської І.І., відповідальної особи за виконання навчання населення, працівників апарату щодо запобігання виникнення пожежно небезпечних ситуацій та проведення заходів щодо попередження виникнення пожеж, яка повідомила, що всі вимоги згідно приписів, які складаються інспектором ВНПД Житомирського РВ, виконано, за винятком усунення недоліків, які потребують великих фінансових затрат, а саме: проведення пожежної сигналізації.
Керуючись ст..40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Роботу в.о. заступника селищного голови з виконавчої роботи Каменської І.І. щодо виконання навчання населення, працівників апарату, запобігання виникнення пожежно небезпечних ситуацій та проведення заходів щодо попередження виникнення пожеж – прийняти до відома
2. Рекомендувати всім організаціям, установам, підприємствам та учбовим закладам, які знаходяться на території селищної ради дотримуватись протипожежної безпеки.
3. Виконавчому комітету, працівникам селищної ради та депутатському корпусу селищної ради проводити роз’яснювальну роботу серед населення по забезпеченню пожежної безпеки на території селищної ради.
4. Виконавчому комітету звернутися до Житомирської райдержадміністрації з питанням цільового виділення коштів на проведення пожежної сигналізації в приміщенні селищної ради, а також в приміщеннях бюджетних установ.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
Від 17 січня 2013 року №
Про затвердження номенклатури справ
Заслухавши інформацію секретаря селищної ради Гончаренко З.Г. щодо належного оформлення документації для планової і безперебійної роботи, керуючись пп..а п.10 ст.38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1.Затвердити номенклатуру справ (додається).
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
Від 17 січня 2013 року №
Про роботу Новогуйвинського
відділення міліції в 2012р.
Заслухавши старшого дільничого Новогуйвинського відділення міліції Захарчук Є.А. про роботу Новогуйвинського відділення міліції в 2012р, обговоривши дане питання та керуючись пп..а п.4 ст.29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Доповідь старшого дільничого Новогуйвинського відділення міліції Захарчук Є.А. про роботу Новогуйвинського відділення міліції – прийняти до відому.
2. Рекомендувати Новогуйвинському відділенню міліції ефективніше реагувати на звернення жителів селищної ради.
3. Звернутись до начальника Житомирського РВУМВС з проханням закріпити на постійному чергуванні дільничих у смт.Новогуйвинське та смт.Озерне та не відривати їх кожен день на виклики Житомирського РВУМВС.
Селищний голова В.О.Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
проект
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про уточнення квартирної черги
Заслухавши інформацію секретаря житлової комісії Шелест Р.В. про результати перевірки особових справ квартирного обліку, а саме:
- Твардовський Казимір Мічеславович знімається із всіх квартирних черг , у зв’язку із зміною місця реєстрації та проживання;
- Ісайкін Микола Миколайович знімається із всіх квартирних черг , у зв’язку із отриманням житла;
- Грищук Броніслав Григорович знімається із всіх квартирних черг , у зв’язку із отриманням житла;
Обговоривши дане питання, керуючись ст. 30.б п.7 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет селищної ради
В И Р І Ш И В:
І. Затвердити список черговості квартирного обліку загальної черги, а саме:
1. Кузнєцова Лілія Миколаївна
2. Мартинюк Наталія Миколаївна
3. Підсобей Надія Василівна
4. Смірнова Надія Миколаївна
5. Сигле Зінаїда Василівна
6. Воронцов Сергій Михайлович
7. Смірнов Олег Михайлович
8. Шолківський Леонід Вікторович
9. Бондар Олена Вікторівна
10. Невмержицький Андрій Андрійович
11. Ярош Фелікс Вікторович
12. Котенко Михайло Аркадійович
13. Пікулов Михайло Семенович
14. Сахнєвич Андрій Григорович
15. Курачевська Тетяна Євгеніївна
16. Домбровський Володимир Григорович
17. Самарець Сергій Володимирович
18. Бердичівський Павло Петрович.
19. Мельник Станіслав Іванович
20. Пилипчук Олександр Васильович
21. Торянік Тетяна Федорівна
22. Синицький Володимир Йосипович
23. Єпіфанов Олег Іванович
24. Орлова Інна Вікторівна
25. Ісаєва Ірина Миколаївна
26. Никитюк Валерій Анатолійович
27. Склярук Тетяна Феофілівна
28. Полухіна Олена Адамівна
29. Ізосимовський Сергій Валерійович
30. Гаврилюк Сергій Михайлович
31. Ніколайчук Микола Іванович
32. Мельничук Світлана Геннадіївна
33. Мельничук Ігор Євгенович
34. Ясногородський Вадим Петрович
35. Будько Олександр Іванович
36. Хачатрян Олена Володимирівна
37. Діденко Світлана Василівна
38. Гомерська Юлія Валеріївна
39. Кілімінський Сергій Васильович
40. Кучер Ігор Леонідович
41. Островська Наталія Миколаївна
42. Яковенко Олена Вікторівна
2. У відповідності п.44 “Правил обліку громадян, які потребують покращення житлових умов” затвердити список першочергового отримання жилої площі:
1. Підсобей Надія Василівна
2. Смірнова Надія Миколаївна
3. Сігле Зінаїда Василівна
4. Бондар Олена Вікторівна
5. Пікулов Михайло Семенович
6. Торянік Тетяна Федорівна
7. Орлова Інна Вікторівна
8. Ісаєва Ірина Миколаївна
9. Будько Олександр Іванович
10. Хачатрян Олена Володимирівна
11. Яковенко Олена Вікторівна
3. У відповідності п.45 “Правил обліку громадян, які потребують покращення житлових умов” та керуючись Законом України п.22.3 ст.22 затвердити список першочергового отримання жилої площі для військовослужбовців звільнених у запас:
1. Пікулов Михайло Семенович
2. Сахнєвич Андрій Григорович
3. Курачевська Тетяна Євгеніївна
4. Домбровський Володимир Григорович
5. Самарець Сергій Володимирович
6. Невмержицький Андрій Андрійович
7. Бердичівський Павло Петрович
8. Мельник Станіслав Іванович
9. Пилипчук Олександр Васильович
10. Торянік Тетяна Федорівна
11. Єпіфанов Олег Іванович
12. Никитюк Валерій Анатолійович
13. Ізосимовський Сергій Валерійович
14. Ніколайчук Микола Іванович
15. Котенко Михайло Аркадійович
16. Мельничук Ігор Євгенович
17. Ясногородський Вадим Петрович
18. Будько Олександр Іванович
19. Ярош Фелікс Вікторович
20. Воронцов Сергій Михайлович
21. Кучер Ігор Леонідович
4. У відповідності п.46 “Правил обліку громадян, які потребують покращення житлових умов” затвердити список позачергового отримання жилої площі:
1. Ізосимовський Сергій Валерійович
2. Пікулов Михайло Семенович
5. У відповідності ст. 43,45 Житлового кодексу України та ст. 29 Закону України про основи соціального захисту інвалідів, затвердити список окремої черги першочергового отримання житла для інвалідів сліпих та інвалідів глухих:
1.Полухіна Олена Адамівна
2. Смірнова Надія Миколаївна
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
Від 17 січня 2013 року №
Про розгляд подання Житомирського
РВ УМВС щодо скоєння злочину
Савченком С.С. та Василенко Д.В.
Розглянувши подання Житомирського РВ УМВС №15094 від 16.11.2012року щодо скоєння злочину Савченком Станіславом Сергійовичем та Василенко Дмитром Владиславовичем, мешканцями смт Озерне Житомирського району, передбаченого кримінальною справою №90345/12.
Ообговоривши умови і причини скоєння злочину, керуючись ст.23-1 КПК України та пп..2 п.а ст.38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Подання Житомирського РВ УМВС №15094 від 16.11.2012року щодо скоєння злочину Савченком Станіславом Сергійовичем та Василенко Дмитром Владиславовичем, мешканцями смт Озерне Житомирського району, передбаченого кримінальною справою №90345/12.- прийняти до відома
2. Заступнику селищного голови з виконавчої роботи, голові адміністративної комісії, Новогуйвинському відділенню міліції постійно проводити роз’яснювальну роботу із громадянами, які скоїли злочини та серед мешканців селищної ради, які схильні до скоєння злочинів.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року № _____
Про закріплення відповідальних по догляду
за Братською могилою в смт Гуйва
Заслухавши інформацію в.о. заступника селищного голови Новогуйвинської селищної ради Каменської І.І. про порядок організації догляду за меморіалами та пам’ятниками, з метою постійного їх підтримання у взірцевому стані та військово-патріотичного виховання населення, керуючись пп.11 п. а ст.30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Закріпити шефство по наведенню належного санітарного стану на Братській могилі в смт Гуйва за військовою частиною А-2081 (командир частини – Любецький А.К.)
2. Перевірку стану Братської могили покласти на заступника селищного голови Новогуйвинської селищної ради з виконавчої роботи та працівників військово-облікового столу.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
від 17 січня 2012 року №
Про надання дозволу на оформлення
права власності на об’єкти нерухомого майна.
Розглянувши заяви: Близнюк А.М., Павлюк С.Д., Денисюк І.Б., Пантус Г.О. Федорова М.А.щодо оформлення права власності на об’єкт нерухомого майна та у відповідності пп.10 п.б ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Надати дозвіл:
- Близнюк Алі Михайлівні, жительці с Пряжів вул.. Шевченко буд.3 на оформлення права власності на садовий будинок №139 в садівницькому товаристві «Заводське» в смт.Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області;
- Павлюку Сергію Дмитровичу, жителю м Житомира вул.. Садова буд.15А кв.59 на оформлення права власності на садовий будинок №15 в садовому товаристві «Лісовод» в смт.Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області;
- Денисюк Ірині Борисівні, жительці смт Новогуйвинське вул.9-ї П’ятирічки буд.11 кв.36 на оформлення права власності на садовий будинок №228 в садовому товаристві «Заводське» в смт.Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області;
- Пантус Галині Олександрівні, жительці м Житомира вул.Київська буд.9 кв.26 на оформлення права власності на садовий будинок №213 в садовому товаристві «Заводське» в смт.Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області;
- Федорову Михайлу Артуровичу, жителю м Житомира вул.Київська буд.102 кв.52 на оформлення права власності на садовий будинок №58 в садовому товаристві «Лісовод» в смт.Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області;
2. Заявникам звернутися в обласне бюро технічної інвентаризації для оформлення технічного паспорту та свідоцтва про право власності.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
від 17 січня 2012 року №
Про надання дозволу на оформлення
права власності на об’єкти нерухомого майна.
Розглянувши лист №8/1-213 від 17.12.2012р начальника АТГ, підпорядкованого УМВС України в Житомирській області щодо оформлення права власності комплексу будівель МВС України, що знаходяться на балансі в господарському віданні Автогосподарства підпорядкованого УМВС України в Житомирській області за фактичною адресою: смт.Гуйва вул..Бердичівська 64В та у відповідності пп.10 п.б ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Надати дозвіл Автогосподарству, підпорядкованого УМВС України в Житомирській області на оформлення права власності на комплекс будівель МВС України, що знаходяться на балансі в господарському віданні Автогосподарства підпорядкованого УМВС України в Житомирській області за фактичною адресою: смт.Гуйва вул..Бердичівська 64В
2. Заявникам звернутися в обласне бюро технічної інвентаризації для оформлення технічного паспорту та свідоцтва про право власності.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ ВИКОНКОМУ
від 17 січня 2013 року №
Про надання дозволу на розміщення об’єкту торгівлі
Ознайомившись із заявами ФОП Семчук., ФОП Мельник щодо розміщення об’єкту торгівлі та затвердження їм режиму роботи, обговоривши дане питання та керуючись пп.1 п.б ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Надати дозвіл:
- ФОП Семчук на торгівлю продуктами харчування в магазині «Стрілець» в смт.Гуйва та затвердити йому режим роботи , а саме: без вихідних з 8-ї год. до 20год.;
- ФОП Мельник на розміщення об’єкту торгівлі на торгових рядах в смт.Новогуйвинське затвердити їй режим роботи , а саме: без вихідних з 8-ї год. до 19год..
2. Зобов’язати заявників вчасно сплачувати податки і збори, утримувати територію в належному санітарному стані.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про розгляд заяви гр.Івахова А.В.
щодо визнання недієздатною Івахова В.М.
та призначення опіки
Заслухавши інформацію юриста селищної ради Приведьона В.М., який ознайомила з заявою гр.Івахова А.В., що надійшла з Житомирського районного суду, в якій зазначено прохання про визнання недієздатним Івахова В.М. та призначити його опікуном над ним.
Керуючись ст. 40,41 Сімейного Кодексу України та пп.4 п.б ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Після підтвердження судово-психіатрічною експертизою факту психічного розладу здоров'я Івахова І.М. клопотати перед Житмоирським районим судом щодо призначення гр. Івахова А.В., жителя, опікуном над Іваховим В.М. за його власною згодою.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на спеціаліста 1-ї категорії юриста селищної ради Приведьона В.М.
Селищний голова В.О.Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про затвердження середнього фактичного
розміру вартості харчування одного дітодня
в дошкільних навчальних закладах
Новогуйвинської селищної ради на грудень 2012р.
Заслухавши та обговоривши інформацію секретаря Гончаренко З.Г., щодо затвердження середнього фактичного розміру вартості харчування одного дітодня в дошкільних навчальних закладах Новогуйвинської селищної ради на грудень 2012р., керуючись Постановою КМУ №1591 від 22.11.2004року "Про затвердження норм харчування у навчальних закладах", виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити слідуючу вартість харчування одного дітодня в
Новогуйвинському дитячому навчальному закладі „Дзвіночок":
- у віці до 3-х років:
грудень 2012р. – 9 грн.22 коп.
- у віці від 3-х до 8 років:
грудень 2012р. – 12 грн. 72 коп.
2. Затвердити слідуючу вартість харчування одного дітодня в Озерненському дитячому навчальному закладі „Сонячний теремок"
- у віці до 3-х років:
грудень 2012р. – 12 грн. 29 коп.
- у віці від 3-х до 8 років:
грудень 2012р. – 17 грн. 26 коп.
3. Дане рішення підлягає затвердженню на черговій сесії селищної ради.
Селищний голова В.О.Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОЕКТ
РІШЕННЯ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року №
Про виконання комплексної Програми
профілактики злочинності по
Новогуйвинській селищній раді
на 2011-2015 роки
Заслухавши інформацію в.о.заступника голови з виконавчої роботи Новогуйвинської селищної ради Каменської І.І.. про хід виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки, в ході якої було висвітлено виконання профілактичних заходів по попередженню злочинності на території селищної ради.
Обговоривши дане питання, та керуючись пп.7 п.б ст. 32 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію в.о.заступника селищного голови з виконавчої роботи Новогуйвинської селищної ради Каменської І.І.. про хід виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки – прийняти до відому.
2. Доручити заступнику селищного голови з виконавчої роботи постійно тримати на контролі виконання комплексної Програми профілактики злочинності по Новогуйвинській селищній раді на 2011-2015 роки.
3. Виконавчому комітету регулярно виносити на розгляд виконкомів питання по виконанню заходів, передбачених Програмою.
4. Рекомендувати селищній раді, в межах фінансової можливості, передбачити в бюджеті селищної ради можливе фінансування витрат, пов’язаних з виконанням Програми.
5. Рекомендувати правоохоронним органам посилити роботу по обмеженню продажу спиртних напоїв у нічний час на території селищної ради.
Селищний голова В.О. Гарбуз
Інформація
про виконання Комплексної програми профілактики злочинності
на території Новогуйвинської селищної ради
в 2012 році
Систематично інформується громадськість про заходи, які вживаються з метою профілактики злочинів та правопорушень у дитячому середовищі, а зокрема на постійному контролі стоїть рішення 31-ї сесії селищної ради від 10.06.2009р. «Про обмеження перебування дітей у закладах дозвілля, та інших громадських місцях»
Забезпечується проведення з населенням, керівниками підприємств, установ, організацій роз’яснювальної роботи щодо необхідності вжиття додаткових заходів зі збереження та охорони майна, з метою недопущення злочинних посягань та вчинення його крадіжок. Систематично аналізується на засіданнях виконкомів стан протидії дитячій злочинності, правопорушень серед неповнолітніх та бездоглядності в кожному населеному пункті, навчальних закладах, дитячих установах.
Забезпечується створення позитивного інформаційного поля та запобігання впливу на свідомість дітей інформації негативного спрямування з елементами жорстокості, насильства та сексуальної розпусти.
На виконання Закону України «Про попередження насильства в сім’ї» забезпечується чітка взаємодію та обмін інформацією із зацікавленими державними органами про факти вчинення насильства в сім’ї. Виявляються причини та умови, що сприяють цьому явищу та вживаються заходи щодо їх усунення. Забезпечується профілактичний облік осіб, які вчиняють насильство в сім’ї.
Активізована профілактична робота з «кризовими сім’ями», забезпечити систематичну перевірку умов проживання та виховання в них дітей. Надається таким сім’ям соціальну підтримку у вирішенні життєвих проблем. З метою попередження випадків загибелі дітей внаслідок пожеж, здійснюються спільні перевірки дотримання Правил пожежної безпеки в будинках, в яких проживають неблагополучні сім’ї.
З метою запобігання пияцтва, наркоманії, безпритульності та бездоглядності забезпечується виявлення дітей, які жебракують, вчиняють протиправні дії або втягуються в злочинну діяльність дорослими особами. За участю представників зацікавлених органів організовуються спільні оперативно-профілактичні операції. Із залученням членів громадських формувань, представників органів виконавчої влади виконується заходи щодо обмеження перебування дітей у закладах дозвілля, громадського харчування, комп’ютерних клубах, залах ігрових автоматів, на вулицях та інших громадських місцях та вимог Кодексу України про адміністративне правопорушення в частині заборони продажу пива дітям віком до 18 років.
Проводиться постійний контроль за поведінкою дітей і молоді, які відбули покарання та звільнилися з місць позбавлення волі, запровадити методики їх соціального супроводу.
Здійснюються заходи щодо удосконалення механізмів міжвідомчого співробітництва у сфері протидії поширення наркоманії шляхом обміну інформацією та досвідом роботи, проведення спільних заходів. Організовується проведення роз’яснювальної кампанії серед населення щодо недопущення вирощування нарковмісних рослин та настання передбаченої відповідальності за порушення норм чинного законодавства.
Проводяться спільно з представниками зацікавлених органів перевірки розважальних закладів та місць дозвілля молоді. Виходити з клопотанням щодо припинення діяльності тих закладів, де виявлено неодноразові факти або вживання наркотичних засобів чи психотропних речовин. Здійснюються комплексні перевірки та узагальнювати результати виконання Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі».
В.о.заступника селищного голови І.І..Каменська
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року № _____
Про організацію виконання розпорядження
голови Житомирської районної державної
адміністрації №1130 від 27.12.2012р.
«Про стан мобілізаційної готовності в районі
та підсумки призову юнаків на строкову
військову службу в 2012 році та завдання на2013 рік»
На виконання розпорядження голови Житомирської районної державної адміністрації №1130 від 27.12.2012р. «Про стан мобілізаційної готовності в районі та підсумки призову юнаків на строкову військову службу в 2012 році та завдання на 2013 рік», відповідно до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Указу Президента України від 31.10.2011р. №1009/2011 «Про строки проведення чергових призовів, чергові призови громадян України на строкову військову службу та звільнення в запас військовослужбовців у 2012 році, з метою покращення стану призову на строкову військову службу, військового обліку і бронювання військовозобов’язаних в селищній раді, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Розпорядження голови Житомирської районної державної адміністрації №1130 від 27.12.2012р. «Про стан мобілізаційної готовності в районі та підсумки призову юнаків на строкову військову службу в 2012 році та завдання на 2013 рік», прийняти до відома.
2. Призначити Шелест Раїсу Володимирівну, начальника військово-облікового столу, відповідальною особою за розробку та виконання заходів мобілізаційної підготовки по селищній раді.
3. Начальнику ВОС Шелест Р.В. привести стан військового обліку та бронювання військовозобов’язаних у відповідність до діючих нормативно-правових актів.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року № _____
Про організацію виконання розпорядження
голови Житомирської районної державної
адміністрації №1130 від 27.12.2012р.
«Про стан мобілізаційної готовності в районі
та підсумки призову юнаків на строкову
військову службу в 2012 році та завдання на2013 рік»
На виконання розпорядження голови Житомирської районної державної адміністрації №1130 від 27.12.2012р. «Про стан мобілізаційної готовності в районі та підсумки призову юнаків на строкову військову службу в 2012 році та завдання на 2013 рік», відповідно до Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Указу Президента України від 31.10.2011р. №1009/2011 «Про строки проведення чергових призовів, чергові призови громадян України на строкову військову службу та звільнення в запас військовослужбовців у 2012 році, з метою покращення стану призову на строкову військову службу, військового обліку і бронювання військовозобов’язаних в селищній раді, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Розпорядження голови Житомирської районної державної адміністрації №1130 від 27.12.2012р. «Про стан мобілізаційної готовності в районі та підсумки призову юнаків на строкову військову службу в 2012 році та завдання на 2013 рік», прийняти до відома.
2. Призначити Шелест Раїсу Володимирівну, начальника військово-облікового столу, відповідальною особою за розробку та виконання заходів мобілізаційної підготовки по селищній раді.
3. Начальнику ВОС Шелест Р.В. привести стан військового обліку та бронювання військовозобов’язаних у відповідність до діючих нормативно-правових актів.
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2012 року № _____
Про визначення переліку об’єктів
та видів громадських робіт для
порушників, на яких судом накладено
адміністративне стягнення
Розглянувши листа Кримінально-виконавчої інспекції Бердичівського міжрайонного відділення Житомирського районного підрозділу за №86 від 02.01.ю2013р. щодо визначення переліку об’єктів та видів громадських робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення, керуючись ст.40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст.301, 3213 Кодексу України про адміністративні правопорушення, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити перелік підприємств та установ на яких порушники будуть відбувати призначене адміністративне покарання, а саме:
- Новогуйвинська селищна рада
- Дитячі навчальні заклади
- Будинок культури, бібліотеки
- Новогуйвинське ВЖРЕКП;
- БУ №3 смт.Озерне, КП «Озерне»
2. Затвердити перелік об’єктів на яких засуджені будуть відпрацьовувати адміністративне покарання, а саме: територія населених пунктів Новогуйвинське, Гуйва, Озерне та об’єкти селищної ради.
3. Затвердити перелік громадських робіт, які будуть виконувати засуджені адміністративного покарання, а саме:
- приведення в належний стан об’єктів селищної ради;
- санітарна очистка території населених пунктів селищної ради;
- проведення ремонтних робіт у бюджетних установах селищної ради.
4. Контроль даного питання покласти на в.о. заступника селищного голови з виконавчої роботи (до прийняття основного працівника)
Селищний голова В.О. Гарбуз
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Від 17 січня 2013 року № _____
Про визначення переліку об’єктів
та видів громадських робіт
Розглянувши листа Управління державного департаменту України з питань виконання покарань у Житомирській області за №85 від 02.01.2013р. щодо визначення переліку об’єктів та видів громадських робіт, на яких засуджені будуть відбувати призначене покарання, керуючись ст.40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та ст.36, 39 Кримінально-виконавчого кодексу України, виконком Новогуйвинської селищної ради
В И Р І Ш И В:
1. Затвердити перелік підприємств та установ на яких засуджені будуть відбувати призначене покарання, а саме:
- Новогуйвинська селищна рада
- Дошкільні навчальні заклади
- Будинок культури, бібліотеки
- Новогуйвинське ВЖРЕКП
- БУ №3 смт.Озерне, КП «Озерне»
2. Затвердити перелік громадських робіт, які будуть виконувати засуджені, а саме:
- впорядкування, благоустрій та озеленення територій населених пунктів, зон відпочинку, паркових зон, скверів, придорожніх смуг, територій, прилеглих до пам'ятників культури, цвинтарів;
- упорядження меморіалів, пам'ятників, братських могил, місць
поховання загиблих захисників Вітчизни та інших пам'яток
культурної спадщини;
- проведення ремонтних робіт в установах селищної ради
3. Контроль даного питання покласти на в.о. заступника селищного голови з виконавчої роботи (до прийняття основного працівника).
Селищний голова В.О. Гарбуз
< Попередня | Наступна > |
---|