< | Квітень 2021 | > | ||||
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
ОСТАННІ ПРОЕКТИ РІШЕНЬ
|
Р І Ш Е Н Н Я №239 Про звіт голови Новогуйвинської селищної ради за 2011р.
НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ
Р І Ш Е Н Н Я №239
15-та сесія селищної ради шостого скликання
від 16 березня 2012 року
Про звіт голови Новогуйвинської селищної ради за 2011р.
Заслухавши звіт Гарбуза В.О., голови Новогуйвинської селищної ради за 2011р., керуючись п.9 ст..26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні, сесія Новогуйвинської селищної ради
ВИРІШИЛА:
Звіт Гарбуза В.О., голови Новогуйвинської селищної ради за 2011р – визнати незадовільним
Селищний голова В.О. Гарбуз
ЗВІТ СЕЛИЩНОГО ГОЛОВИ
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОБОТИ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 2011 РІК.
Минулий рік був дуже складним як для більшості громадян нашої держави так і для жителів Новогуйвинської селищної ради. Тому він не міг бути легким і для виконавчого комітету селищної ради.
Але не дивлячись на все це, виконавчий комітет, і апарат селищної ради наполегливо працювали по задовольнянню потреб жителів селищної ради. За звітний період було проведено:
- десять сесій селищної ради нового шостого скликання, на яких розглядалися питання бюджету, екології, підтримання правопорядку, житлово-комунальні, земельні, соціально-економічні та інші.
- всього на сесіях селищної ради було прийнято 224 рішень і 192 рішень було прийнято на засіданнях виконкому.
Виконавчим комітетом селищної ради за минулий рік розглядалися питання:
- про стан квартирного обліку та затвердження черговості.
- Питання організації роботи адміністративної комісії, комісії у справах неповнолітніх та опікунської ради щодо вирішення питань запобігання бездоглядності дітей, а особливо дітей позбавлених батьківської опіки.
- Заслуховувався на засіданні виконкому звіт начальника комунальних підприємств Новогуйвинська та Озерне про надання комунальних послуг населенню та своєчасної сплати населенням за отримані послуги. З цього приводу багато нарікань було на роботу комунальних підприємств по наданню комунальних послуг, але ще більше щодо невчасної сплати населенням за отримані послуги. Борг на даний час становить в межах 1,5 млн. грн.
- Одним із питань, яке постійно стоїть на контролі - це питання покращення правопорядку у вечірні години на території містечок, затвердження розпорядку роботи торгових точок, які торгують спиртними напоями.
Виконавчий комітет не лишає поза увагою питання соціального забезпечення одиноких пристарілих громадян, учасників війни, а також самі незахищені верстви населення: це діти, зокрема ті, що позбавлені батьківської опіки, діти-сироти, напівсироти, та діти, що виховуються в неблагополучних сім'ях. На превеликий жаль у нас є багато таких сімей. Не хочеться називати сьогодні в голос прізвища тих сімей, де батьки не виконують своїх обов'язків по вихованню дітей, але це питання було і є одним із важливих на сьогодення, адже наші діти - це наше майбутнє.
Велика робота проводиться спільно з радою ветеранів щодо обстеження умов проживання та соціального забезпечення ветеранів війни та праці та при можливості надається їм матеріальна допомога.
Аналіз повсякденної роботи виконавчого комітету не був би повний, якщо не сказати про повсякденну роботу апарату виконкому, так на особистому прийомі в селищній раді побувало більше 7000 жителів, за звітний період було видано громадянам різних довідок - 3470, складено – 106 актів обстеження умов проживання сімей, виконано нотаріальних дій - 2460, зареєстровано - 114 смертей, 126 шлюбів, 109 народжень, надійшло вхідної документації -959, видано вихідної документації – 959, звернулось із заявами -848 громадян. На обліку в селищній раді стоїть 1102 військовозобов'язаних, із них 371 чол. офіцерів запасу, 731 – молодший командний склад, 93 воїнів-інтернаціоналістів, 169 чол. учасників війни і 344 призовника.
Виконання плану соціального розвитку по смт Гуйва.
За минулий період було зроблено багато по виконанню плану соціального розвитку селища Гуйва, але нажаль не все. Хоча план соціального розвитку в минулому році складався не по можливості селищного бюджету, а по бажанню вирішити ті чи інші проблеми. В нього включалися всі проблеми, які існують в селищі. Зрозуміло що знайти майже 10млн. грн. на такі роботи, як капітальний ремонт водогінних і каналізаційних мереж в своєму бюджеті селищна рада не зможе. У нас бюджет всього 6,3млн. грн. Ці роботи можуть бути виконані лише за державні кошти, але в цьому році на ці цілі на Житомирську область не було виділено ні копійки. Роботи по попередженню підтоплення селища також повинні виконуватися за кошти державного бюджету. Щороку ми подаємо свій проект до міністерства ЖКГ, але кошти також не виділяються. Вже багато років селищна рада намагається вирішити питання з розробкою генплану всіх трьох селищ, але, нажаль, на ці роботи коштів також не вистачає. В цьому році селищна рада планувала виконати капітальний ремонт приміщення, в якому раніше був розташований ФАП і перевести туди бібліотеку. Нажаль не надійшли до селищної ради ті кошти на які ми розраховували. Але не дивлячись на всі негаразди, багато чого було і зроблено.
1.Замовлений і виготовлений проект реконструкції водогінних і каналізаційних мереж селища. Вартість проекту 137 тис. грн. Проект реконструкції водогінних мереж передбачає заміну старих труб на нові, сучасні. Крім того частково зміниться схема самої системи, тому що, коли розкопували городи і будували садові будиночки, ніхто не цікавився, чи проходять там якісь труби, чи ні. Тому щоб не судитися і не зносити те що збудовано, було прийнято рішення перенести трубу в інше місце. На вартості робот по реконструкції водогінних мереж це практично не скажеться. Кошторисна вартість робіт – 4703 тис. грн.
Проект реконструкції каналізаційної системи передбачає каналізацію всього селища. Підчас впровадженні цього проекту в життя вся Гуйва буде каналізована і в решта решт буде покінчено з вигрібними ямами, які значно погіршують санітарний стан селища. Кошторисна вартість робіт складає 5136 тис. грн. Так це гроші великі, селищна рада не в змозі сама знайти їх, але є реальна надія отримати їх із державних та інших джерел.
2.На протязі багатьох років великою проблемою смт Гуйва було освітлення траси на перехресті. Його освітлення відносилося до компетенції облавтодора і витрачати на ці роботи свої кошти, селищна рада не мала права. Ми знайшли вихід. Селищна рада відновила освітлення вулиці Новогуйвинської від перехрестя до буд. №3. Це дозволило освітити дорогу до буд. №3, а також хоча і не зовсім якісно, але освітити і саме перехрестя. На ці цілі витрачено 12 тис. грн.
3.В цьому році до нас перестали надходити кошти від податку на транспорт. Цей податок, на цей час, включений в вартість палива і централізовано розподіляється на рівні області. Це не зовсім зручно і викликає ряд труднощів при плануванні робіт. Але не дивлячись на це селищній раді вдалося включити в план і провести ремонт частини асфальтового покриття і на Гуйві. На ці цілі було витрачено 40тис. грн.
4.В цьому році громадською організацією «Пошук» на території біля Гуйви були знайдені останки невідомого воїна Червоної Армії, який загинув під час визволення м. Житомира. Селищна рада при допомозі депутатів Желєзнікової Н.Р. і Дембровської Н.В. організувала і провела заходи по перепохованню. На ці цілі були витрачені тільки кошти від добровільних внесків.
Дуже добре, коли депутати селищної ради не займаються критиканством, а намагаються реально допомогти селищній раді вирішити ті, чи інші проблеми. Неодноразово селищна рада зверталася до облавтодора, щоб вони зробили водовідведення з ділянки траси, що знаходиться напроти буд. №6. Під час дощу вся вода з полотна дороги текла прямо під буд. №6. Також, неодноразово піднімалося питання про те що не об лаштована нова зупинка і людям приходиться стояти на трасі. Нас кормили обіцянками і нічого не робили. Це питання удалось зрушити з місця лише після того, як депутат Желєзнікова Н.Р. і голова будинкового комітету Хітріч А.І. звернулися до заступника Голови ОДА Никитюка Олександра Андрійовича. Зараз ви всі бачили, що і труба водовідведення прокладена і зупинка стоїть там де повинна стоять. Як би усі депутати працювали так, то ми б разом вирішили набагато більше проблем.
Виконання плану соціального розвитку по смт Новогуйвинське.
За минулий період було зроблено багато по виконанню плану соціального розвитку селища Новогуйвинське, але нажаль не все. Хоча план соціального розвитку в минулому році складався не по можливості селищного бюджету, а по бажанню вирішити ті чи інші проблеми. В нього включалися всі проблеми, які існують в селищі. Сума коштів необхідних для виконання ціх робіт складає 5670 тис. грн. Зрозуміло що при бюджеті селищної ради, який складає всього 6300 тис. грн., всі роботи включені в план соціального розвитку за рік виконати не можливо.
Такі роботи, як добудова приміщення котельні, чи реконструкція каналізаційної мережі по вул. 9-ї П'ятерики біля буд. №12,13,13-а,11-а, або реконструкція КНС може бути виконані лише за державні кошти, але в цьому році на ці цілі на Житомирську область не було виділено ні копійки, а тільки нашій селищній раді на ці цілі потрібно 2463,6 тис. грн. Стаціонарний ринок не був збудований тому що частина депутатів нового скликання не погодилася з місцем його розташування. Будівництво на цьому місці заборонили, а другого не запропонували.
Також в плані соціального розвитку були закладені питання виготовлення проектів на встановлення конгераційної установки в котельні, на капітальний ремонт буд. № 19 по вул. Дружби Народів та проект на створення автономної системи водопостачання. Це потрібно робити, але коштує це приблизно 650 тис. грн. і грошей таких не також знайшлося.
Життя також внесло корективи в плани соціального розвитку селища Новогуйвинське. Кошти, які планувалося направити на закінчення капітального ремонту харчоблоку в дитячому садочку, реконструкцію освітлення алеї біля селищної ради, реконструкцію зовнішнього освітлення території дитячого садочка, та знесення аварійних балконів буд. №18 по вул. Комуністичній, в розмірі 200 тис. грн. рішенням сесії, були направлені на капітальний ремонт даху Новогуйвинської гімназії. Хоча будівля гімназії і не стоїть на балансі селищної ради, але там вчаться наші з вами діти і не можливо було допустити, щоб із-за даху, який протікав руйнувалася будівля гімназії, а на наших дітей лилася вода.
Також не передбачалося планом соціального розвитку селища капітальний ремонт обліцовки фундаменту та сходинок будівлі селищної ради, але це лице селищної ради і це потрібно було робити, щоб люди не ламали ноги коло йдуть в селищну раду або в амбулаторію. На ці роботи було витрачено – 59 тис. грн.
З січня цього року був відмінений податок з транспорту, тому на ремонт доріг ми змогли направити тільки ті кошти, які нам були виділені обласною державною адміністрацією. На ремонт доріг в Новогуйвинську було витрачено 60 тис. грн., що менше ніж було заплановано, але добре, що хоч такі гроші нам вдалося отримати.
В плані соціального розвитку було заплановано виділити ВЖРЕКП 100 тис грн на ремонт дахів житлових будинків, але виникла гостра необхідність пере направити ці кошти на заміну труб системи теплопостачання по вул. 9-ї П'ятерички. Труби були поміняні частково за рахунок ВЖРЕКП, частково за ті кошти, що були виділені селищною радою. Це дозволило знизити вірогідність аварій під час опалювального сезону, а також знизити втрати тепла, тому що труби які зняли були практично без теплоізоляції, а нові мають надійну поліуретанову теплоізоляцію. Непередбаченими були і видатки на встановлення теплових лічильників на котельні. Вимоги що до їх встановлення уряд прийняв лише в середині року, тому прийшлося шукати звідкіль взяти кошти. Знайшли, але лише половину від потреби, для Новогуйвинського ВЖРЕКП це склало 24 тис. грн. Тим не менше, лічильник тепла на котельні встановлений.
Був проведений капітальний ремонт приміщення бібліотеки, вартість ремонту склала 99 тис. грн. Під час ремонту бібліотеки були замінені вхідні двері і чотири вікна на метало пластикові, що відповідає районні програмі "Тепле вікно".
Згідно нового бюджетного кодексу до бюджету розвитку надійшли додаткові кошти, які, згідно формул міністерства фінансів ми повинні були витратити по капітальним видаткам на культуру, тому 101 тис. грн. було витрачено на ремонт приміщень Будинку Культури. На ці кошти було відремонтовано чотири кімнати і коридор за сценою, що надасть можливість створювати при будинку культури різні гуртки. Був також відремонтований тамбур на загальному вході до Будинку Культури і бібліотеки. Була замінена ділянка труби опалення в залі для глядачів та поміняно п'ять вікна на метало пластикові що відповідає районні програмі "Тепле вікно" і дозволить економити тепло.
Згідно з планом соціального розвитку проводився капітальний ремонт вуличного освітлення по вул. Дружби народів і Ветеранів. Вартість ремонту склала 84 тис.грн. Під час ремонту частково були поміняні стовпи і вся проводка, що дозволить зменшити втрати електроенергій в мережі. Старі 300 – 500 ватні світильники замінили на більш економічні 100 ватні. Встановили 3-х ставкові лічильники, що дозволяє в нічний час використовувати пільговий тариф на електроенергію. Також було передбачено автоматичне включення освітлення. Всі ці заходи разом повинні дати значну економію електроенергії.
Великі втрати тепла відбуваються через розсохлі вікна та двері, тому, при першій же можливості, ми намагаємося їх поміняти. В цьому році в дитячому садочку було поміняно троє вхідних дверей на суму 10029 грн.
Хоча і невеликі, але надійшли в минулому році і кошти з обласного бюджету. За клопотанням депутата обласної ради Білецького Олега Миколайовича селищній раді було виділено 9450 грн. Це не так і багато, але цього вистачило, щоб перекрити половину даху спортивного залу в тому місті де сильно протікало.
Був придбаний і встановлений один дитячий майданчик на суму 7 тис. грн. Цього звичайно мало, але потрібно все ж таки, хоч потрошку, але виділяти на ці цілі також кошти.
Виконання плану соціального розвитку по смт Озерне.
За минулий період було зроблено багато по виконанню плану соціального розвитку селища Озерне, але нажаль не все. Хоча план соціального розвитку в минулому році складався не по можливості селищного бюджету, а по бажанню вирішити ті чи інші проблеми. В нього включалися всі проблеми, які існують в селищі. Зрозуміло що такі роботи, як капітальний ремонт і реконструкція центральної котельні вартість яких 7500 тис. грн., або роботи по прокладанню теплотраси від нової котельні до старої вартість яких 2 млн. грн. не може бути виконана за рахунок селищної ради. Тому ми намагалися на ці цілі залучити кошти з державного бюджету але в цьому році на ці програми на Житомирську область не було виділено ні копійки, а тільки для Озерного нам потрібно 9,5 млн. грн.
Але головна проблема Озерного це приймання житлового фонду і об'єктів соціальної інфраструктури від Міністерства Оборони України. Згідно Закону України "Про передачу об'єктів державної і комунальної власності" МОУ повинно виділити на передачу військового містечка кошти. На передачу Озерного потрібно 22 млн. грн. Зрозуміло, що таких грошей у МОУ не має. Тоді я запропонував депутатам і сесія прийняла рішення прийняти гарнізон на компенсаційній основі. Що це означає? Замість грошей, МОУ передає селищній раді на таку ж суму об'єкти, які не використовуються військовими та надлишкове військове майно. Був погоджений перелік об'єктів і майна, але справа так до сіх пір і не вирішилася. Не вирішилася навіть не дивлячись на те, до її вирішення, за моїм проханням, підключився навіть губернатор нашої області Рижук Сергій Миколайович, який з даною проблемою особисто звертався до Прем'єр-Міністра України Азарова Миколи Яновича. Не вирішилося питання і з передачею землі на території гарнізону. На її передачу потрібна Постанова Кабінету Міністрів, якою до цієї пори не має. Приймати ті ж будинки без землі, а потім платити МОУ ще за оренду землі на яких вони стоять?
Із-за того, що не був прийнятий гарнізон Озерне, селищна рада не змогла вирішити питання облаштування майданчика для виїзної торгівлі, облаштування паркових зон та провести благоустрій території.
Зависло в повітрі і питання власного кладовища. Коли мені в 2008 році вдалося домовитися з Пісківською сільською радою про передачу Новогуйвинській селищній раді 10 га землі під розміщення там кладовища, то багато жителів Озерного виступили проти цього. Ініціативній групі вдалося зібрати більше 200 підписів жителів Озерне проти облаштування власного кладовища на "Сонечку". На той час вже був виготовлений проект будівництва під'їзної дороги до того масиву і прийняте рішення про виділення коштів на її будівництво. Після того, як лист з підписами жителів, які виступали проти розміщення на "Сонечку" кладовища надійшов до селищної ради, депутати зупинили фінансування цього проекту. Питання зависло в повітрі. А це призвело до того, що Пісківська сільська рада відмінила своє рішення про передачу цієї землі нам під кладовище, а райдержадміністрація прийняла рішення передати цю землю під садівництво. Райдержадміністрація пообіцяла вжити заходів по розширенню кладовища в с. Скоморохи на 4 га.
Згідно плану соціального розвитку проводилися роботи по ремонту та реконструкції доріг і тротуарів. На 40 тис. грн. був виконаний поточний, ямочний ремонт доріг селища. На 99 тис.грн. був зроблений ремонт дорожнього полотна на кінцевій зупинці біля Будинку Офіцерів. А також був виконаний на 22 тис.грн. ремонт під'їзної дороги до ринку між будинками №8 і №11.
Були також встановлені дві зупинки, одна біля літака, друга біля Будинку Офіцерів. Їх установка обійшлася в 7 тис. грн. Крім того була облаштована і заасфальтована територія навколо зупинки, яка встановлена біля ГБО.
Не було в плані соціального розвитку, але ми вимушені були значну частину коштів направити на вирішення проблем в нашому Озерненському дитячому садочку. Протікав дах і в занедбаному стані знаходилося приміщення овочесховища. Від зіпсування овочів, які там зберігалися спасало тільки те, що останнім часом не було великих морозів. Тому на ремонт овочесховища і інших об'єктів дитячого садочка було виділено 69,5 тис. грн. Під час ремонту овочесховища замість м'якої покрівлі був облаштований шиферний дах, встановлена теплоізоляція стін і стелі, замінили троє дверей і всю електропроводку. На ці ж гроші були замінені водогінні труби в підвалі дитячого садочка, та відремонтована комора для харчових продуктів.
На 13 тис. грн. які були виділені селищною радою додатково було замінено троє дверей. Це дозволить краще зберігати тепло в дитячому садочку.
Потребують заміни в дитячому садочку не тільки вікна і двері, а і меблі. В минулому році на закупку меблів було виділено 42 тис. грн. В цьому році плануємо виділити ще 42 тис.грн.
Селищна рада піклується не тільки про дітей які відвідують дитячій садочок, а і про тих які туди не ходять. Тому в минулому році між будинками №11 і №8, а також біля буд. №51 були встановлені дитячі майданчики на загальну суму 14 тис. грн. Цього, зрозуміло недостатньо, але хоча б потрошку цю проблему вирішувати потрібно.
Не залишилося поза увагою і наше комунальне підприємство і допомагаємо підтримувати котельні в належному стані. В минулому році, після закінчення опалювального сезону виявилося, що в аварійному стані знаходиться димова труба на центральні котельні і потребує термінового капітального ремонту. Селищна рада виділила на ці роботи 99 тис. грн. Ремонт провели фахівці спеціалізованого підприємства.
Непередбаченими були і видатки на встановлення теплових лічильників на котельні. Вимоги що до їх встановлення уряд прийняв лише в середині року, тому прийшлося шукати звідкіль взяти кошти. Знайшли, але лише половину від потреби, для КП Озерне це склало 48 тис. грн. Тим не менше, лічильники тепла на обох котельнях встановлені.
Багато сил і часу було витрачено на пошук вирішення проблем зниження тарифів на опалення. Всі ви бачити що ціни на газ тільки ростуть, а це означає, що будуть рости і тарифи. Крім того, держава якщо і виділяє кошти на проекти по розвитку систем теплопостачання, то тільки на ті де передбачається перехід на альтернативні види опалення. Тому разом з працівниками Коростенського заводу теплотехнічного обладнання і фірмою "Майстер" була проведена велика робота по пошуку оптимальної схеми теплопостачання селища Озерне. Ця схема передбачає перехід двох котелень з газу на щепу. Ці дві котельні будуть обслуговувати житловий фонд, а центральна котельна, яка залишається працювати на газу, буде обслуговувати військові частини і бюджетні організації. На цей час фірма "Майстер" за свої кошти виконує проект цієї реконструкції.
Як бачите зроблено немало, але можна було б зробити і більше, як би частина депутатів не воювала, а співпрацювала
ВСЬОГО на розвиток соціальної інфраструктури селищної ради було витрачено – 1 млн. 285 тис.грн. Ну якщо при цьому можна сказати, що селищною радою нічого не робиться??? То хто тоді ті що так говорять? І не треба розказувати казки, що Новогуйвинська селищна рада сама багата. Наша селищна рада все життя дотаційна. Один танковий завод і приватні підприємці, які працюють на нашій території, не в змозі своїми податками забезпечити життєдіяльність нашої територіальної громади, яка налічує більше 16 тис. населення. Тим більше що до селищної ради надходить тільки частина цих податків, а інша частина перераховується в районний, обласний, державний бюджети. В минулому році дотація з державного до селищного бюджету складала 860 тис. грн., а в цьому – 1 млн. 300 тис. грн. Оце така багата наша селищна рада.
Селищний голова В.О.Гарбуз
< Попередня | Наступна > |
---|